Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00118264/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bazy leczniczej – przebudowa placu przed stacją
Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim” (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 547 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@999.jgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa bazy leczniczej – przebudowa placu przed stacjąPogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim” (zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec2f772d-b8d2-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 463414,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni istniejącego placu przed stacją Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim przy ul. Gryfowskiej 2 (dz. nr 286, obręb 0002 – Lwówek Śląski 2), w zakres której wchodzi rozbiórka istniejącej żelbetowej rampy z kanałem serwisowym, rozbiórka budynku nieczynnej kotłowni, ułożenie rur osłonowych dla przewodów zasilających, wyczyszczenie odcinka kanalizacji deszczowej, naprawa i regulacja studni oraz wykonanie terenów zielonych. Realizację robót budowlanych poprzedza opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń, uprawniających do przeprowadzania przedmiotowej inwestycji.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia – realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj” – obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej „Przebudowy placu przed stacją Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim” – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), w skład której wchodzi:
a) Projekt Wykonawczy,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
c) Kosztorys inwestorski i przedmiar robót;
d) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich koniecznych opinii, warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych dla wykonania zadania inwestycyjnego (Zamawiający przewiduje konieczność dokonania przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego/Inwestora zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę);
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1, oraz uzyskanych pozwoleń, o których mowa w pkt 2, przy jednoczesnym osiągnięciu celów wymagań i potrzeb określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia, zawarty w Tomie III SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III SWZ (tj. w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z planami sytuacyjnymi).
4. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XX Tomu I SWZ.
5. Zamawiający zastrzega, iż roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne, w tym pracowników Zamawiającego, w związku z czym wymagane jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie robót z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, odrzucił ofertę Nr 1 - na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - z uwagi na to, że oferta jest niezgodna z przepisami ustawy.Ceny wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, kierując się celowością i efektywnością gospodarowania środkami publicznymi, nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do najniższej ceny.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego do oceny możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym, w celu unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, z uwagi na to, że cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU DAWNEJ UJEŻDŻALNI W JELENIEJ GÓRZE
- Wykonanie przeglądów technicznych urządzeń i sprzętu medycznego wraz z wymianą obowiązkowych części
- Świadczenie obsługi serwisowej systemu kardioangiograficznego Siemens Artis Zee Floor
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
- KPN/9/2024 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- KPN/10/2024 "Usługa prowadzenia wypasu bydła i owiec, na terenie łąk w Karkonoskim Parku Narodowym (KPN)"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4207W Paplin - Stoczek - Sadowne
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bircza - etap III" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.