eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łupawa › Naprawa i konserwacja dróg leśnych Nr 113, 25, 3 oraz placów składowych



Ogłoszenie z dnia 2021-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa i konserwacja dróg leśnych Nr 113, 25, 3 oraz placów składowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Łupawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łupawa

1.5.2.) Miejscowość: Łupawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598463546

1.5.8.) Numer faksu: 598463549

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lupawa@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lupawa.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadl_lupawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa i konserwacja dróg leśnych Nr 113, 25, 3 oraz placów składowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4ba863c-da48-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053938/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Naprawa i konserwacja dróg leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 197103,28 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1
Naprawa i konserwacja drogi leśnej Nr 113 o dł. 2350 mb - L-ctwo Flisów
(oddziały: 194,193,192,191,190)
Naprawa składnic na drewno - 3 sztuki:
L-ctwo Nożyno oddz. 491i, 514o
L-ctwo Kotowo oddz. 515d
Opis robót: profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wykonaniem ścieków /płytkich rowów/ o głębokości około 30 cm , ręczne oczyszczenie drogi z kamieni i grubszych korzeni, rozścielenie gruzobetonu z profilowaniem i zagęszczeniem, rozścielenie tłucznia kamiennego z profilowaniem i zagęszczeniem, odmulenie rowów przydrożnych, karczowanie pni, obrobienie na czysto skarp i dna wykopów, usunięcie humusu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 87863,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2
Konserwacja dróg leśnych Nr 25 o dł. 5900 mb - L-ctwo Gogolewo, Nr 3 o dł. 1360mb L-ctwo Łupawa (oddziały: 7, 48, 38, 39, 77, 93, 92, 130, 131, 173, 174, 276, 277, 319, 332A, 342).

Opis robót: kruszenie wgłębne grubego materiału wbudowanego w drogę, profilowanie i zagęszczanie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne z wykonaniem ścieków /płytkich rowów/ o głębokości około 30 cm , ręczne oczyszczenie drogi z kamieni i grubszych korzeni, usunięcie humusu, odmulenie rowów przydrożnych, obrobienie na czysto skarp i dna wykopów, przemieszanie wierzchniej warstwy nawierzchni na głębokość 5-15 cm (licząc od niwelety warstwy ścieralnej, biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy) w technologii mieszania na miejscu. W celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, prace należy wykonać przy użyciu specjalistycznej gruntofrezarki wyposażonej w wirujący bęben z utwardzonymi zębami. Następnie przywrócić naprawionej nawierzchni prawidłowy 2% profil poprzeczny oraz profil podłużny i zagęścić wibracyjnie i statycznie. Aplikacja chlorku wapnia w postaci roztworu przy użyciu polewaczek lub opryskiwaczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.5.) Wartość części: 109240,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 1 firma Przedsiębiorstwo Drogowo-Inżynieryjne Sp. z o.o., ul. Wodniaków 4/4, 84-240 Reda złożyła ofertę z ceną - 187 046,10 zł. Jest to jedyna oferta jaka wpłynęła na to zadanie. Cena oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 79 950,00 zł., a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187046,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187046,10 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105540,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105540,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105540,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKO TRADE Sp. z o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362429926

7.3.3) Ulica: Pawła Wasznika 5

7.3.4) Miejscowość: Czaplinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-550

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105540,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.