Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129880/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY KONSERWACYJNO – NAPRAWCZE – WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH WRAZ Z OŚCIEŻNICAMI NA I PIĘTRZE W BUDYNKU NR 1 W SULECHOWIE, SPRAWA NR 16/TP/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słubicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 261672427
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY KONSERWACYJNO – NAPRAWCZE – WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH WRAZ Z OŚCIEŻNICAMI NA I PIĘTRZE W BUDYNKU NR 1 W SULECHOWIE, SPRAWA NR 16/TP/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb7d4aed-c16b-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083272/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 NAPRAWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZTABOWEGO - WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH DO KANCELARII Z OBRÓBKA NA I PIĘTRZE BUDYNKU NR 1 W SULECHOWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48652,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są konserwacyjno-naprawcze polegające na wymianie drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami do wybranych pomieszczeń kancelaryjnych i WC na I piętrze w budynku nr 1 w Sulechowie.
Zakres przewidzianych do wykonania prac:
1. Wykucie istniejących ościeżnic drewnianych drzwiowych z opaskami.
2. Dostawa i montaż drzwi kompletnych z ościeżnicą, klamką, szyldem, zamkiem i zestawem do plombowania drzwi.
3. Uzupełnienie ubytków w murze i nadprożu wraz z obróbkami murarsko-tynkarskimi.
4. Zamontowanie nowych listew kątowych progowych i uzupełnienie ubytków w podłodze.
5. Naprawa uszkodzeń (ubytków) w ścianach powstałych podczas wymiany drzwi oraz wyrównanie ścian wokół drzwi na gładko.
6. Podmalowania ścian od strony wewnętrznej kancelarii i od strony korytarza po zamontowaniu drzwi.
7. Zamontowanie odbojnic zabezpieczających ściany przed uszkodzeniem.
8. Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych w tym gruzu, ościeżnic i skrzydeł.
Szczegółowy opis zadania zawarty został w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Wykonanie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych oraz opracowanie dokumentacji technicznej wraz z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków
- "Budowa sali wiejskiej w Bielowie wraz z wyposażeniem"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych zasilających obiekty powiatowe
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w Kaletach, woj. śląskie "
- Modernizacja infrastruktury społecznej poprzez utworzenie Domu Dziennego Pobytu Seniora w Mroczy oraz Utworzenie nowych miejsc w żłobku - program Maluch+ 2022-2029.
- "Remont budynku Szkoły Podstawowej w Sudragach, gmina Sierpc"
- Odnowienie elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Sarnowie w ramach zadania "Modernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Sarnowie".
- Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkół Drzewnych i Ochrony Środowiska w Radomsku
- Rozbiórka istniejącego budynku oraz budowa pompowni ścieków CSP "A" w Celestynowie, na dz. nr ew. 254"
więcej: Instalowanie drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.