eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › "Budowa budynku garażowo-gospodarczego w Broszkowie, Etap III - Dobudowa części zachodniej budynku"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku garażowo-gospodarczego w Broszkowie, Etap III - Dobudowa części zachodniej budynku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Siedlecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 40

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akaliszuk@powiatsiedlecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatsiedlecki.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku garażowo-gospodarczego w Broszkowie, Etap III - Dobudowa części zachodniej budynku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e638e5fb-bbc6-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019217/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Budowa budynku garażowo-gospodarczego w Broszkowie Etap III - Dobudowa części zachodniej budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123343/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.272.45.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243899,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objęta jest budowa budynku garażowo-gospodarczego w Broszkowie, Etap III - Dobudowa części zachodniej budynku.
Konstrukcję należy dostosować do istniejącego stanu, tj. Etapu I zrealizowanego w 2020 r. Szczegółowy zakres zawiera dokumentacja projektowa budowlana,wykonawcza, STWiOR, przedmiary robót - jako element pomocniczy, stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
Dołączona dokumentacja projektowa zawiera projekt budowlany wszystkich etapów budowy (dokumentacja poglądowa) oraz projekt wykonawczy Etapu III, który stanowi przedmiot niniejszego postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji:
- danego etapu budowy (poszczególnych prac) przygotować i przedstawić Inspektorowi Nadzoru projekty wykonawcze (tzw. rysunki warsztatowe) karty katalogowe na poszczególne wyroby i materiały celem ich zatwierdzenia,
- etapu montażu konstrukcji nośnej budynku, przedstawić Inspektorowi Nadzoru odpowiednie dokumenty, tj.: atesty i certyfikaty lub deklaracje zgodności z PN, ewentualnie zgodności z aprobatami technicznymi dla wyrobów i materiałów wykorzystanych do wykonania robót, dla których nie ustalono PN oraz wszystkich potrzebnych receptur i badań wymaganych SST (wszystkie dokumenty mają być w języku polskim). Zamawiający zastrzega, że brak przedstawienia Inspektorowi Nadzoru ww. dokumentów uniemożliwia montaż konstrukcji z winy Wykonawcy.
Zamawiający wymaga aby blacha kształtem i kolorem była zbliżona do istniejącej blachy z Etapu I zrealizowanego w 2020 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie do dnia składania ofert tj. 5 maja 2022 r. do godziny 11:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.