Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134420/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00141344/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00144325/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
- 2023/BZP 00154484/01 - Wynik z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup nowego autobusu na potrzeby dowozów szkolnych na terenie gminy Chodel.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24
1.4.2.) Miejscowość: Chodel
1.4.3.) Kod pocztowy: 24-350
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 8277310
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.chodel@eurzad.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149043
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00134420
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a. Wszelkie zmiany niniejszej umowy następować będą w formie aneksów, sporządzonych na piśmie, za zgodą obydwu stron pod rygorem nieważności, o ile nie stoją one w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Po zmianie:
1. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a. Wszelkie zmiany niniejszej umowy następować będą w formie aneksów, sporządzonych na piśmie, za zgodą obydwu stron pod rygorem nieważności, o ile nie stoją one w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Zapisy regulujące zmianę umowy: § 10 Zmiana umowy
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 7 niniejszej umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
3) wydłużenie terminu realizacji – jeżeli z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub osób (podmiotów) trzecich pierwotny termin nie może być dochowany,
4) powierzenie Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy określonego zakresu prac po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu § 5 umowy poprzez wprowadzenie do umowy stosownych zapisów dotyczących Podwykonawcy.
5) zmiana Podwykonawcy, dalszego Podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podwykonawcą, na którego zasoby powoływał się Wykonawca w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest ………………………………………..………
4. Zmiana terminu realizacji umowy zobowiązuje Wykonawcę do zachowania ciągłości zabezpieczenia należytego wykonania umowy na okres wynikający ze zmiany umowy zgodnie z postanowieniami § 11 umowy.
5. Podstawą rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą jest cena za dostarczenie przedmiotu zamówienia określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do umowy. Cena ta jest stała przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem ust. 6 i 3 pkt 1) niniejszego paragrafu.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w § 7 niniejszej umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia może być dokonana nie wcześniej niż po upływie sześciu miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy, na wniosek strony, w oparciu o zapisy niniejszego paragrafu, tj. w przypadku, gdy zmiana wskaźnika inflacji przekroczy pięć punktów procentowych w odniesieniu do wskaźnika inflacji określonego w miesiącu zawarcia umowy. W takim przypadku strony powinny poinformować się nawzajem o tym fakcie z 10 dniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej pod rygorem nieważności dokonania tej zmiany.
(...)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-24 12:00
Po zmianie:
2023-03-27 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-24 12:30
Po zmianie:
2023-03-27 12:30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Grudusk
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- "Zakup i dostawa autobusu szkolnego dla dowozu uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Ludwikowie w Gminie Jedlińsk"
- Bezpieczny transport II - Zakup pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Laszczynach i Filii w Zmysłówce
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.