eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Winna Góra › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczo-mieszkalnego stajni i wozowni na budynek usługowy z częścią biurową



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczo-mieszkalnego stajni i wozowni na budynek usługowy z częścią biurową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PAŁAC GENERAŁA DĄBROWSKIEGO W WINNEJ GÓRZE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387836916

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 11

1.4.2.) Miejscowość: Winna Góra

1.4.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.4.7.) Numer telefonu: +48 616774187

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: info@palacdabrowski

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://palacdabrowski.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147527

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00124561/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczo-mieszkalnego stajni i wozowni na budynek usługowy z częścią biurową.
Budynek znajduje się na obszarze wpisanym do gminnej ewidencji zabytków, ale nie jest budynkiem rejestrowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty techniczne, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (Zał. 1a-1, zwanymi w dalszej treści także OPZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.
Zamawiający wymaga aby przedmiot umowy był wykonany w sposób gwarantujący dostępność dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (Opis przedmiotu zamówienia) – Załączniki do SWZ: (Projekty), (STWiORB), (Przedmiary).
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.
Płatność dokonana będzie w złotych w terminie do 30 dni od daty wydania Zamawiającemu przedmiotu umowy i dostarczenia faktury, na konto bankowe Wykonawcy wskazane
w fakturze. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez zamawiającego protokół odbioru (bez uwag). Zamawiający dokona płatności w dwóch transzach:
a) pierwsza transza w wysokości 500.000,00 zł brutto nastąpi do 31.12.2022 r. Faktura musi być wystawiona najpóźniej do 30.11.2022 r. Potwierdzeniem wykonania tego etapu robót będzie protokół odbioru tego etapu,
b) druga transza w wysokości do 1.900.000,00 zł brutto nastąpi do 31.12.2023 r. Faktura musi być wystawiona najpóźniej do 30.11.20223 r. Potwierdzeniem będzie protokół odbioru całości robót.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: 2.400.000,00 zł.
2) Gwarancja i rękojmia
Minimalne warunki gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia: min. 2 lata od dnia odbioru przedmiotu zamówienia (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)

Po zmianie:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczo-mieszkalnego stajni i wozowni na budynek usługowy z częścią biurową.
Budynek znajduje się na obszarze wpisanym do gminnej ewidencji zabytków, ale nie jest budynkiem rejestrowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekty techniczne, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (Zał. 1a-1, zwanymi w dalszej treści także OPZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.
Zamawiający wymaga aby przedmiot umowy był wykonany w sposób gwarantujący dostępność dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (Opis przedmiotu zamówienia) – Załączniki do SWZ: (Projekty), (STWiORB), (Przedmiary).
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.
Płatność dokonana będzie w złotych w terminie do 30 dni od daty wydania Zamawiającemu przedmiotu umowy i dostarczenia faktury, na konto bankowe Wykonawcy wskazane
w fakturze. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez zamawiającego protokół odbioru (bez uwag). Zamawiający dokona płatności w dwóch transzach:
a) pierwsza transza w wysokości 500.000,00 zł brutto nastąpi do 31.12.2022 r. Faktura musi być wystawiona najpóźniej do 30.11.2022 r. Potwierdzeniem wykonania tego etapu robót będzie protokół odbioru tego etapu,
b) druga transza w wysokości do 1.900.000,00 zł brutto nastąpi do 31.12.2023 r. Faktura musi być wystawiona najpóźniej do 30.11.2023 r. Potwierdzeniem będzie protokół odbioru całości robót.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: 2.400.000,00 zł.
2) Gwarancja i rękojmia
Minimalne warunki gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia: min. 2 lata od dnia odbioru przedmiotu zamówienia (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2022-09-30

Po zmianie:
2023-09-30

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy, który:
– nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
– nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności (Dz. U. Nr 835, z późn. zm.),
– złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający publikuje tekst jednolity po zmianach: SWZ, Zał. nr 4 do SWZ.
Zgodnie przepisami ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), które Zamawiający jest obowiązany stosować i zastosuje w niniejszym postępowaniu:
Art. 7:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105
i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej.
6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału
w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie, podlegają karze pieniężnej.
7. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Po zmianie:
Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy, który:
– nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
– nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności (Dz. U. Nr 835, z późn. zm.),
– złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający publikuje tekst jednolity po zmianach: SWZ, Zał. nr 4 do SWZ.
Zgodnie przepisami ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), które Zamawiający jest obowiązany stosować i zastosuje w niniejszym postępowaniu:
Art. 7:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105
i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej.
6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału
w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie, podlegają karze pieniężnej.
7. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Zamawiający publikuje Przedmiar robót sanitarnych w pełnym zakresie - Prosimy o zapoznanie się.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
2) Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana - nie wymaga się sporządzenia aneksu;
2) dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne i jakościowe lub
o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów budowy lub eksploatacji, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót. Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych - bez zwiększenia wynagrodzenia;
3) zmiana terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako „siła wyższa", których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron;
4) dopuszcza się zmiany umowy związane z obowiązującymi przepisami dotyczącymi COVID-19;
5) zastosowanie znajdują zapisy art. 455 ustawy Pzp;
jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego.
Z uwagi na braki miejsca w ogłoszeniu - swzczegółowe zapisy dot. zmian postanowień zawartej umowy zawiera zał. nr 2 do SWZ.

Po zmianie:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SWZ.
2) Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana - nie wymaga się sporządzenia aneksu;
2) dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne i jakościowe lub
o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów budowy lub eksploatacji, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót. Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych - bez zwiększenia wynagrodzenia;
3) zmiana terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako „siła wyższa", których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron;
4) dopuszcza się zmiany umowy związane z obowiązującymi przepisami dotyczącymi COVID-19;
5) zastosowanie znajdują zapisy art. 455 ustawy Pzp;
jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego.
Z uwagi na braki miejsca w ogłoszeniu - szczegółowe zapisy dot. zmian postanowień zawartej umowy zawiera zał. nr 2 do SWZ. Zamawiający wprowadził zmiany w umowie dodając dodatkowe klauzule waloryzacyjne i inne zmiany. Z uwagi na brak miejsca w ogłoszeniu - prosimy o zapoznanie się z tekstem jednolitym Zał. nr 2 do SWZ - Projekt umowy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-05-12 10:00

Po zmianie:
2022-05-16 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-05-12 12:00

Po zmianie:
2022-05-16 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-06-10

Po zmianie:
2022-06-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.