eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › ROBOTY KONSERWACYJNO - NAPRAWCZE POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH KUCHNI - BUDYNEK NR 3 SULECHÓW. SPRAWA NR 32/TP/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY KONSERWACYJNO – NAPRAWCZE POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH KUCHNI – BUDYNEK NR 3 SULECHÓW. SPRAWA NR 32/TP/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słubicka 10

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 261672427

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY KONSERWACYJNO – NAPRAWCZE POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH KUCHNI – BUDYNEK NR 3 SULECHÓW. SPRAWA NR 32/TP/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ed5c4e4-de57-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019682/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Naprawa pomieszczeń budynku żywnościowego (ułożenie płytek ściennych, wymiana drzwi, instalacja elektryczna, roboty malarskie) budynku 3 w Sulechowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106034/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131703,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjno – naprawcze pomieszczeń magazynowych kuchni – budynek nr 3 Sulechów.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
1. Wymiana stolarki okiennej w poziomie piwnic okna z kształtowników PCV – 4 szt.
2. Wymiana stolarki drzwiowej pełnej wewnętrznej – drzwi z płyty HDF z okuciami i zamkiem patentowym 4 szt.
3. Wymiana stolarki drzwiowej pełnej wewnętrznej z kształtowników PCV – 10 szt.
4. Dwukrotne odgrzybianie ścian wewnętrznych metodą smarowania
5. Odbicie tynków zawilgoconych i z nalotami pleśni i ponowne otynkowanie
6. Wykonanie iniekcji dwurzędowej wielostopniowej w ścianie w trzech pomieszczeniach o dł. 14,32 m
7. Licowanie ścian płytkami ceramicznymi
8. Roboty tynkarskie
9. Roboty malarskie wewnętrzne
10. Demontaż rurociągów żeliwnych kanalizacyjnych o śr. 50-100
11. Przeczyszczenie podejść odpływowych
12. Wymiana podejść z rur PCV o śr. 75 mm
13. Wymiana odcinka rur z PCV o śr. 110 mm z uszczelnieniem
14. Roboty różne trudne do przewidzenia – przyjęto 12% od wartości brutto

Zakres prac oraz wymiary uszczegółowiono w przedmiarze robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ
Przedmiar – załącznik nr 12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168510,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227666,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168510,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Budownictwa GOKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080383349

7.3.3) Ulica: Rusałki 15

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-734

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168510,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.