eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołymin-Ośrodek › Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołymin-Ośrodek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Ciechanowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gołymin-Ośrodek

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 671 60 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golymin-osrodek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golymin-osrodek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b5b0d87-a2f7-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044676/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOŚ.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241967,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa drogowego, łamanego do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek. Przewidywana ilość kruszywa łamanego wynosi 2000 ton. Kruszywo bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny oraz elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). Każda dostawa kruszywa (ilość kruszywa oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniane szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od telefonicznego lub e-mailowego złożenia zamówienia. Uwaga! Termin ten jest elementem kryterium oceny ofert. Każda partia dostarczonego kruszywa musi odbywać się przy obecności sołtysa lub radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-10 % szacowanej ilości ton. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 169495,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa żwiru drogowego z zawartością 35% kamienia do remontu dróg gminnych (dojazdowych do pól) na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek. Przewidywana ilość żwiru drogowego wynosi 2000 ton. Przedmiot zamówienia obejmuje pozyskanie, transport do wskazanego miejsca na terenie gminy Gołymin-Ośrodek, rozładunek we wskazanym miejscu przez Zamawiającego oraz rozplantowanie i wyrównanie nawierzchni. Materiał nie może zawierać elementów metalowych, plastikowych, szklanych, gliny oraz innych elementów stanowiących niebezpieczeństwo dla ruchu kołowego i pieszych w ponadnormatywnych ilościach oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). Niedopuszczalna jest obecność eternitu i innych elementów niebezpiecznych dla środowiska. Dostawa zamówienia będzie prowadzona zgodnie ze zleceniami zamawiającego wg bieżących potrzeb, na wskazane drogi gminy. W przypadku stwierdzenia niewłaściwych parametrów żwiru drogowego, Wykonawca zobowiązany będzie usunąć nawieziony materiał drogowy na własny koszt i pokryć koszty badań. Koszt załadunku i transportu musi być wliczony w cenę dostaw. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście dostarczonych materiałów drogowych Zamawiającemu. Każda partia dostarczonego żwiru drogowego musi odbywać się przy obecności sołtysa lub radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu żwiru jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkowa i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-10 % szacowanej ilości ton. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy robót będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

4.5.5.) Wartość części: 72471,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MORAVIA Andrzej Dęby

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611121127

7.3.4) Miejscowość: Morawy Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 06-316

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 290 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W ww. postępowaniu wpłynęły dwie oferty z czego jedna z ofert nie podlegała odrzuceniu. Została ona złożona na kwotę brutto 103 320,00 zł, podczas gdy Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 93 600,00 zł brutto – w związku z czym cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków na realizację ww. zadania do wymaganej kwoty oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.