Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace związane unieszkodliwianiem i transportem ok. 250 ton wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu powiatu suskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Suski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 5 b
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 338757800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace związane unieszkodliwianiem i transportem ok. 250 ton wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu powiatu suskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2527e6bd-cd37-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037005/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Prace związane z unieszkodliwieniem i transportem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu powiatu suskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Możliwość udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr WZ.272. 23.2020 oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Udzielone aktualnie zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekracza łącznego progu wartościowego jaki został przewidziany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ tj 90 % wartości zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp została oszacowana na wartość: 210.222,36 zł i została uwzględniona przy obliczaniu ich wartości. W związku z powyższym podjęto decyzję o udzieleniu zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp wykonawcy zamówienia podstawowego, który został wyłoniony w postępowaniu WZ.272.23.2020 przeprowadzonego w roku 2020.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.23.2020.U2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 87500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace związane unieszkodliwianiem i transportem ok. 250 ton wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu powiatu suskiego
pozostałe informacje w zaproszeniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90722200-6 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Handel Jan Lorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon: 492698350
7.3.3) Ulica: Trzetrzewina 320
7.3.4) Miejscowość: Chełmiec
7.3.5) Kod pocztowy: 33-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe i Handel Jan Lorek
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe i Handel Jan Lorek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Rozbudowa składowiska odpadów w Suchej Beskidzkiej formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych uzupełnienie V
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie III
- Dostawa przełączników sieciowych finansowana w ramach inwestycji "Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Suchej Beskidzkiej ..."
- Rozbudowa sieci wodociągowej przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY REGIMIN
- "Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gnojno"
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.