eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa przeprowadzenia szkoleń dla kadry akademickiej SGGW w celu doskonalenie kompetencji dydaktycznych oraz rozwoju kształcenia zindywidualizowanego w ramach projektu Doskonałość dydaktyczna uczelni



Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia szkoleń dla kadry akademickiej SGGW w celu doskonalenie kompetencji dydaktycznych oraz rozwoju kształcenia zindywidualizowanego w ramach projektu Doskonałość dydaktyczna uczelni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz_kushnir@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia szkoleń dla kadry akademickiej SGGW w celu doskonalenie kompetencji dydaktycznych oraz rozwoju kształcenia zindywidualizowanego w ramach projektu Doskonałość dydaktyczna uczelni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-978dd6bb-c95d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000321/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Usł. przepr. szkol. dla kadry akad. SGGW w celu doskonalenie kompetencji dydaktycznych oraz rozwoju kształcenia zindywidualizowanego–w proj. pn. „Doskonałość dydaktyczna uczelni"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Doskonałość dydaktyczna uczeln, Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego, nr POWR.03.04.00-00-P023/21

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-978dd6bb-c95d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Grzegorz Kushnir, tel. (22) 59 313 98, email: grzegorz_kushnir@sggw.edu.pl. Informacyjnie: godziny pracy osoby wyznaczonej do kontaktu: codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00.
7. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia znajdują się w Załączniku nr 11 do niniejszej SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy”).
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9. Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: grzegorz_kushnir@sggw.edu.pl. (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;
3) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługa przeprowadzenia szkoleń dla kadry akademickiej SGGW (Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie) w celu doskonalenie kompetencji dydaktycznych oraz rozwoju kształcenia zindywidualizowanego – w ramach projekt pn. „Doskonałość dydaktyczna uczelni”, Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego, nr POWR.03.04.00-00-P023/21, nr SZP.253.1.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje się:
a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także obrona przed takimi roszczeniami;
b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami państwa danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd.pkt. RODO (obowiązek)
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z treścią pkt 3) i 5);:
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.
Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
11) Wzory oświadczeń wymaganych od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zostały uwzględnione w interaktywnym formularzu ofertowym.
12) Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp oraz przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.253.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie pn. Sztuka dydaktyki akademickiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:
- Cena – 58%
- Doświadczenie trenerów 42%

Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert

A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 58

W ramach kryterium „CENA” Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.

cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------- x 58 pkt
cena brutto oferty badanej

B. Kryterium: Doświadczenie trenerów - (Pd) – maksymalna liczba punktów: 42
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający będzie oceniał dodatkowe (przewyższające minimalne wymagania) doświadczenie trenerów – dla osób wykazanych na potrzeby spełniania warunków udziału w minimalnej wymaganej liczbie w rozdziale IX (Informacje o warunkach udziału w postępowaniu) dla poszczególnych zadań, które to doświadczenie mierzone będzie liczbą godzin przeprowadzonych przez nich szkoleń i warsztatów (z zakresu opisanego w treści warunku udziału w postępowaniu dla poszczególnych zadań – rozdział IX ust. 2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Dla każdej z tych osób, za liczbę godzin przeprowadzonych godzin szkoleń i warsztatów na poziomie akademickim w okresie ostatnich 3 lat przekraczającą 100 godzin, przyznane zostaną punkty w sposób następujący:

Zadanie 1 – dwie osoby:
a. do 100 godzin – 0 pkt
b. 101-150 godzin – 14 pkt za każdą osobę spełniającą warunek,
c. 151 godzin i więcej– 21 pkt za każdą osobę spełniającą warunek
maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 42

Liczba punktów danej osobie przyznawana jest tylko w jednym z przedziałów: a albo b albo c.
Liczba punktów uzyskana w kryterium „Doświadczenie trenerów” jest sumą punktów uzyskanych przez poszczególne osoby i jest nie wyższa niż 42 punkty.

Ocenie w ramach tego kryterium podlegał będzie trener (dwaj trenerzy w przypadku zad. 1 i zad. 2), który/którzy posiada/ją najmniejszą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń, spośród wskazanych przez Wykonawcę trenerów – przy założeniu, że Wykonawca może uzyskać maksymalnie 42 pkt w tym kryterium.

Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznacza wariant odpowiadający doświadczeniu zawodowego tego trenera/rów, który/zy przeprowadził/li szkolenia w wymiarze najniższej liczby godzin, spośród wszystkich trenerów wskazanych do realizacji zamówienia.

Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może skierować trenera, który przeprowadził mniej niż minimalna wymagana ilość godzin szkoleniowych dla każdego zadania objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany na etapie realizacji umowy do zapewniania trenera/trenerów o doświadczeniu odpowiadającemu zadeklarowanemu w ofercie.

C. Punktacja końcowa oferty będzie liczona według następującego wzoru:

Pi= Pc + Pd
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Pt Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Doświadczenie trenerów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 58

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 42

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie pn. Szkoła Mentorów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:
- Cena – 58%
- Doświadczenie trenerów 42%

Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert

A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 58

W ramach kryterium „CENA” Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.

cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------- x 58 pkt
cena brutto oferty badanej

B. Kryterium: Doświadczenie trenerów - (Pd) – maksymalna liczba punktów: 42
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający będzie oceniał dodatkowe (przewyższające minimalne wymagania) doświadczenie trenerów – dla osób wykazanych na potrzeby spełniania warunków udziału w minimalnej wymaganej liczbie w rozdziale IX (Informacje o warunkach udziału w postępowaniu) dla poszczególnych zadań, które to doświadczenie mierzone będzie liczbą godzin przeprowadzonych przez nich szkoleń i warsztatów (z zakresu opisanego w treści warunku udziału w postępowaniu dla poszczególnych zadań – rozdział IX ust. 2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Dla każdej z tych osób, za liczbę godzin przeprowadzonych godzin szkoleń i warsztatów na poziomie akademickim w okresie ostatnich 3 lat przekraczającą 100 godzin, przyznane zostaną punkty w sposób następujący:

Zadanie 2 – trzy osoby:
a. do 100 godzin – 0 pkt
b. 101-150 godzin – 7 pkt za każdą osobę spełniającą warunek,
c. 151 godzin i więcej– 14 pkt za każdą osobę spełniającą warunek
maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 42

Liczba punktów danej osobie przyznawana jest tylko w jednym z przedziałów: a albo b albo c.
Liczba punktów uzyskana w kryterium „Doświadczenie trenerów” jest sumą punktów uzyskanych przez poszczególne osoby i jest nie wyższa niż 42 punkty.

Ocenie w ramach tego kryterium podlegał będzie trener (dwaj trenerzy w przypadku zad. 1 i zad. 2), który/którzy posiada/ją najmniejszą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń, spośród wskazanych przez Wykonawcę trenerów – przy założeniu, że Wykonawca może uzyskać maksymalnie 42 pkt w tym kryterium.

Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznacza wariant odpowiadający doświadczeniu zawodowego tego trenera/rów, który/zy przeprowadził/li szkolenia w wymiarze najniższej liczby godzin, spośród wszystkich trenerów wskazanych do realizacji zamówienia.

Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może skierować trenera, który przeprowadził mniej niż minimalna wymagana ilość godzin szkoleniowych dla każdego zadania objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany na etapie realizacji umowy do zapewniania trenera/trenerów o doświadczeniu odpowiadającemu zadeklarowanemu w ofercie.

C. Punktacja końcowa oferty będzie liczona według następującego wzoru:

Pi= Pc + Pd
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Pt Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Doświadczenie trenerów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 58

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 42

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie pn. Szkoła Tutorów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:
- Cena – 58%
- Doświadczenie trenerów 42%

Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert

A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 58

W ramach kryterium „CENA” Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.

cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------- x 58 pkt
cena brutto oferty badanej

B. Kryterium: Doświadczenie trenerów - (Pd) – maksymalna liczba punktów: 42
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający będzie oceniał dodatkowe (przewyższające minimalne wymagania) doświadczenie trenerów – dla osób wykazanych na potrzeby spełniania warunków udziału w minimalnej wymaganej liczbie w rozdziale IX (Informacje o warunkach udziału w postępowaniu) dla poszczególnych zadań, które to doświadczenie mierzone będzie liczbą godzin przeprowadzonych przez nich szkoleń i warsztatów (z zakresu opisanego w treści warunku udziału w postępowaniu dla poszczególnych zadań – rozdział IX ust. 2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Dla każdej z tych osób, za liczbę godzin przeprowadzonych godzin szkoleń i warsztatów na poziomie akademickim w okresie ostatnich 3 lat przekraczającą 100 godzin, przyznane zostaną punkty w sposób następujący:

Zadanie 1 – trzy osoby:
a. do 100 godzin – 0 pkt
b. 101-150 godzin – 7 pkt za każdą osobę spełniającą warunek,
c. 151 godzin i więcej– 14 pkt za każdą osobę spełniającą warunek
maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 42

Liczba punktów danej osobie przyznawana jest tylko w jednym z przedziałów: a albo b albo c.
Liczba punktów uzyskana w kryterium „Doświadczenie trenerów” jest sumą punktów uzyskanych przez poszczególne osoby i jest nie wyższa niż 42 punkty.

Ocenie w ramach tego kryterium podlegał będzie trener (dwaj trenerzy w przypadku zad. 1 i zad. 2), który/którzy posiada/ją najmniejszą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń, spośród wskazanych przez Wykonawcę trenerów – przy założeniu, że Wykonawca może uzyskać maksymalnie 42 pkt w tym kryterium.

Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznacza wariant odpowiadający doświadczeniu zawodowego tego trenera/rów, który/zy przeprowadził/li szkolenia w wymiarze najniższej liczby godzin, spośród wszystkich trenerów wskazanych do realizacji zamówienia.

Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może skierować trenera, który przeprowadził mniej niż minimalna wymagana ilość godzin szkoleniowych dla każdego zadania objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany na etapie realizacji umowy do zapewniania trenera/trenerów o doświadczeniu odpowiadającemu zadeklarowanemu w ofercie.

C. Punktacja końcowa oferty będzie liczona według następującego wzoru:

Pi= Pc + Pd
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Pt Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Doświadczenie trenerów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 58

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 42

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie pn. Wykorzystanie sztucznej inteligencji podczas procesów dydaktycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe:
- Cena – 58%
- Doświadczenie trenerów 42%

Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert

A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 58

W ramach kryterium „CENA” Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.

cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------- x 58 pkt
cena brutto oferty badanej

B. Kryterium: Doświadczenie trenerów - (Pd) – maksymalna liczba punktów: 42
W ramach przedmiotowego kryterium Zamawiający będzie oceniał dodatkowe (przewyższające minimalne wymagania) doświadczenie trenerów – dla osób wykazanych na potrzeby spełniania warunków udziału w minimalnej wymaganej liczbie w rozdziale IX (Informacje o warunkach udziału w postępowaniu) dla poszczególnych zadań, które to doświadczenie mierzone będzie liczbą godzin przeprowadzonych przez nich szkoleń i warsztatów (z zakresu opisanego w treści warunku udziału w postępowaniu dla poszczególnych zadań – rozdział IX ust. 2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
Dla każdej z tych osób, za liczbę godzin przeprowadzonych godzin szkoleń i warsztatów na poziomie akademickim w okresie ostatnich 3 lat przekraczającą 100 godzin, przyznane zostaną punkty w sposób następujący:

Zadanie 1 – jedna osoba:
a. do 100 godzin – 0 pkt
b. 101-150 godzin – 21 pkt za każdą osobę spełniającą warunek,
c. 151 godzin i więcej– 42 pkt za każdą osobę spełniającą warunek
maksymalna liczba punktów do uzyskania wynosi 42

Liczba punktów danej osobie przyznawana jest tylko w jednym z przedziałów: a albo b albo c.
Liczba punktów uzyskana w kryterium „Doświadczenie trenerów” jest sumą punktów uzyskanych przez poszczególne osoby i jest nie wyższa niż 42 punkty.

Ocenie w ramach tego kryterium podlegał będzie trener (dwaj trenerzy w przypadku zad. 1 i zad. 2), który/którzy posiada/ją najmniejszą liczbę godzin przeprowadzonych szkoleń, spośród wskazanych przez Wykonawcę trenerów – przy założeniu, że Wykonawca może uzyskać maksymalnie 42 pkt w tym kryterium.

Wykonawca w Formularzu Ofertowym zaznacza wariant odpowiadający doświadczeniu zawodowego tego trenera/rów, który/zy przeprowadził/li szkolenia w wymiarze najniższej liczby godzin, spośród wszystkich trenerów wskazanych do realizacji zamówienia.

Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może skierować trenera, który przeprowadził mniej niż minimalna wymagana ilość godzin szkoleniowych dla każdego zadania objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany na etapie realizacji umowy do zapewniania trenera/trenerów o doświadczeniu odpowiadającemu zadeklarowanemu w ofercie.

C. Punktacja końcowa oferty będzie liczona według następującego wzoru:

Pi= Pc + Pd
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Pt Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Doświadczenie trenerów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 58

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie trenerów

4.3.6.) Waga: 42

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zadanie 1:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia; za usługi o podobnym charakterze zostaną uznane usługi w zakresie prowadzenie szkoleń z dominacją zajęć praktycznych i warsztatowych, związanych z nowoczesnymi, inspirującymi metodami nauczania, podnoszącymi skuteczność osiągania zakładanych efektów uczenia się w dydaktyce akademickiej, w wymiarze co najmniej 48 godzinnym każda;
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 2 osobami, z których każda w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła nie mniej niż 100 godzin szkoleń i warsztatów związanych z nowoczesną dydaktyką akademicką.
Zadanie 2:
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia; za usługi o podobnym charakterze zostaną uznane usługi obejmujące szkolenia z zakresu mentoringu akademickiego.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 3 osobami, z których każda w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła nie mniej niż 100 godzin szkoleń i warsztatów z zakresu mentoringu oraz przynajmniej jedna z tych osób ukończyła kurs trenera rozwoju osobistego obejmujący nie mniej niż 200 godzin kursu.
Zadanie 3:
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia; za usługi o podobnym charakterze zostaną uznane usługi obejmujące szkolenia z zakresu tutoringu akademickiego.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 3 osobami, z których każda w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła nie mniej niż 100 godzin szkoleń i warsztatów w zakresie tutoringu akademickiego oraz przynajmniej jedna z tych osób ukończyła kurs trenera rozwoju osobistego obejmujący nie mniej niż 200 godzin kursu.
Zadanie 4:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia; za usługi o podobnym charakterze zostaną uznane usługi prowadzenia szkoleń z dominacją zajęć praktycznych i warsztatowych, związanych z wykorzystaniem i zastosowaniem technologii informatycznych w dydaktyce akademickiej.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1 osobą która w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła nie mniej niż 100 godzin szkoleń i warsztatów w zakresie wykorzystywania technologii informatycznych w dydaktyce akademickiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda, od wykonawcy składania przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w par. 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.