eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemcza › Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi gminnej nr 117491D w Nowej Wsi Niemczańskiej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 117491D w Nowej Wsi Niemczańskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Niemcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 748376265

1.5.8.) Numer faksu: +48 748376280

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.niemcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niemcza.ezamawiajacy.pl/ , https://bip.um.niemcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://niemcza.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 117491D w Nowej Wsi Niemczańskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85bd33c8-d391-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003880/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 117491D w Nowej Wsi Niemczańskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090911/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRL 271.000010.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 771700 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 117491D w Nowej Wsi Niemczańskiej”.
Wykonanie robót budowlanych polega na polegających na przebudowie drogi gminnej nr 117491D w Nowej Wsi Niemczańskiej, na odcinku od 0+000 do 0+ 904.
Zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.
1.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) sfrezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
2) czyszczenie frezowanej nawierzchni jezdni,
3) cięcie krawędzi jezdni,
4) montaż nowych pierścieni fundamentowych i płyt nastudziennych na studniach kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą włazów na nowe,
5) naprawa zniszczonych fragmentów jezdni poprzez całkowitą wymianę jej konstrukcji,
6) wzmocnienie krawędzi jezdni za pomocą gruntu stabilizowanego cementem i kruszywa łamanego,
7) oczyszczenie, profilowanie i odtworzenie rowów przydrożnych wraz z usunięciem drobnych krzewów,
8) oczyszczenie dna i uzupełnienie spoin w dwóch kamiennych przepustach,
9) wykonanie umocnienia wlotu i wylotu przepustu, znajdującego się przy końcu opracowania za pomocą kostki kamiennej na warstwie betonu,
10) wymiana przepustów pod zjazdami,
11) montaż prefabrykowanych ścianek czołowych na zakończeniach przepustów pod zjazdami,
12) wymiana zniszczonych ścianek czołowych,
13) wykonanie nowej konstrukcji zjazdów do posesji z betonu asfaltowego w granicach pasa drogowego,
14) ułożenie warstwy profilującej na jezdni,
15) ułożenie geosiatki z włókien szklanych,
16) ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego na jezdni i zjazdach,
17) ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej SMA na jezdni a z betonu asfaltowego na zjazdach,
18) wykonanie poboczy z kruszywa,
19) wykonanie wzdłuż jezdni cieku z elementów prefabrykowanych,
20) montaż solarno-hybrydowych lampy doświetlającej przejście dla pieszych,
21) odtworzenie chodnika w obrębie przejścia dla pieszych,
22) dostosowanie istniejącego wpustu deszczowego do odtworzonego chodnika,
23) wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED,
24) rozebranie i ponowne ułożenie progu zwalniającego z zastosowaniem materiału z rozbiórki,
25) wykonanie, wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
26) wykonanie oznakowania poziomego (grubowarstwowego) i pionowego - wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
27) uzupełnienie skarp gruntem,
28) montaż barier typu U-11a,
29) odtworzenie terenów zielonych,
30) wywóz materiału z rozbiórki na odległość do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub po uzgodnieniu z Zamawiającym na wysypisko odpadów,
31) regulacja urządzeń podziemnych do niwelety nawierzchni drogi, chodników, zjazdów,
32) wykonanie i montaż (po wykonaniu robót) 2 szt. tablicy informacyjnej (na początku drogi i na końcu) zgodnie z wytycznymi Instytucji Dotującej, które zostaną określone po podpisaniu umowy o dofinansowanie. Niemniej jednak: tablica ta zawiera w szczególności informacje dotyczące:nazwy Funduszu, nazwy zadania objętego dofinansowaniem, kwoty udzielonego dofinansowania ze środków Funduszu. Rozmiar: sugerowane wymiary tablic to 80-100 cm wysokości i 120-150 cm szerokości. Wykonanie: blacha aluminiowa (typu DIBOND), szczotkowana. Elementy graficzne nadrukowane emaliowane lub naklejone z folii samoprzylepnej.
1.3. Wykonawca winien dowiązać się do dróg przyległych a także dostosować, a w razie potrzeby przebudować wszystkie dojścia i dojazdy do nowej niwelety zrealizowanej nawierzchni jezdni, chodników itd. z właściwym odprowadzeniem wód deszczowych.
1.4. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają:
1) Projekt budowlany przebudowy drogi gminnej nr 117491D w Nowej Wsi Niemczańskiej – projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny, stanowiący załącznik do zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu z dnia 19.05.2021r. Nr BA.6743.6.38.2021,
2) Projekt wykonawczy przebudowy drogi gminnej nr 117491D w Nowej Wsi Niemczańskiej – projektant mgr inż. Zbigniew Zadrożny,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) Projekt organizacji ruchu – docelowej,przebudowa drogi gminnej nr 117491D w Nowej Wsi Niemczańskiej, zatwierdzenie nr 200/2020 z dnia 25.11.2020r.,
5) Projekt organizacji ruchu – czasowej, przebudowa drogi gminnej nr 117491D w Nowej Wsi Niemczańskiej, zatwierdzenie nr 201/2020 z dnia 25.11.2020r.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, która jest określona w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
1.6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych w celu wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, uzgodnieniami w tym z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków, z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, z zaleceniami inwestora oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w terminie w niej uzgodnionym.
1.7. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami i normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na ustalonych w projekcie umowy warunkach.
1.8. Wykonawca, oprócz ww. obowiązków zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania,
2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów,
3) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom,
4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłaty za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót,
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i bieżącym nadzorem kierownika budowy nad robotami oraz wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień i opinii w tym także tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych,
6) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy, w dniu podpisania umowy,
7) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych,
8) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót,
9) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania z uwzględnieniem zapisu §2 ust.2 pkt 3 i 20 projektu umowy (załącznik nr 10 do SWZ),
10) wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych do zakładu utylizacji i dokonanie ich utylizacji z uwzględnieniem zapisu §2 ust.2 pkt 20 projektu umowy (załącznik nr 10 do SWZ),
11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i dołączoną legendą, dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF),
12) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia lub konieczności ich przeniesienia - zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych,
13) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji warunków zamówienia,
14) zapewnienia uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, a kierowników robót branży elektrycznej w czasie gdy będą realizowane roboty danej branży.
15) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
16) przestawiania koszy na odpady komunalne, w miarę postępu robót gdy będą kolidowały z ich realizacją, w miejsce uzgodnione z Zamawiającym a po wykonaniu robót ustawienie w pierwotne miejsce,
17) powiadomienia przez kierownika budowy firmy kamieniarskich oraz innych przedsiębiorców prowadzących działalność przy przebudowywanej drodze o planowanym wprowadzeniu ograniczeń w ruchu drogowym, które mogą skutkować utrudnieniami w dojeździe do tych firm oraz ustalenie z tymi firmami czasu trwania utrudnień i innych istotnych informacji ważnych dla obu stron, co najmniej na cztery dni robocze przed ich planowanym wprowadzeniem.
1.9. Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie szkody powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada jak za własne działania i zaniechania za działania i zaniechania podwykonawców, dalszych podwykonawców, innych osób, przy pomocy których przedmiot zamówienia wykonuje, a także osób trzecich znajdujących się na terenie budowy za zgodą i wiedzą wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, a także zobowiązuje się do jej kontynuacji przez cały okres obowiązywania zamówienia. Wykonawca przez cały okres trwania zamówienia zobowiązany jest do uzupełnienia kwoty ubezpieczenia, do kwoty wskazanej w zdaniu poprzednim,w przypadku dokonania wypłat odszkodowań z zawartej umowy ubezpieczenia. Dalsze zapisy odnośnie ww. zakresu zawarte są w SWZ i w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233140-2 - Roboty drogowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 943197,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1208238,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 943197,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038485

7.3.3) Ulica: Wysoka, ul. Lipowa 5a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom: geodezja, frezowanie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, przepusty, kanalizacja deszczowa, oświetlenie, ORZ projekt i wdrożenie. Na etapie składania oferty nazwy podwykonawców nie były znane.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 943197,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie inwestycyjne dofinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.