Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357075/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00369804/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
- 2022/BZP 00379314/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-05
- 2023/BZP 00151794/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00097834/01 - Wynik z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych, okresowych przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i nawilżaczy zainstalowanych w obiektach Zespołu Jednostek Skarbowych w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych, okresowych przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i nawilżaczy zainstalowanych w obiektach Zespołu Jednostek Skarbowych w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-522ef6c0-0f16-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094977/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Przegląd, konserwacja i naprawa systemów klimatyzacji i wentylacji w budynkach administrowanych przez IAS w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357075/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 423095,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych, okresowych preglądów, konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i nawilżaczy zainstalowanych w obiektach Zespołu Jednostek Skarbowych w Poznaniu w zakresie części nr 1 – Przeglądy I naprawy układów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych z urządzeniami firm Samsung (DVMS), VTS i Venture.4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 369282,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych, okresowych przeglądów, konserwacji i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i nawilżaczy zainstalowanych w obiektach Zespołu Jednostek Skarbowych w Poznaniu w zakresie części nr 2 – Przeglądy i naprawy układów urządzeń klimatyzacji precyzyjnej i nawilżaczy parowych firmy Swegon, zainstalowanych w Zespole Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80A w Poznaniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 53813,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394817,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656504,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415867,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEK INSTAL Sp. z o.o. S.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302434006
7.3.3) Ulica: Romana Maya 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-371
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TEK INSTAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TEK INSTAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415867,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji, serwisu i napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
- Naprawa 4 sztuk drycoolerów
- Świadczenie usługi serwisu urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na obiektach MOSiR w Radomiu Sp. z o.o. - 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- 169.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisu agregatów i szaf klimatyzacyjnych oraz klimakonwektorów w Narodowym Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.