eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Miejskiej Legionowo w ramach projektu etap II [Część 1, 2, 3]

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Miejskiej Legionowo w ramach projektu etap II [Część 1, 2, 3]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227663491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/legionowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Miejskiej Legionowo w ramach projektu etap II [Część 1, 2, 3]

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76bed767-b705-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001598/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ścieżek rowerowych w al. Legionów, ul. Słonecznej, Roi, Siemiradzkiego, Jana Kazimierza, 3 Maja, z mini rondem i ul. Kościuszki, ul. Olszankowej, ul. Sowińskiego i Chrobrego, ul. Wyszyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach projektu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną - Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza - Poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056736/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Część 1 – Budowa ścieżki rowerowej w ul. Gen. Bolesława Roi
Zakres robót budowlanych
a) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe,
b) wymiana opraw oświetleniowych,
c) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu,
d) budowę ścieżki rowerowej długości ok. 500m nawierzchni asfaltowej,
e) budowę ciągu pieszo-rowerowego długości ok. 30m nawierzchni asfaltowej,
f) budowę zjazdów indywidualnych do posesji,
g) budowę odcinków chodnika z kostki betonowej,
h) wykonanie odwodnienia,
i) humusowanie i obsianie poboczy trawą,
j) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
k) wycinka drzew
Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt techniczny stanowiący integralną część SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
a) projektem technicznym,
b) projektem wykonawczym oświetlenia,
c) projektem zieleni,
d) przedmiarami robót,
e) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
f) projektami stałej i czasowej organizacji ruchu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 648526,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
2) Część 2 – Budowa ścieżki rowerowej w ul. Siemiradzkiego
Zakres robót budowlanych
a) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe,
b) wymiana opraw oświetleniowych,
c) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu,
d) budowę ciągu pieszo-rowerowego długości ok. 580m nawierzchni asfaltowej,
e) budowę zjazdów indywidualnych do posesji,
f) budowę odcinków chodnika z kostki betonowej,
g) wykonanie odwodnienia,
h) humusowanie i obsianie poboczy trawą,
i) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt techniczny stanowiący integralną część SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
a) projektem technicznym,
b) projektem wykonawczym oświetlenia,
c) przedmiarami robót,
d) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
e) projektami stałej i czasowej organizacji ruchu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 427226,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3 – Budowa ścieżki rowerowej w ul. Kazimierza Wielkiego
Zakres robót budowlanych
a) przygotowanie terenu inwestycji, roboty rozbiórkowe,
b) wymiana opraw oświetleniowych,
c) wykonanie robót ziemnych polegających na korytowaniu,
d) budowę ciągu pieszo-rowerowego długości ok. 520m nawierzchni asfaltowej,
e) budowę ścieżki rowerowej długości ok. 100m nawierzchni asfaltowej,
f) budowę zjazdów indywidualnych do posesji,
g) budowę odcinków chodnika z kostki betonowej,
h) montaż elementów małej architektury,
i) humusowanie i obsianie poboczy trawą,
j) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
Szczegółowy opis urządzeń opisuje projekt techniczny stanowiący integralną część SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
a) projektem technicznym,
b) projektem wykonawczym oświetlenia,
c) przedmiarami robót,
d) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
e) projektami stałej i czasowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 442171,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797687,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 900832,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797687,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272050954

7.3.3) Ulica: Dzielna 21 lok. 47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-029

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797687,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525488,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 647912,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525488,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272050954

7.3.3) Ulica: Dzielna 21 lok. 47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-029

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525488,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543870,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651795,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 543870,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIT Bruk Tomasz Knopik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5551943993

7.3.3) Ulica: Tomaszowska 42/30 lok. 9

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 26-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 543870,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.