eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasne › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Krasne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Krasne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasne 121

1.5.2.) Miejscowość: Krasne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-007

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 23 00 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakrasne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/gminakrasne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Krasne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53f061f0-b86a-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094247/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz zapewnienia świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Krasne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.1.2023.BW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 536777,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie
sprzedaży oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących
własność Gminy Krasne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo
energetyczne (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 716 z późn. zm.) dla potrzeb obiektów stanowiących
własność Gminy Krasne.
2. Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od 16.03.2023 do 31.12.2023 wynosi
679 465,71 kWh dla lokali i obiektów na terenie Gminy Krasne. Zakres rzeczowy przedmiotu
zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia/wykaz obiektów (załącznik nr 1 do SWZ). Szczegółowe rozliczenie
dostarczonej energii nastąpi na podstawie faktycznej ilości zużytych kWh.
3. Określenie przewidywanego (maksymalnego) poboru energii służy wyborowi
najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu
energii elektrycznej w podanych ilościach.
4. Energia elektryczna będzie dostarczana do następujących obiektów:
Urzędu Gminy Krasne
Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Krasnem
Zespołu Szkół w Malawie
Zespołu Szkół w Strażowie
Gminnego Przedszkola w Palikówce
Szkoły Podstawowej w Palikówce
Publicznego Żłobka w Krasnem
Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
5. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia:
5.1. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997
r.- Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z późn. zm.) oraz w
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych
warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. nr 93, poz. 623 z
późn. zm.). Zasady funkcjonowania systemu elektroenergetycznego zostały określone
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r.
5.2. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia
energii, według cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty.
5.3. Zamówienie obejmuje także nowe punkty poboru. Zwiększenie punktów poboru lub
zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały
ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym wybranego Wykonawcy.
Zamawiający może dokonać zmiany taryfy oraz zwiększyć moc umowną do obiektów w
ramach określonych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych
i po dokonaniu powyższych zmian u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
6. Ilekroć w treści SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty
lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, a także normy, Zamawiający dopuszcza
składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie
niższych niż wskazane przez Zamawiającego.
7. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który
złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wobec czego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał i opisał
parametry techniczne rozwiązania, które oferuje Zamawiającemu jako równoważne do
opisanego przez Zamawiającego oraz załączył do każdego opisu odpowiedni dokument (kartę
katalogową, folder lub inny dokument).
8. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczany
przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub
poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność
działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów
zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza
odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.
9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie
zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
10. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy, rozumianej jako
staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Przedmiot główny:
09300000-2 energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa,
Przedmiot dodatkowy:
66133000-1 Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1139127,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1139127,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1139127,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót Spółka Akcyjna, ul. 8 – go Marca 6, 35 – 959 Rzeszów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813 02 68 082

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1139127,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.