eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22789760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21a09a84-882e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027233/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.91.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - Rozbudowa ul. Sportowej w miejscowości Pogorzeli
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Sportowej w miejscowości Pogorzeli, na odcinku od km 0+480 do km 0+960 o długości 480 mb w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg
w Gminie Celestynów”.
2. Rozbudowa drogi polegać będzie na wykonaniu m.in.
1) jezdni dróg,
2) nawierzchni bitumicznej,
3) pobocza z kruszywa,
4) chodnika bitumicznego,
5) zjazdów kostki brukowej,
6) progu zwalniającego z kostki brukowej,
7) wyniesionego skrzyżowania z kostki brukowej,
8) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu,
9) przebudowy napowietrznej linii telekomunikacyjnej.
3. Podstawą prowadzenia robót polegających na rozbudowie drogi jest Decyzja Nr 14/2022 z dnia 17.11.2022 r. Starosty Otwockiego zezwalająca na realizację inwestycji drogowej.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1218584,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - Przebudowa ul. Polnej w miejscowości Glina

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Polnej w miejscowości Glina na odcinku od km 2+012 do km 2+618
o długości 606 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu m.in.:
1) jezdni dróg ,
2) nawierzchni bitumicznej,
3) poboczy z kruszywa,
4) nawierzchni zjazdów i dojść do posesji z betonowej kostki brukowej,
5) wymiany przepustu,
6) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu.
3. Podstawą prowadzenia robót polegających na rozbudowie drogi jest Zaświadczenie
z dnia 05.10.2010 r. Starosty Otwockiego o niewniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
5. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1044195,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - Przebudowa ul. Skupiewskiego w miejscowości Celestynów

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Skupiewskiego w miejscowości Celestynów na odcinku o długości ok. 169 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Podstawą prowadzenia robót polegających na przebudowie drogi jest Zaświadczenie z dnia 05.10.2022 r. Starosty Otwockiego o niewniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
3. Przebudowa drogi polegać będzie m.in. na:
1) karczowaniu drzew,
2) robotach przygotowawczych,
3) robotach ziemnych,
4) budowie jezdni dróg,
5) wykonaniu nawierzchni asfaltowej jezdni głównej,
6) wykonaniu nawierzchni chodników/dojść do posesji z kostki brukowej,
7) wykonaniu poboczy chłonnych,
8) wykonaniu odwodnienia,
9) robotach liniowych,
10) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu,
11) humusowaniu.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
5. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 214869,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV - Przebudowa ul. Kościuszki w miejscowości Celestynów

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Kościuszki w miejscowości Celestynów na odcinku od skrzyżowania z ul. Reymonta wraz z wykonaniem odwodnienia na odcinku o długości ok. 264 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Podstawą prowadzenia robót polegających na przebudowie drogi jest Zaświadczenie z dnia 15.12.2021 r. Starosty Otwockiego o niewniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
3. Przebudowa drogi polegać będzie m.in. na:
1) przygotowaniu terenu pod wykonanie robót,
2) rozbiórce istniejącego przepustu pod koroną drogi i pod zjazdami,
3) regulacji rowu odwadniającego i innych robotach ziemnych,
4) wykonaniu przepustu pod koroną drogi,
5) wykonaniu przepustów pod zjazdami i dojściami dla pieszych,
6) ułożeniu oporników wtopionych jezdni ulicy oraz obrzeży na dojściach do posesji,
7) budowie jezdni dróg,
8) wykonaniu nawierzchni jezdni z asfaltobetonu,
9) wykonaniu zjazdów i dojść do posesji,
10) wykonaniu progów zwalniających U-16c,
11) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu,
12) wykonaniu nawierzchni pobocza z tłucznia kamiennego, rekultywacji terenu pasa drogowego.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 349882,64 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V - Przebudowa ul. Partyzantów w miejscowości Celestynów

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Partyzantów w miejscowości Celestynów oraz odcinków ul. Wrzosowej
i ul. Leśnej stanowiących dojazd do ul. Partyzantów, na odcinku o długości ok. 415 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Podstawą prowadzenia robót polegających na przebudowie drogi jest Zaświadczenie
z dnia 21.10.2022 r. Starosty Otwockiego o niewniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
3. Przebudowa drogi polegać będzie m.in. na:
1) budowie jezdni dróg,
2) wykonaniu nawierzchni asfaltowej,
3) wykonaniu pobocza chłonnego oraz drenów odwadniających w poboczu chłonnym,
4) wykonaniu nawierzchni zjazdów oraz dojść do posesji z kostki brukowej
5) wykonaniu progów zwalniających;
6) czyszczeniu i regulacji rowów,
7) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 676035,55 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VI - Budowa ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w miejscowości Zabieżki

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, Nr 270183W tj. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w miejscowości Zabieżki, Gmina Celestynów, na odcinku o długości ok. 259 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Podstawą prowadzenia robót polegających na budowie drogi jest Decyzja Nr 13/2022 z dnia 31.10.2022 r. Starosty Otwockiego zezwalająca na realizację inwestycji drogowej.
3. Budowa drogi polegać będzie m.in. na:
1) budowie jezdni drogi
2) wykonaniu nawierzchni asfaltowej,
3) wykonaniu pobocza chłonnego oraz z płyt eko,
4) wykonaniu nawierzchni zjazdów oraz dojść do posesji,
5) wykonaniu chodnika z kostki brukowej,
6) budowie systemu odwodnienia: rowów, ścieków,
7) regulacji wysokościowej zaworów sieci wodnej,
8) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu,
9) budowie kanału technologicznego,
10) wycince drzew.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 825562,45 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ VII - Przebudowa ul. Wiatracznej w miejscowości Regut
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz z odwodnieniem drogi gminnej,
tj. ul. Wiatracznej w miejscowości Regut, Gmina Celestynów, na odcinku o długości ok. 507 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Podstawą prowadzenia robót polegających na przebudowie drogi jest Zaświadczenie
z dnia 21.10.2022 r. Starosty Otwockiego o niewniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem.
3. Przebudowa drogi polegać będzie m.in. na:
1) budowie jezdni,
2) wykonaniu nawierzchni asfaltowej,
3) wykonaniu nawierzchni zjazdów oraz dojść do posesji z kostki brukowej,
4) wykonaniu pobocza chłonnego,
5) wykonania progów zwalniających,
6) wykonaniu wyniesionych skrzyżowań z kostki brukowej,
7) wprowadzeniu elementów stałej organizacji ruchu.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych określony został w nw. dokumentach, które stanowią:
1) wzór umowy (załącznik nr 5 do SWZ),
2) dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego dofinansowanego z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Promesą Wstępną o numerze Edycja2/2021/6032/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1108117,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1928172,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1928172,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1928172,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1928172,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1155117,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199978,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1155117,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. JTM Construction Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAX Marcin Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322085140

7.3.3) Ulica: Zatylna 15

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1155117,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245865,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508320,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245865,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JTM Construction Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAX Marcin Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322085140

7.3.3) Ulica: Zatylna 15

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245865,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527018,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527788,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527018,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JTM Construction Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAX Marci Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322085140

7.3.3) Ulica: Zatylna 15

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527018,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850819,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1134013,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850819,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JTM Construction Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAx Marcin Kot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322085140

7.3.3) Ulica: Zatylna 15

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850819,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699937,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1197992,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699937,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budmax Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231472828

7.3.3) Ulica: Błońska 52

7.3.4) Miejscowość: Tarczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699937,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1305314,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1701497,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1305314,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JTM Construction Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DROGMAX Marcin Kto

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322085140

7.3.3) Ulica: Zatylna 15

7.3.4) Miejscowość: Karczew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-480

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1305314,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.