Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135722/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
- 2022/BZP 00195285/01 - Wynik z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz SPSK Nr 4 w Lublinie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie
1.2.) Oddział zamawiającego: SPSK 4
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288751
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dr. K. Jaczewskiego 8
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-954
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk4.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147891
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00135722/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków.
a) w zakresie wynagrodzenia:
a1) w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub podatku akcyzowego – cena brutto nie ulegnie podwyższeniu a jedynie nastąpi zmiana cen netto,
a2) po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy - dla Stron wiążąca będzie stawka VAT lub podatku akcyzowego obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń,
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego w oparciu o odpowiednią ustawę oraz w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w odpowiedniej ustawie- Zmiana umowy może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, a każda ze stron może zwrócić się (nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy) do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia– pod warunkiem, iż zmiany wymienione na wstępie wpływają na koszty wykonania przez Wykonawcę warunków umowy,
c) w przypadku nie wyczerpania wartości umowy w terminie jej obowiązywania Zamawiający przewiduje ewentualną zmianę terminu obowiązywania umowy – wówczas w drodze aneksu można przedłużyć umowę do wyczerpania wartości, nie dłużej jednak niż o 4 miesiące
2. W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia dopuszcza się zmianę (wzrost/spadek) wynagrodzenia, w tym z obowiązkiem zmiany wynagrodzenia podwykonawcy, wg następujących zasad:
a) podstawą do wnioskowania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na zmianę (wzrost/spadek) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia będzie zmiana wzrost/spadek o co najmniej 15% wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok ubiegły w stosunku do roku poprzedniego, publikowany przez Główny Urząd Statystyczny;
b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy następuje w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za rok ubiegły, a publikowany przez Główny Urząd Statystyczny w roku, w którym Wykonawca/Zamawiający będzie wnioskował o zmianę wynagrodzenia,
c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może następować nie częściej niż raz w roku przy czym pierwsza nie wcześniej niż po 12 miesiącach realizacji umowy.
d) zmiana wynagrodzenia będzie możliwa, po wykazaniu przez Strony umowy bezpośredniego wpływu wzrostu/spadku cen materiałów i kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, na koszt wykonania usługi. Opracowanie takie Strony umowy zobowiązane są przedkładać drugiej stronie umowy nie później niż 30 dni przed zmianą wynagrodzenia;
e) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w okresie trwania umowy nie może przekroczyć 10% pierwotnej wartości wynagrodzenia,
f) zmiana wynagrodzenia dotyczy zarówno wzrostu odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenia, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków.
a) w zakresie wynagrodzenia:
- w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT za usługi pocztowe, zmiana cen jednostkowych ulegnie zmniejszeniu lub podwyższeniu według obowiązującego prawa
- zmiany cen jednostkowych na niższe lub wyższe za świadczenie usług pocztowych, w przypadku zmiany cennika za przesyłki pocztowe wyłącznie po ich zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sposób dopuszczony przez Prawo Pocztowe
b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego w oparciu o odpowiednią ustawę oraz w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne oraz w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w odpowiedniej ustawie- Zmiana umowy może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, a każda ze stron może zwrócić się (nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy) do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia– pod warunkiem, iż zmiany wymienione na wstępie wpływają na koszty wykonania przez Wykonawcę warunków umowy,
c) w przypadku nie wyczerpania wartości umowy w terminie jej obowiązywania Zamawiający przewiduje ewentualną zmianę terminu obowiązywania umowy – wówczas w drodze aneksu można przedłużyć umowę do wyczerpania wartości, nie dłużej jednak niż o 4 miesiące
2. W przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia dopuszcza się zmianę (wzrost/spadek) wynagrodzenia, w tym z obowiązkiem zmiany wynagrodzenia podwykonawcy, wg następujących zasad:
a) podstawą do wnioskowania zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na zmianę (wzrost/spadek) ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia będzie zmiana wzrost/spadek o co najmniej 15% wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok ubiegły w stosunku do roku poprzedniego, publikowany przez Główny Urząd Statystyczny;
b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy następuje w oparciu o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za rok ubiegły, a publikowany przez Główny Urząd Statystyczny w roku, w którym Wykonawca/Zamawiający będzie wnioskował o zmianę wynagrodzenia,
c) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może następować nie częściej niż raz w roku przy czym pierwsza nie wcześniej niż po 12 miesiącach realizacji umowy.
d) zmiana wynagrodzenia będzie możliwa, po wykazaniu przez Strony umowy bezpośredniego wpływu wzrostu/spadku cen materiałów i kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie, na koszt wykonania usługi. Opracowanie takie Strony umowy zobowiązane są przedkładać drugiej stronie umowy nie później niż 30 dni przed zmianą wynagrodzenia;
e) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w okresie trwania umowy nie może przekroczyć 10% pierwotnej wartości wynagrodzenia,
f) zmiana wynagrodzenia dotyczy zarówno wzrostu odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenia, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Biłgoraju
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz KZGM w Katowicach
- Świadczenie usług przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, i ich zwrotów na rzecz Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pułtusku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.