Og³oszenie z dnia 2021-08-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00162314/01 - Wynik z dnia 2021-08-27
Og³oszenie nr 2021/BZP 00147504 z dnia 2021-08-12 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przewozu dzieci niepe³nosprawnych do Szko³y Podstawowej nr 68 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 68 w Poznaniu
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miasto Poznañ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630160925
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Os. Jana III Sobieskiego 102
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-688
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp68@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sp68.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug przewozu dzieci niepe³nosprawnych do Szko³y Podstawowej nr 68 w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b921b8cb-fb5c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00147504
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00141537/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug przewozu dzieci niepe³nosprawnych do Szko³y Podstawowej nr 68 w Poznaniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkowania systemu miniPortal pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.
2) Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuj± siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
3) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 68, Poznañ 60-688 os. Jana III Sobieskiego 102, sp68@vp.pl
1.2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ¦wiadczenie us³ug przewozu dzieci niepe³nosprawnych do Szko³y Podstawowej nr 68 w Poznaniu nr ZP.271.1.2021
1.3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
1.4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Okresy te dotycz± równie¿ danych osobowych zawartych w ofertach wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy). Okres przechowywania danych mo¿e zostaæ ka¿dorazowo przed³u¿ony o okres przedawnienia roszczeñ, je¿eli przetwarzanie danych bêdzie niezbêdne do dochodzenia roszczeñ lub do obrony przed takimi roszczeniami przez administratora danych. Ponadto okres przechowywania danych mo¿e zostaæ przed³u¿ony na okres potrzebny do przeprowadzenia archiwizacji;
1.5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
1.6) konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
1.8) posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.9) nie przys³uguje Pani/Panu:
1.9.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±,
z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie administracyjnym miasta Poznania na zajêcia dydaktyczne do Szko³y Podstawowej nr 68 (w Poznaniu Os. Jana III Sobieskiego 102) i powrotnie - ze Szko³y do miejsca ich zamieszkania – po zakoñczonych zajêciach – wg planu zaj±æ dzieci, który zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiaj±cy nie przewiduje przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich.
2) Maksymalny dzienny wymiar przewozu dzieci w okresie realizacji umowy to 540 km, liczonych jako suma przewozu ka¿dego z 30 dzieci oddzielnie - z miejsca ich zamieszkania do szko³y i powrót - do miejsca zamieszkania po zakoñczonych zajêciach – bez ³±czenia grupowego przewozów dzieci (tak jakby ka¿de dziecko by³o wo¿one oddzielnie).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2021-12-22
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1)Wykonawca obliczy cenê w oparciu o dane wynikaj±ce z SWZ.
2)Cena oferty winna obejmowaæ: koszty paliwa, utrzymania pojazdu (serwisu, przegl±dów), OC i NNW, ¶rodków higienicznych oraz dezynfekcyjnych i wszystkie inne zwi±zane z korzystaniem pojazdu w trakcie realizacji us³ug (sprz±tanie pojazdu, jego dezynfekcjê i inne) oraz koszty pracy kierowców i opiekunów wraz ze wszelkimi pochodnymi wynikaj±cymi z zatrudnienia na umowê o pracê.
3) Cena oferty musi byæ podana w PLN, cyfrowo, z uwzglêdnieniem nale¿nego podatku VAT, zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku.
4) Cena podana w ofercie jest cen± maksymaln± za ¶wiadczenie us³ug i winna obejmowaæ wszystkie koszty i sk³adniki zwi±zane z pe³nym wykonaniem przedmiotu zamówienia, a ponadto wszystkie inne koszty niezbêdne do wykonania zamówienia, w szczególno¶ci odpowiednio podatek VAT.
5) Cena mo¿e byæ tylko jedna.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy sytuacji finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczanie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 150 000,00 z³.2) Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, je¿eli bêdzie dysponowa³:
2.1) co najmniej 5 kierowcami, tj. osobami posiadaj±cymi uprawnienia do kierowania pojazdem samochodowym zaoferowanym przez wykonawcê z minimum 2 - letnim sta¿em pracy na stanowisku kierowcy w zakresie wskazanych dla danego kierowcy uprawnieñ;
2.2) co najmniej 5 opiekunami, tj. osobami, które posiadaj± wykszta³cenie pedagogiczne lub ukoñczony kurs z zakresu BHP lub pierwszej pomocy przedlekarskiej lub ukoñczy³y kurs lub szko³ê z zakresu opiekuna dzieci niepe³nosprawnych.
3) Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ co najmniej 5 pojazdami do przewozu osób o roku produkcji nie wcze¶niejszym ni¿ 2008 r., które posiadaj±: wa¿ne badania techniczne, siedzenia wyposa¿one w pasy bezpieczeñstwa, dzia³aj±c± klimatyzacjê, wa¿ne ubezpieczenie OC i NNW.
4) Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli wyka¿e, ¿e posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j - Dz. U. z 2021 r. poz. 919) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne zezwolenie, które zosta³o wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie równowa¿ne zezwolenie wydane obywatelom pañstw EOG oraz Konferencji Szwajcarskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od wykonawcy, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenie wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. - Dz.U. z 2021 r. poz. 275),
z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia przedmiotowych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nienie warunku:
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- wykazu narzêdzi, dotycz±cy posiadania pojazdów przeznaczonych do wykonania us³ugi wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi pojazdami;
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (t.j - Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne zezwolenie, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie równowa¿ne zezwolenia wydane obywatelom pañstw EOG oraz Konferencji Szwajcarskiej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony i podpisany formularz ofertowy, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 1 do SWZ.2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania:
1) wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy:
a) ofertê podpisuje inna osoba ni¿ wykonawca,
b) ofertê sk³adaj± wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego tre¶æ winna wskazywaæ pe³nomocnika oraz potwierdzaæ jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy; 2) podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w przypadku, gdy o¶wiadczenia o których mowa w pkt 3 i 4 dotycz±ce tego podmiotu, podpisuje
inna osoba ni¿ jego uprawniony przedstawiciel;
3) podwykonawcy wskazanego przez wykonawcê w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 4, w przypadku, gdy o¶wiadczenia gdy o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 4 dotycz±ce podwykonawcy, podpisuje inna osoba ni¿ jego uprawniony przedstawiciel. Pe³nomocnictwo winno byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowanym podpisem elektronicznym) lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upowa¿nionej do reprezentacji wykonawcy wskazanej w odpowiednim rejestrze lub ewidencji albo notarialnie po¶wiadczonej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
3. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 2 do SWZ, stanowi dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu odpowiednio na dzieñ sk³adania ofert i tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców oraz w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu
o¶wiadczenie to, sk³ada ka¿dy z wykonawców oraz podmiot udostêpniaj±cy zasoby w takim zakresie w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 3 do SWZ, które stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub podwykonawcy na dzieñ sk³adania ofert i tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³ podzia³ i zakres robót budowlanych wykonywanych przez poszczególnych wykonawców, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 4 do SWZ.
6. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji tego zamówienia, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ka¿dy z nich zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia odpowiednio dokumentów okre¶lonych w pkt 4.5 oraz pkt 6.2 - 6.4 SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) w sytuacjach, których, nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ niezrealizowania pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego;
2) zmiana terminu wykonania zamówienia w sytuacjach wyst±pienia:
a) zmiany warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu umowy; o zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczno¶æ dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nast±pi³y w trakcie realizacji zamówienia; o zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³añ lub zaniechania dzia³añ Zamawiaj±cego,
b) wskutek wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy zwi±zanych z konieczno¶ci± zmiany okresu realizacji umowy,
c) zmiany terminu obowi±zywania Umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej warto¶ci Umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 Umowy lub w przypadku zmiany wielko¶ci przedmiotu zamówienia, o której mowa
w art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - przed³u¿enie terminu nie wiêcej ni¿ o 3 miesi±ce;
3) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia:
a) w przypadku zmiany pojazdów wskazanych w ofercie, którymi wykonawca ¶wiadczy us³ugê, na inne pojazdy pod warunkiem, ¿e nowe pojazdy bêd± spe³niaæ wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o zmiana osób wskazanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu umowy, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, ¿e nowe osoby bêd± spe³niaæ wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i bêd± zatrudnione na warunkach nie gorszych ni¿ zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; o zmiana miejsc przywozu i odwo¿enia dzieci;
b) na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19 innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z pó¼n. zm.);
4) zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego i nie bêd±:
a) wprowadzane warunki, które, gdyby zosta³y ujête w ramach procedury udzielenia zamówienia umo¿liwi³yby dopuszczenie innych ofert ni¿ ta, która zosta³a pierwotnie dopuszczona,
b) modyfikowa³y równowagi ekonomicznej umowy na korzy¶æ wykonawcy w sposób, który nie by³ przewidziany
w postanowieniach pierwotnego zamówienia,
c) je¿eli zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu w art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Warunki dokonania zmian:
1) Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ niniejszej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej,
2) Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ niniejszej umowy zobowi±zana jest do z³o¿enia pisemnego wniosku o zmianê postanowieñ umowy,
3) Wniosek, o którym mowa w pkt. 2 musi zawieraæ opis propozycji zmiany i jej uzasadnienie oraz opis wp³ywu zmiany na warunki realizacji umowy
3. Wszelkie zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-20 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-18
2021-08-12 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urz±dzeñ podczyszczaj±cych wody opadowe oraz studzienek ¶ciekowych wraz z przykanalikami w ci±gu dróg wojewódzkich zarz±dzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnie¼nie
- Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Ko¶ciuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ci±gu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Go¶lina, gm. Murowana Go¶lina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeñ w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznañskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiêdzy ul. Miedzian± i Rynkiem £azarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiêdzy ul. Krauthofera a ul. Miedzian± (do koñca zakresu)
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obs³ugi transportowej samochodami osobowymi bêd±cymi w posiadaniu Zamawiaj±cego
- ¦wiadczenie us³ug transportowych dla dzieci niepe³nosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielêgniark± lub ratownikiem medycznym,
- 8/2024 "Us³uga transportu sanitarnego karetk± typu "S" i "P" dla pacjentów Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu"
- Dowóz dzieci niepe³nosprawnych z terenu gminy Warta Boles³awiecka do placówek o¶wiatowych w Boles³awcu w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej nr 2 w £êcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Pi³sudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w £êcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w £êcznej-02.09-20.12.2024r.
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.