eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Budowa ulic: Okrężnej i Akacjowej w Wąbrzeźnie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulic: Okrężnej i Akacjowej w Wąbrzeźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 18

1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 688 45 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulic: Okrężnej i Akacjowej w Wąbrzeźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef672c94-9fa1-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014701/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ulic: Okrężnej i Akacjowej w Wąbrzeźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081751/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4638261,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na budowie ulic: Okrężnej i Akacjowej w Wąbrzeźnie obejmująca budowę sieci kanalizacji deszczowej, oświetlenia i kanału technologicznego.
2. Do podstawowych celów inwestycji należą:
a) zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych,
b) eliminacja utrudnień w ruchu lokalnym,
c) polepszenie warunków ruchowych na drodze,
d) podniesienie komfortu i jakości życia mieszkańców nieruchomości zlokalizowanych przy drodze,
e) zapewnienie spójności sieci dróg publicznych,
f) podniesienie standardu technicznego,
g) uporządkowanie ulic pod względem komunikacyjnym,
h) zwiększenie dostępności transportowej jednostek administracyjnych i terenów usługowych.

3. Planowane zadanie będzie polegało w szczególności na:
Projektowana droga składa się z odcinków prostych i łuków poziomych o określonych parametrach.
Projektuje się wykonanie drogi gminnej ul. Okrężnej o nawierzchni bitumicznej i szerokości 7m ze spadkiem jednostronnym jezdni 2% skierowanym w stronę projektowanych muld odparowujących. Przy prawej krawędzi jezdni zaprojektowano wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej i szer. 3,5m ze spadkiem 2% skierowanym w kierunku poboczy. Kolorystyka ścieżki – część chodnikowa o szer. 1,5m koloru szarego, ścieżka rowerowa o szerokości 2m koloru czerwonego.
Zaprojektowano przedłużenie istniejącej nawierzchni ul. Akacjowej łączącej się z ul. Okrężną. Szerokość ul. Akacjowej - 6m. Wzdłuż ulicy Akacjowej, po stronie południowej, zlokalizowano miejsca postojowe 2,5x5m poprzeczne oraz chodnik szer.2m z kostki betonowej.
Drogi obramowano od strony muld opornikiem betonowym 12x25cm na ławie betonowej
z oporem zewnętrznym, zaś od strony ścieżek pieszo-rowerowych - krawężnikiem betonowym wystającym 15x30 na ławie betonowej z oporem zewnętrznym. Ścieżkę pieszo-rowerową oraz chodnik ul. Akacjowej obramowano od strony zewnętrznej obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej. Jezdnię ulicy Akacjowej od strony parkingów obramowano opornikiem betonowym wtopionym 12x25cm, natomiast od strony zieleni krawężnikiem wystającym 15x30.
Zjazdy, podobnie jak jezdnie, projektuje się o nawierzchni bitumicznej. Zjazdy obramowano opornikiem betonowym 12x25cm na ławie betonowej z oporem zewnętrznym.
Dojścia do posesji zaprojektowano o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego i szer. 2,0m. Dojścia obramowano obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej.
Wody opadowe z ul. Okrężnej będą odprowadzane powierzchniowo do projektowanych muld zlokalizowanych dwustronnie wzdłuż drogi gminnej. Ulicę Akacjową odwodniono za pomocą proj. kanalizacji deszczowej.
W ramach inwestycji przewidziano budowę skrzyżowania z ul. Ks. gen. W. Kiedrowskiego.
W zakres przebudowy ul. Ks. gen. W. Kiedrowskiego wchodzi wykonanie normatywnych łuków poziomych stanowiących połączenie z projektowaną ulicą. Przewiduje się również wykonanie zjazdów na drogi publiczne zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

4. Podstawowe parametry projektowe dróg:
1) Jezdnia ul. Okrężnej:
• Kategoria ulic – gminna
• Klasa techniczna ulic – L
• Prędkość projektowa – Vp = 40 km/h
• Długość ulicy Okrężnej – ok. 685 m
• Ilość jezdni – 1 (dwa pasy ruchu)
• Szerokość jezdni – 7 m w świetle krawężników
• Szerokość ścieżki pieszo-rowerowej – 3,5 m
• Kategoria ruchu – KR3
• Rozporządzenie MT i GM z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowania – obwieszczenie z dnia 23.12.2015r. (Dz.U. 2016 r. poz. 124).

2) Jezdnia ul. Akacjowej:
• Kategoria ulic – gminna
• Klasa techniczna ulic – L
• Prędkość projektowa – Vp = 40 km/h
• Długość ulicy Akacjowej – ok. 255 m
• Ilość jezdni – 1 (dwa pasy ruchu)
• Szerokość jezdni – 6m w świetle krawężników
• Szerokość chodnika – 2 m
• Kategoria ruchu – KR3
• Rozporządzenie MT i GM z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowania – obwieszczenie z dnia 23.12.2015r. (Dz.U. 2016 r. poz. 124).

5. Stan istniejący:
Zadanie inwestycyjne zlokalizowane jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie wąbrzeskim na terenie Gminy Miejskiej Wąbrzeźno.
Ulica Okrężna na odcinku około 95m od strony ul. 11 Listopada jest o nawierzchni bitumicznej, natomiast w dalszej części – do ul. Ks. gen. W. Kiedrowskiego, posiada nawierzchnię gruntową nieutwardzoną o szerokości ok. 3m. Na odcinku łączącym ul. Okrężną z ul. Akacjową, gdzie planuje się lokalizację jezdni, brak jest drogi w ogóle. Na odcinkach objętych opracowaniem nie występują chodniki, ani też odwodnienie dróg.
Pas drogowy na odcinku od ul. 11 Listopada do ul. Ks. gen. W. Kiedrowskiego jest o szerokości średnio 18m, na odcinku łączącym ul. Okrężną z ul. Akacjową, zgodnie z obowiązującym planem miejscowym – o szerokości około 14m. W pasie drogowym projektowanej ul. Okrężnej występują sieci podziemne w postaci kabli energetycznych. Pod projektowaną jezdnią łączącą ul. Okrężną z ul. Akacjową, sieci podziemne nie występują.

6. Program zapewnienia jakości (PZJ).
Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Inżyniera/Kierownika projektu program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami.
Program zapewnienia jakości powinien zawierać:
a) organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót,
b) organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót,
c) sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót,
d) wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne,
e) wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót,
f) system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót,
g) wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań),
h) sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, na-staw
mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji
Inżynierowi/Kierownikowi projektu.

7. Cały materiał rozbiórkowy z inwestycji jest własnością zamawiającego i będzie wymagał składowania w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego po podpisaniu umowy.

8. Wykonawca będzie zobowiązany opracować, uzgodnić i zatwierdzić przez właściwy organ tymczasową organizację ruchu na czas trwania robót.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączonych do SWZ:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 do SWZ;
2) projekcie budowlanym – załącznik nr 10 do SWZ;
3) przedmiarze robót, który jest materiałem pomocniczym (uzupełniającym), mającym ułatwić wykonawcy skalkulowanie ryczałtowej ceny ofertowej, obejmującej realizację przedmiotu zamówienia – załącznik nr 11 do SWZ.

10. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SWZ.
W kontekście art. 101 Pzp – wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga od wykonawcy, stosownie do treści art. 101 ust. 5 Pzp, złożenia wykazu rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5705061,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6784106,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5705061,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781546412

7.3.3) Ulica: 1 Maja 61

7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno

7.3.5) Kod pocztowy: 87-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża sanitarna - zgodnie z kosztorysem branżowym
Branża elektryczna - zgodnie z kosztorysem branżowym
Branża teletechniczna - zgodnie z kosztorysem branżowym


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5705061,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.