eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Przebudowa parkingu przy budynku zajętym na potrzeby przychodni (Al. Lotników Polskich 22 w Świdniku)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa parkingu przy budynku zajętym na potrzeby przychodni (Al. Lotników Polskich 22 w Świdniku)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa parkingu przy budynku zajętym na potrzeby przychodni (Al. Lotników Polskich 22 w Świdniku)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-791c1f6e-a45e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047013/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa parkingu przy budynku zajętym na potrzeby przychodni (Al. Lotników Polskich 22 w Świdniku)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086721/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1101802,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie pod nazwą „Przebudowa parkingu przy budynku zajętym na potrzeby przychodni (Al. Lotników Polskich 22 w Świdniku) obejmuje przebudowę parkingu przy budynku zajętym na potrzeby przychodni zlokalizowanej przy Al. Lotników Polskich 22 w Świdniku (na działkach nr ew. 1212/14, 1212/15 i 1212/16).
3.2. Zakres rzeczowy robót::
1. Branża drogowa
- jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni 375,70 m2,
- drogi manewrowe o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm o powierzchni 588,20 m2,
- miejsca parkingowe o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm o powierzchni 491,70 m2,
- chodniki o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6cm o powierzchni 401,00 m2,
Łączna powierzchnia nawierzchni utwardzonych – 1 856,60 m2.
2. Branża sanitarna
- zbiornik retencyjny I V= 6,64 m3 składający się z dwóch studni żelbetowych o śr. 1400mm połączonych rurą PP SN10 Dzxe = 630x24,1 mm L= 25,00 m,
- zbiornik retencyjny II V= 16,95 m3 składający się z trzech studni żelbetowych o śr. 3000mm połączonych rurą PP SN10 Dzxe = 630x24,1 mm L= 8,60 m,
- sieć kanalizacji deszczowej z rur PP SN10 o śr. 400/15,3mm L=9,00 m,
- sieć kanalizacji deszczowej z rur PP SN10 o śr. 315/12,1mm L=94,80 m,
- przykanaliki od wpustów ulicznych z rur PP SN10 o śr. 200/7,7mm L=40,50 m,
- wpusty uliczne DN500 z osadnikiem – 9 szt.,
Łączna długość kanalizacji deszczowej - 177,90 m.
3. Branża elektryczna
- obejmuje usunięcie kolizji energetycznych linii kablowych SN i nN oraz oświetlenia terenu w związku z przebudową parkingu przy budynku zajętym na potrzeby przychodni, zlokalizowanych na działkach
nr ew. 1212/14, 1212/15, 1212/ 16, ark. 10 (obr. Miasto Świdnik) przy al. Lotników Polskich 22
w Świdniku. Istniejące kable energetyczne będą zabezpieczone rurami dwudzielnymi pod proj. parkingiem i stanowiskami postojowymi. Oświetlenie parkingu projektuje się oprawami drogowymi ze źródłami światła LED na słupach aluminiowych o wysokości 8m. Zasilanie kablem YKYżo 5x10mm2
w rurach ochronnych 75mm na całej długości. Przewidziano również dodatkową rurę ochronną jako rezerwową.
4. Urządzenie zieleni
- Zieleń drogowa w postaci trawników - 247,00 m2, obsadzeń rabat bylinami o powierzchni 48,00 m2 i obsadzeń różami o powierzchni 15,00 m2.
Łączna powierzchnia zieleni - 310,00 m2
3.3. Ww. roboty należy prowadzić przy zachowaniu ciągłości dostępu do funkcjonujących przychodni.
3.4. Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót należy do Wykonawcy.
3.5. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki, drewno pozyskane z wycinki stanowią własność Wykonawcy.
3.6. Wycinkę drzew oraz nasadzenia zastępcze wykonać zgodnie z:
- decyzją Starosty Świdnickiego z dnia 24.01.2022 r., znak RŚ.6323.64.2021,
- decyzją Burmistrza Miasta Świdnik z dnia 11.01.20222 r., znak WIZPE.6131.4.73.2021,
- projektem urządzenia zieleni.
3.7. Pielęgnacja zieleni obejmuje czas odpowiadający okresowi udzielonej gwarancji.
3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Obejmuje m.in.
a) projekt budowlany,
b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),
c) przedmiar robót.
3.9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
3.10. Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1187441,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1715303,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1187441,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS COMPLEX SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7123364648

7.3.3) Ulica: UL. NICCOLO PAGANINIEGO 12/32

7.3.4) Miejscowość: LUBLIN

7.3.5) Kod pocztowy: 20-850

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1187441,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.