eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy



Ogłoszenie z dnia 2023-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-380580af-b43e-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-380580af-b43e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031159/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127065

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przepompowni ścieków PS-6 przy ul. Puławskiej w msc. Gołąb
Zakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Montaż nowej, kompletnej przepompowni ścieków,
− Montaż studzienki kanalizacyjnej – 1 szt.,
− Wykonanie odcinków sieci kanalizacji sanitarnej:
• rurociąg PVC-U (lita) SN8 SDR34 dn200 o długości ok. 5,6 m,
• rurociąg tłoczny PE-RC 100 PN10 SDR17 dn125 o długości ok. 3,0 m
− Montaż zasuw DN200 odcinających na dopływach do przepompowni – 2 szt.
− Montaż szafy sterującej,
− Zasilenie szafy sterującej z istniejącej instalacji elektrycznej,
− Wyłączenie z eksploatacji starej przepompowni,
- Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie,
− Wymiana ogrodzenia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt utylizacji zdemontowanych urządzeń i materiałów;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zdemontowane pompy z przewodami zasilającymi oraz płytki sterujące z szaf pozostają jego własnością i na jego majątku.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do należytego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWIOR, które stanowią Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczonej w pełnych miesiącach od daty odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 252000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przepompowni ścieków PS-4 przy ul. Błotnej w msc. Gołąb
Zakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Montaż nowej, kompletnej przepompowni ścieków,
− Montaż studzienek kanalizacyjnych – 3 szt.,
− Wykonanie odcinków sieci kanalizacji sanitarnej:
• rurociąg PVC-U (lita) SN8 SDR34 dn160 o długości ok. 3,8 m,
• rurociąg PVC-U (lita) SN8 SDR34 dn200 o długości ok. 3,0 m,
• rurociąg PVC-U (lita) SN8 SDR34 dn250 o długości ok. 0,8 m,
• rurociąg tłoczny PE-RC 100 PN10 SDR17 dn125 o długości ok. 1,5 m,
− Montaż zasuw odcinających na dopływach do istniejącej przepompowni – 6 szt. (2x dn160, 3xdn200, 1x dn250),
− Montaż szafy sterującej,
− Zasilenie szafy sterującej z istniejącej instalacji elektrycznej,
− Wyłączenie z eksploatacji starej przepompowni,
- Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej
funkcjonującym w gminie,
− Wymiana ogrodzenia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt utylizacji zdemontowanych urządzeń i materiałów;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zdemontowane pompy z przewodami zasilającymi oraz płytki sterujące z szaf pozostają jego własnością i na jego majątku.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do należytego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWIOR, które stanowią Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczonej w pełnych miesiącach od daty odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 317530,000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przepompowni ścieków PS-3 przy ul. Błotnej w msc. Gołąb
Zakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Wykonanie obejścia remontowego,
− Demontaż i montaż płyty wierzchniej przepompowni,
− Demontaż urządzeń znajdujących się wewnątrz zbiornika pompowni,
− Wyczyszczenie wnętrza zbiornika pompowni – mycie i piaskowanie,
− Wysuszenie i naprawa powierzchni zbiornika,
− Montaż nowych urządzeń i instalacji wewnątrz przepompowni,
− Demontaż starej szafy zasilająco sterowniczej i montaż nowej wraz z wymianą okablowania,
− Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie,
- Wymiana ogrodzenia.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt utylizacji zdemontowanych urządzeń i materiałów;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zdemontowane pompy z przewodami zasilającymi oraz płytki sterujące z szaf pozostają jego własnością i na jego majątku.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do należytego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWIOR, które stanowią Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczonej w pełnych miesiącach od daty odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 255000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przepompowni ścieków P-8 przy ul. Podwale w msc. Góra Puławska
Zakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Wykonanie obejścia remontowego,
− Demontaż i montaż płyty wierzchniej przepompowni,
− Demontaż urządzeń znajdujących się wewnątrz zbiornika pompowni,
− Wyczyszczenie wnętrza zbiornika pompowni – mycie i piaskowanie,
− Wysuszenie i naprawa powierzchni zbiornika,
− Montaż nowych urządzeń i instalacji wewnątrz przepompowni,
− Demontaż starej szafy zasilająco sterowniczej i montaż nowej,
− Wymiana filtra antyodorowego kominkowego i montaż filtra podwłazowego,
− Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt utylizacji zdemontowanych urządzeń i materiałów;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zdemontowane pompy z przewodami zasilającymi oraz płytki sterujące z szaf pozostają jego własnością i na jego majątku.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do należytego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWIOR, które stanowią Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczonej w pełnych miesiącach od daty odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 224230,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa głównej przepompowni ścieków w msc. Wólka Gołębska
Zakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje:
− Wykonanie obejścia remontowego,
− Demontaż urządzeń znajdujących się wewnątrz zbiornika pompowni,
− Wyczyszczenie wnętrza zbiornika pompowni – mycie i piaskowanie,
− Wysuszenie i naprawa powierzchni zbiornika,
− Montaż nowych urządzeń i instalacji wewnątrz przepompowni,
− Demontaż starej szafy zasilająco sterowniczej i montaż nowej,
− Podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie,
- Wymiana ogrodzenia,
- Wymiana kontenera wraz z agregatem prądotwórczym.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a) Koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem i pompowaniem ścieków by=passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
b) koszt serwisu i usług zewnętrznych wynikających z instrukcji eksploatacji urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi;
c) organizację i urządzenie placu budowy;
d) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy;
e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, w szczególności z Rejonowym Zakładem Energetycznym;
f) koszt utylizacji zdemontowanych urządzeń i materiałów;
g) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zdemontowane pompy z przewodami zasilającymi oraz płytki sterujące z szaf pozostają jego własnością i na jego majątku.
W ramach kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również wszelkie inne prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do należytego wykonania zadania.
Zamówienie należy zrealizować z materiałów Wykonawcy.
Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWIOR, które stanowią Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, liczonej w pełnych miesiącach od daty odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 376600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ze względu na okoliczność, iż w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.