eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Przebudowa dachu budynku użytkowego Zespołu Szkół nr 2 w Opatowie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dachu budynku użytkowego Zespołu Szkół nr 2 w Opatowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 868 29 71

1.5.8.) Numer faksu: 15 868 47 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dachu budynku użytkowego Zespołu Szkół nr 2 w Opatowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aefdfec-dfd7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004549/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dachu budynku uzytkowego Zespołu Szkół nr 2 w Opatowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108445/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa dachu budynku użytkowego Zespołu Szkół nr 2 w Opatowie.
Nieruchomość znajduje się na działkach nr ewid. 600/10 i 600/11, obręb 0001 Opatów ul. Sempołowskiej 1.

Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem, obejmuje m.in:
- wykonanie nowego pokrycia na konstrukcji drewnianej wraz z wymianą obróbek i rynien oraz docieplenie stropodachu,
- remont kominów,
- wykonanie nowej instalacji odgromowej.

Planowane roboty nie mają wpływu na konstrukcję budynków sąsiednich.

Usytuowanie budynku: bez zmian, zgodnie z zagospodarowaniem
Zestawienie powierzchni budynku po przebudowie dachu:
- powierzchnia zabudowy 819,00 m2 – bez zmian
- kubatura 7 061,80 m3 – bez zmian
- powierzchnia użytkowa 1 778,90 m2 – bez zmian
- powierzchnia całkowita 2 122,00 m2 – bez zmian
- wysokość budynku od 4,0 do 10,65 m - bez zmian
Działka na której znajduje się budynek, posiada kształt nieregularny, przylega do utwardzonej drogi publicznej.
W chwili obecnej działki są zabudowane budynkiem użytkowym objętym opracowaniem. Budynek wykonany w technologii murowanej, składający się z trzech segmentów jedno-, dwu i trzykondygnacyjnego – budynek bez podpiwniczenia.
Budynek w technologii murowanej ze stropami z płyt otworowych typu szkolnego.
Stropy oparte na ścianach murowanych. Posadowienie budynku bezpośrednie na fundamentach z betonu zbrojonego.

Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy.

Przedmiot zamówienia obejmuje także usunięcie materiałów zbędnych z placu budowy na wysypisko śmieci, uporządkowanie terenu budowy, przywrócenie stanu pierwotnego placu budowy. Z wywózki odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający przekazanie odpadów do utylizacji podmiotowi uprawnionemu, zgodnie z zapisami SWZ z załącznikami.

Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę harmonogramu prac wewnętrznych z rozłożeniem na etapy wykonywania robót uwzględniając wskazówki Zamawiającego. Harmonogram prac wewnętrznych ten podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

Przy wykonywaniu prac zobowiązany jest zabezpieczać odpowiednio znajdujące się instalacje/wyposażenie budynku Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty uszkodzeń elementów nieobjętych realizacją i wyraża zgodę na potrącenie przez Zamawiającego z przysługujących Wykonawcy wierzytelności powstałych roszczeń z tytułu kosztów związanych z uszkodzeniem przez Wykonawcę elementów budynku Zamawiającego nieobjętych pracami budowlanymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44165200-6 - Rury pionowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45261320-3 - Kładzenie rynien

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postepowaniu ni złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ani żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 1 ustawy postępowanie unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.