eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu od ul. Staffa 21 oraz przestawienie ogrodzenia Parku Herberta od strony ul. Magiera wzdłuż budynku Romaszewskiego 11A" w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148030 z dnia 2021-08-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu od ul. Staffa 21 oraz przestawienie ogrodzenia Parku Herberta od strony ul. Magiera wzdłuż budynku Romaszewskiego 11A” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu od ul. Staffa 21 oraz przestawienie ogrodzenia Parku Herberta od strony ul. Magiera wzdłuż budynku Romaszewskiego 11A” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bf1c507-d401-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu od ul. Staffa 21 oraz przestawienie ogrodzenia Parku Herberta od strony ul. Magiera, wzdłuż budynku Romaszewskiego 11A - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091886/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.15.2021.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99087,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu od ul. Staffa 21 oraz przestawienie ogrodzenia Parku Herberta od strony ul. Magiera wzdłuż budynku Romaszewskiego 11A” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w Warszawie - Park Herberta dz. nr ew. 57/20 obręb 7-05-13 i ma celu:
- przebudowę istniejącego utwardzenia terenu (ciągu komunikacyjnego) od ul. L. Staffa 21 (pomiędzy segmentami mieszkalnymi a Szkołą Podstawową nr 187), łączącego ul. Staffa z Parkiem Herberta;
- przestawienie ogrodzenie Parku Herberta od strony ul. Magiera wzdłuż budynku ul. Romaszewskiego 21 zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego 28 maja 2021 r. przez Annę Miedzińską.
2. Przedmiot Zamówienia obejmuje m.in.
a) demontaż istniejącej utwardzenia terenu;
b) roboty ziemne;
c) wykonanie nowej nawierzchni z kostki wraz z balustradami pochylni dla osób niepełnosprawnych;
d) demontaż 5 przęseł ogrodzenia i cokołu;
e) wykonanie cokołu i montaż ponowny przęseł ogrodzeniowych i dodawanych nowych.
f) Renowacja podłoża, wykonanie trawnika.
3. Parametry określające zakres robót:
a) istniejący ciąg komunikacyjny: długość przejścia: 32,08 m, szerokość przejścia: 2,12 m;
b) zdemontować 5 przęseł ogrodzenia wraz z cokołami (wymiary paneli ogrodzeniowych: 250 x 140 cm);
c) na nowym cokole ponownie zamontować zdemontowane przęsła oraz dostawić brakującą liczbę przęseł (1 – 2 sztuk);
4. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej, zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, na podstawie przekazanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego;
b) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanego projektu;
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Należy zaprojektować i wykonać nowe przejście do parku które ma być przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym „standardów dostępności” wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
6. Wymagania związane z realizacja zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (klauzule społeczne):
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w okresie prowadzenia robót budowlanych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) rozbiórka ogrodzenia i ponowny montaż;
c) prace brukarskie;
d) prace zieleniarskie odtworzeniowe.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) Program Funkcjonalno - użytkowy opracowany przez Annę Miedzińska stanowiący załącznik nr 9 do SWZ;
b) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
8. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady, liczony od daty odbioru ostatecznego robót.
7. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 18 tygodni (tj. 126 dni) od dnia zawarcia umowy, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego, a termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE DARIUSZ GÓRECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241635501

7.3.3) Ulica: Rembielińska 8A lok 124

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-343

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

2021-08-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.