eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122509413

1.5.8.) Numer faksu: 122509432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.niepolomice.eu https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d800865b-b673-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011213/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114601/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 384000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych, emulsją i grysami przy użyciu remontera, głębokość ubytków (wybojów) około 4 cm.
- Zakres zadania podstawowego obejmuje łączną powierzchnię naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepołomice o powierzchni 1 200 m2
- Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje łączną powierzchnię naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepołomice do max 600 m2. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w momencie stwierdzenia złego stanu dróg po okresie zimowym oraz konieczności naprawy remonterem nawierzchni o powierzchni większej powierzchni niż ta z zadania podstawowego

Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarze Robót Budowlanych

Dodatkowe informacje dla wszystkich części:

1. Kolejność remontowanych dróg będzie wskazywana każdorazowo przez Zamawiającego za pośrednictwem Inspektora nadzorującego wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację prac w ciągu 72 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach (zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym) – w ciągu 12 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email.
3. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć miejsce wykonywania prac do momentu całkowitego usunięcia zanieczyszczeń na drodze powstałych w trakcie prowadzenia prac. Ponadto w przepadku zalegania na terenie wykonywania robót nadmiaru kruszywa (grysu, pisaku) należy go niezwłocznie usunąć.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy
5. Dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność. Zamawiający gwarantuje wykonanie minimum 90% zamówienia podstawowego.
6. Zamawiający zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia korzystając zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp z prawa opcji.
7. Warunki opcji:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa się przez jednostronne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiający może skorzystać tylko z części zamówienia obejmującego prawo opcji w zależności od posiadanych środków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesiącach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiający ma prawo wydłużyć czas realizacji umowy o czas niezbędny na wykonanie zamówienia objętego prawem opcji.
6) Zamawiający uruchomi opcję w przypadku posiadania środków na realizację zadań związanych z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar Robót Budowlanych

Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.

1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności
w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy – na rzecz
wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę – zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:
1) wykonywanie robót drogowych (naprawa, remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych)
2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont cząstkowy uszkodzonych odcinków nawierzchni asfaltowych (jeden odcinek - szerokość około 1m, a długość max 30m) z MMA "na gorąco" wykonane mechanicznie (rozkładarka) wraz z obcięciem mechanicznym krawędzi i frezowaniem nawierzchni na głębokość około 4cm.
- Zakres zadania podstawowego obejmuje łączną powierzchnię naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepołomice o powierzchni 1000 m2
- Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje łączną powierzchnię naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepołomice do max 500 m2. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w momencie stwierdzenia złego stanu dróg po okresie zimowym oraz konieczności naprawy asfaltu z MMA "na gorąco" nawierzchni o powierzchni większej powierzchni niż ta z zadania podstawowego

Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarze Robót Budowlanych

Dodatkowe informacje dla wszystkich części:

1. Kolejność remontowanych dróg będzie wskazywana każdorazowo przez Zamawiającego za pośrednictwem Inspektora nadzorującego wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację prac w ciągu 72 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach (zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym) – w ciągu 12 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email.
3. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć miejsce wykonywania prac do momentu całkowitego usunięcia zanieczyszczeń na drodze powstałych w trakcie prowadzenia prac. Ponadto w przepadku zalegania na terenie wykonywania robót nadmiaru kruszywa (grysu, pisaku) należy go niezwłocznie usunąć.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 24 miesięcy
5. Dopuszcza się możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, jeżeli zaistnieje taka konieczność. Zamawiający gwarantuje wykonanie minimum 90% zamówienia podstawowego.
6. Zamawiający zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia korzystając zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp z prawa opcji.
7. Warunki opcji:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa się przez jednostronne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiający może skorzystać tylko z części zamówienia obejmującego prawo opcji w zależności od posiadanych środków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesiącach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiający ma prawo wydłużyć czas realizacji umowy o czas niezbędny na wykonanie zamówienia objętego prawem opcji.
6) Zamawiający uruchomi opcję w przypadku posiadania środków na realizację zadań związanych z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.
Szczegółowy opis sposobu wykonania zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar Robót Budowlanych

Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.

1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności
w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy – na rzecz
wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę – zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:
1) wykonywanie robót drogowych (naprawa, remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych)
2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 240000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100368,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100368,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100368,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa MATRAB Marian Kaptur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811003886

7.3.3) Ulica: ul. Zarabie 21a

7.3.4) Miejscowość: Dobczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 32-410

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100368,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa MATRAB Marian Kaptur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811003886

7.3.3) Ulica: ul. Zarabie 21a

7.3.4) Miejscowość: Dobczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 32-410

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.