Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00123798/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno - laboratoryjnego, stołów weterynaryjnych, mebli i sprzętu do badań specjalistycznych do ZSP w Ornontowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno - laboratoryjnego, stołów weterynaryjnych, mebli i sprzętu do badań specjalistycznych do ZSP w Ornontowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb245fb8-eabd-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000832/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu weterynaryjno - laboratoryjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60471,35 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: ”Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno – laboratoryjnego do pracowni weterynarii w ZSP w Ornontowicach”Zakres zamówienia obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Mieszadełka magnetyczne z wysokoenergetycznego tworzywa 13 x 30 mm pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 3 zestawy,
2) Minimieszadło magnetyczne, płyta grzejna z powłoką ceramiczną do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
3) Rozdzielacze Squiba z podziałką i z zaworem prostym 1000 ml pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 2 szt.,
4) Waga laboratoryjna do pracowni weterynarii w ZSP Ornontowice 1 szt.,
5) Pierścień chromowany zamknięty o średnicy 150 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 szt.,
6) Cylindry miarowe kl. B – wysokie ze stopką z PP 100 ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 4 szt.,
7) Lejki ze szkła wapniowo – sodowego śr. 40 mm, dł. 40 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 szt.
8) Szalki Petriego szklane 50 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
9) Szalki Petriego szklane 100 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
10) Szalki Petriego szklane 150 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
11) Zlewki szklane z wylewem wysokie 400 ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
12) Zlewki szklane z wylewem wysokie 2000 ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
13) Zlewki szklane z wylewem niskie 400 ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
14) Zlewki szklane z wylewem niskie 2000 ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
15) Szkiełka mikroskopowe podstawowe do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 10 zestawów,
16) Próbówki typu Eppendorf 2,0 ml w komplecie po 1000 do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 50 kompletów,
17) Zestaw do szycia chirurgicznego do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 55 zestawów,
Kody CPV
38400000 – 9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38000000 – 5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny ( z wyjątkiem szklanego)
33100000 – 1 – Urządzenia medyczne
33124100 – 6 – Urządzenia diagnostyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 3a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 10595,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 „ Sprzedaż, dostawa mebli i stołów laboratoryjnych do pracowni weterynarii w ZSP w Ornontowicach”.Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Zestaw mebli i stołów laboratoryjnych do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 3b do SWZ.
Kody CPV
38000000 – 5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny ( z wyjątkiem szklanego)
33100000 – 1 – Urządzenia medyczne
39151200 – 7 – Stoły robocze
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
39151200-7 - Stoły robocze
4.5.5.) Wartość części: 22590,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 „ Sprzedaż, dostawa sprzętu do badań specjalistycznych do pracowni weterynarii w ZSP w Ornontowicach”.Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) EKG do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
2) Mikroskop do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 5 sztuk,
3) Analizator moczu zwierząt do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
4) Wirówka do badania moczu zwierząt do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
5) Półautomatyczny analizator biochemiczny weterynaryjny do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
6) Fantom psa do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
7) Termometr dla zwierząt do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 3c do SWZ.
Kody CPV
38400000 – 9 - Przyrządy do bania właściwości fizycznych
38000000 – 5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny ( z wyjątkiem szklanego)
33100000 – 1 – Urządzenia medyczne
33124100 – 6 – Urządzenia diagnostyczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 27285,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37419,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37419,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie i montaż elementów Systemu Informacji Miejskiej w zakresie tablic ulicowych montowanych na słupkach
- UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU MIKOŁOWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEGŁYMI
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Dostawa elektrod na potrzeby COZL
- Dostawa sprzętu do Kliniki Urologii
- WIW.DA.272.7.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.