eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonki › Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Zielonki wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2021/2022.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148428 z dnia 2021-08-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Zielonki wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357946812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Galicyjska 17

1.5.2.) Miejscowość: Zielonki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48122850298; +48122850490

1.5.8.) Numer faksu: +48122850298 wew. 102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@gzeaszielonki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzeaszielonki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/gzeaszielonki,m,390875,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Zielonki wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1297a183-bc98-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002230/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Wyspiańskiego w Bibicach wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110847/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296516,20 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Wyspiańskiego w Bibicach (zwanej dalej SP w Bibicach) wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2021/2022. Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu wraz z zapewnieniem opieki, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu na wskazanych trasach.
W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 5 kursów: 2 kursy poranne – dowóz oraz 3 kursy popołudniowe – odwóz. Liczba kursów może ulec zmianie: zastosowano prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp., -20% - +20% kursów podstawowych.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy. Trasy przewozu uczniów
do Szkoły Podstawowej im. Stanisława Wyspiańskiego w Bibicach - szkoła - Bibice, Bibice, ul. Trzecia Góra, Węgrzce, ul. Magiczne Wzgórze, Węgrzce – Sudoł, Dziekanowice - kapliczka, Bosutów I, Bosutów II, , Bosutów III – Remiza, Bosutów – ul. Leśna, Boleń I – Pętla Autobusowa, Boleń II – Dom Matejki, Boleń III – Gabinet Weterynaryjny, Boleń IV – ul. Legionistów, Michałowice – Komora, Michałowice – Banasiówka, Os. Michałki, Michałowice ul. Brzozowa, Las Michałowski, Bibice, ul. Na Czekaj – szkoła. Przybliżona liczba kilometrów ww. kursu: ok. 25 km. Dzienny przewóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie ok. 125 kilometrów. Przewozem objętych będzie ok. 50 uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 155833,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zielonkach (zwanej dalej SP w Zielonkach) wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2021/2022. Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2 jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu wraz z zapewnieniem opieki, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu na wskazanych trasach.
W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 4 kursów. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy. Trasy przewozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zielonkach - szkoła Zielonki, Trojanowice – Lewiatan - Trojanowice - Pętla, Garlica Murowana, Zielonki ul. Marzycieli – Marszowiec, Pękowice ul. Galicyjska – szkoła. Przybliżona liczba kilometrów ww. kursu: ok. 25 km. Dzienny przewóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu (łącznie rano i po południu) wynosić będzie ok. 100 kilometrów. Przewozem objętych będzie ok. 56 uczniów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 140682,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAL Alicja Rozumek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381722519

7.3.3) Ulica: ul. Karola Darwina 4K

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-764

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154318,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAL Alicja Rozumek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381722519

7.3.3) Ulica: ul. Karola Darwina 4K

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-764

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117740,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24
2021-08-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.