eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Sławno i jednostek organizacyjnych Gminy Sławno w okresie 48 miesięcy (tj. 01.08.2021 r.- 31.07.2025 r.)



Ogłoszenie z dnia 2021-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Sławno i jednostek organizacyjnych Gminy Sławno w okresie 48 miesięcy (tj. 01.08.2021 r.- 31.07.2025 r.)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁAWNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 755 18 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslawno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.ugslawno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Sławno i jednostek organizacyjnych Gminy Sławno w okresie 48 miesięcy (tj. 01.08.2021 r.- 31.07.2025 r.)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4efbac8e-d98b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099709/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OśiP 271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Sławno
i jednostek organizacyjnych Gminy Sławno w okresie 48 miesięcy (tj. od dnia 01.08.2021r do 31.07.2025r.).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje jednostki organizacyjne Gminy Sławno:
1) Urząd Gminy w Sławnie wraz z obsługą PZKP
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
23-332 Sławno
NIP 768-13-19-225
REGON 000550717
2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 33; 26-332 Sławno; NIP 768-16-45-516; REGON 592192713
3) Centrum Usług Wspólnych
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31; 26-332 Sławno; NIP 768-18-38-505;REGON 366110506
4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Celestynowie
Celestynów 24; 26-332 Sławno; NIP 768-16-35-311; REGON 001160616
5) Publiczna Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego w Kamieniu
Kamień 64; 26-332 Sławno; NIP 768-16-35-274; REGON 001160728
6) Publiczna Szkoła Podstawowa w Kozeninie
Kozenin 34; 26-332 Sławno; NIP 768-16-35-334; REGON 001248512
7) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Wandy i Henryka Ossowskich w Kunicach
Kunice 62A; 26-332 Sławno; NIP 768-16-36-339; REGON 001248529
8) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sławnie
ul. Szkolna 10; 26-332 Sławno; NIP 768-16-33-909; REGON 000678676
9) Publiczna Szkoła Podstawowa w Zachorzowie
Zachorzów 62; 26-332 Sławno; NIP 768-16-39-970; REGON 001248535
10) Zespół Szkół Samorządowych w Prymusowej Woli
Prymusowa Wola 6; 26-332 Sławno; NIP 768-16-62-503; REGON 592183602
11) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Wielkiego w Szadkowicach
Szadkowice 38A; 26-332 Sławno; NIP 768-18-39-516; REGON 368033610
12) Samorządowy Zakład Komunalny w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31; 26-332 Sławno; NIP 768-18-39-775; REGON 36880131
13) Gminny Ośrodek Kultury w Sławnie
ul. Zielona 2; 26-332 Sławno; NIP 768-17-36-540; REGON 100131041
14) Gminna Biblioteka Publiczna w Sławnie
ul. Zielona 2; 26-332 Sławno; NIP 768-17-36-555; REGON 10013070
W przypadku utworzenia przez Radę Gminy Sławno nowej jednostki organizacyjnej bank zobowiązany jest zapewnić obsługę bankową na zasadach określonych w umowie. Włączenie nowej jednostki do obsługi nastąpi na podstawie aneksu do umowy.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Kompleksowa obsługa bankowa polegać będzie na:
1) Otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych bieżących oraz sporządzaniu codziennych wyciągów bankowych z każdego dnia najpóźniej do godziny 10-tej następnego dnia,
2) Otwarciu, prowadzeniu i likwidacji rachunków pomocniczych (celowych) oraz sporządzanie codziennych wyciągów bankowych z każdego dnia najpóźniej do godziny 10-tej następnego dnia, bez opłat i prowizji.
3)Wszystkie rachunki prowadzone będą w złotych polskich.
4) Realizacja w czasie rzeczywistym rozliczeń finansowych w formie elektronicznych przelewów bezgotówkowych zewnętrznych i wewnętrznych (w ramach danego banku). W przypadku braku dostępu (awarii) do systemu bankowości elektronicznej lub innych uzasadnionych przyczyn, bank umożliwi realizację pilnych przelewów w formie papierowej.
Prowadząc rachunki bankowe bank nie będzie pobierał opłat i prowizji od przelewów dokonywanych wewnątrz banku.
5) Możliwość otwierania i zamykania w trakcie umowy nowych rachunków pomocniczych (celowych) na wniosek Gminy i jej jednostek organizacyjnych, zwolnionych z opłat
6) Realizacja wpłat gotówkowych, jak wpłaty podatków, opłat i innych wpłat gotówkowych na rachunek gminy/jednostki organizacyjnej w kasie banku dokonywane przez osoby fizyczne i prawne (koszty prowizji obciążają gminę/jednostkę)
7) Dokonywania wypłat gotówkowych przez Gminę i jej jednostki organizacyjne.
8) Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym (w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu i spłacanego w tym samym roku, w którym zostanie zaciągnięty. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone według zmiennej stopy procentowej stanowiącej sumę stawki bazowej (WIBOR 1M na dzień 30.06.2021r.) i marży banku.
Odsetki liczone wyłącznie od kwoty wykorzystanego kredytu.
9) Lokowanie wolnych środków na okresy krótkoterminowe (3-7 dni, weekendy). Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach.
10) Wydawanie opinii bankowych, zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych, potwierdzeń wpłat i wypłat oraz dokonywanie zmian kart wzorów podpisu bez opłat i prowizji.
11) Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej, jego wdrożenie w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Sławno, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania i zapewnienie przeszkolenia pracowników obsługujących system bez opłat i prowizji. Opłaty nie będą również pobierane za korzystanie z systemu bankowości elektronicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik Nr 1 do swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 263 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) unieważnia postępowanie

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.