eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin poprzez zaprojektowanie i wykonanie wymiany nawierzchni boiska do piłki nożnej znajdującego się przy SP w Rudzie Talubskiej wraz z niezb infr towarz



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin poprzez zaprojektowanie i wykonanie wymiany nawierzchni boiska do piłki nożnej znajdującego się przy SP w Rudzie Talubskiej wraz z niezb infr towarz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16

1.4.2.) Miejscowość: Garwolin

1.4.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.7.) Numer telefonu: 256820560

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150544

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00130241/04

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno użytkowym. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”
Przedmiotem zamówienia opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych takich jak: wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej z trawy naturalnej na syntetyczną, roboty ziemne, zdjęcie podłoża -warstwy wegetatywnej, warstwy podbudowy, warstwy wyrównawczej, demontaż bramek, chorągiewek i obrzeży betonowych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w tym zagospodarowania terenu, parkingu, chodników, ogrodzenia szkoły, trybun, zieleni, przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na bud. szatniowo -socjalno -magazynowy przy Szkole Podstawowej w Rudzie Talubskiej , dz. nr ewid. 318, 319/1, 319/2, 320/1, 320/2, 323/4 , 324/2,.

Wymagane jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmującej etap I PFU

Przebudowa stadionu, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na bud. zaplecza szatniowo-magazynowego:
-Wymiana istniejącej nawierzchni naturalnej boiska na trawę sztuczną wraz z warstwami podbudowy,
-Wybudowane ogrodzenia o wys. h-110 m oddzielającego arenę LA i boisko piłkarskie od strefy widzów,
-Rozebranie i montaż piłkochwytów w nowej lokalizacji,
-Wykonanie utwardzeń – dojść przy istniejącym boisku oraz budynku gospodarczym, utwardzeń pod trybuny, opasek wokół budynku szkoły i bud. szatniowego, chodników łączących zespół sportowy z ulicą od strony nowoprojektowanego parkingu (przy miejscach postojowych dla autobusów),
-Przebudowa, nadbudowa i remont ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek szatniowy z zapleczem sanitarnym i wewnętrznymi instalacjami wraz z niezbędną infrastrukturą (min. doziemnej instalacji wodociągowej, elektroenergetycznej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej)
-Usunięcie istniejącej , kolidującej z budową drogi i parkingu komory technicznej przy parkingu,
-Usunięcie koszy z terenu istniejącego, obecnego parkingu
-Usunięcie istniejącego ogrodzenia terenu szkoły i budowa nowego ogrodzenia wg przebiegu wskazanego w projekcie koncepcyjnym wraz z bramami i furtami,
-Przebudowa istniejących zjazdów o parametrach zjazdów publicznych z terenu szkoły na ul. Akacjową (droga powiatowa),
-Wymiana nawierzchni utwardzonych przy budynku szkolnym wraz z budową nowych utwardzeń pod parkingi i drogi wewnętrzne,
-Wycinka kolidujących drzew z proj. obiektami w szczególności z budową parkingu i ogrodzeniem w zakresie opracowania,
-Wykonanie utwardzeń pod trybuny stalowe, modułowe,
-Wykonanie zadaszonych wiat dla graczy i zawodników rezerwowych przy boisku piłkarskim.
-Ciągów komunikacyjnych, wjazdów i wejść na teren szkolny.
-Wykonanie drenażu pod nowoprojektowany parking przy stadionie LA.
-Zabezpieczenie istniejącej nie podlegającej przebudowie infrastruktury podziemnej, w miejscach wykonywania nowych obiektów (utwardzenia, ogrodzenia, itp.)
- wykonanie monitoringu wizyjnego

Po zmianie:
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno użytkowym. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”
Przedmiotem zamówienia opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych takich jak: wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej z trawy naturalnej na syntetyczną, roboty ziemne, zdjęcie podłoża -warstwy wegetatywnej, warstwy podbudowy, warstwy wyrównawczej, demontaż bramek, chorągiewek i obrzeży betonowych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w tym zagospodarowania terenu, parkingu, chodników, ogrodzenia szkoły, trybun, zieleni, przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na bud. szatniowo -socjalno -magazynowy przy Szkole Podstawowej w Rudzie Talubskiej , dz. nr ewid. 318, 319/1, 319/2, 320/1, 320/2, 323/4 , 324/2,.

Wymagane jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmującej etap I PFU

Przebudowa stadionu, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na bud. zaplecza szatniowo-magazynowego:
-Wymiana istniejącej nawierzchni naturalnej boiska na trawę sztuczną wraz z warstwami podbudowy,
-Wybudowane ogrodzenia o wys. h-110 m oddzielającego arenę LA i boisko piłkarskie od strefy widzów,
-Rozebranie i montaż piłkochwytów w nowej lokalizacji,
-Wykonanie utwardzeń – dojść przy istniejącym boisku oraz budynku gospodarczym, utwardzeń pod trybuny, opasek wokół budynku szkoły i bud. szatniowego, chodników łączących zespół sportowy z ulicą od strony nowoprojektowanego parkingu (przy miejscach postojowych dla autobusów),
-Przebudowa, nadbudowa i remont ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek szatniowy z zapleczem sanitarnym i wewnętrznymi instalacjami wraz z niezbędną infrastrukturą (min. doziemnej instalacji wodociągowej, elektroenergetycznej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej)
-Usunięcie istniejącej , kolidującej z budową drogi i parkingu komory technicznej przy parkingu,
-Usunięcie koszy z terenu istniejącego, obecnego parkingu
-Usunięcie istniejącego ogrodzenia terenu szkoły i budowa nowego ogrodzenia wg przebiegu wskazanego w projekcie koncepcyjnym wraz z bramami i furtami,
-Przebudowa istniejących zjazdów o parametrach zjazdów publicznych z terenu szkoły na ul. Akacjową (droga powiatowa),
-Wymiana nawierzchni utwardzonych przy budynku szkolnym wraz z budową nowych utwardzeń pod parkingi i drogi wewnętrzne,
-Wycinka kolidujących drzew z proj. obiektami w szczególności z budową parkingu i ogrodzeniem w zakresie opracowania,
-Wykonanie utwardzeń pod trybuny stalowe, modułowe,
-Wykonanie zadaszonych wiat dla graczy i zawodników rezerwowych przy boisku piłkarskim.
-Ciągów komunikacyjnych, wjazdów i wejść na teren szkolny.
-Wykonanie drenażu pod nowoprojektowany parking przy stadionie LA.
-Zabezpieczenie istniejącej nie podlegającej przebudowie infrastruktury podziemnej, w miejscach wykonywania nowych obiektów (utwardzenia, ogrodzenia, itp.)
- wykonanie monitoringu wizyjnego

Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie na który udzielona jest gwarancja na okres do dnia 20.12.2023 r., zatem Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia gwarancji bądź wyłączenia części obiektu z gwarancji.
Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł brutto

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
• w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:

 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie boiska o wartości co najmniej 2.000.000,00 złotych.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół Odbioru Końcowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji własnego doświadczenia. Podmiot trzeci udzielając swojej wiedzy i doświadczenia musi uczestniczyć w realizacji zamówienia, gdyż z uwagi na charakter tego zasobu, nierozerwalnie związany z samym podmiotem, nie może przekazać wiedzy i doświadczenia bez zaangażowania w realizację zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będą wiedza i doświadczenie łącznie.
• w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
 Zamawiający wymaga, by spośród osób zaangażowanych przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) do wykonywania prac budowlanych i montażowych, co najmniej 2 osoby były, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz objętych ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym.
oraz posiadał prawo do dysponowania osobami (Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia cywilnoprawnego):

 Kierownik budowy posiadający następujące kwalifikacje: kierunkowe wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; aktualną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; co najmniej dwuletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy; doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej inwestycji budowy, modernizacji/przebudowy boiska sportowego.
 Kierownik robót sanitarnych posiadający następujące kwalifikacje: kierunkowe wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; aktualną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; co najmniej dwuletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy/robót; doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej inwestycji budowy, modernizacji/przebudowy boiska sportowego.
 Kierownik robót elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki posiadający następujące kwalifikacje: kierunkowe wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń i elektroenergetycznych; aktualną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; co najmniej dwuletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy/robót; doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej inwestycji budowy, modernizacji/przebudowy boiska sportowego.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65)
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.

Po zmianie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
• w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:

 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie boiska, obiektu sportowego, bieżni o wartości co najmniej 2.000.000,00 złotych każda.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, dla których wystawiono Świadectwo Przejęcia lub Protokół Odbioru Końcowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji własnego doświadczenia. Podmiot trzeci udzielając swojej wiedzy i doświadczenia musi uczestniczyć w realizacji zamówienia, gdyż z uwagi na charakter tego zasobu, nierozerwalnie związany z samym podmiotem, nie może przekazać wiedzy i doświadczenia bez zaangażowania w realizację zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców (np.: Konsorcjum, Spółki Cywilnej) o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będą wiedza i doświadczenie łącznie.
• w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
 Zamawiający wymaga, by spośród osób zaangażowanych przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) do wykonywania prac budowlanych i montażowych, co najmniej 2 osoby były, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz objętych ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym.
oraz posiadał prawo do dysponowania osobami (Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia cywilnoprawnego):

 Kierownik budowy posiadający następujące kwalifikacje: kierunkowe wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; aktualną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; co najmniej dwuletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy; doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej inwestycji budowy, modernizacji/przebudowy boiska sportowego.
 Kierownik robót sanitarnych posiadający następujące kwalifikacje: kierunkowe wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; aktualną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; co najmniej dwuletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy/robót; doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej inwestycji budowy, modernizacji/przebudowy boiska sportowego.
 Kierownik robót elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki posiadający następujące kwalifikacje: kierunkowe wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń i elektroenergetycznych; aktualną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; co najmniej dwuletnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy/robót; doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej inwestycji budowy, modernizacji/przebudowy boiska sportowego.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65)
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie boiska w ramach jednego zadania o wartości robót min.: 2.000.000,00 zł. - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 SWZ.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.

2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 SWZ.

W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

4.3 W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:

1) Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 2.000.000,00 złotych

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedna wspólną polisę potwierdzającą, ze wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż na kwotę nie mniejszą niż:21.000.000,00 zł
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.

Po zmianie:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie boiska, obiektu sportowego, bieżni w ramach jednego zadania o wartości robót min.: 2.000.000,00 zł każda - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 SWZ.

Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.

2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 SWZ.

W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

4.3 W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.