eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiszyn › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wysoka - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wysoka - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 71 30

1.5.8.) Numer faksu: 95 727 71 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wysoka - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99e1efd1-b9ba-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012607/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wysoka - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120595

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.01.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do posesji w miejscowości Wysoka - etap II.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki do SWZ.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu określa oczekiwany obszar robót jak
w załączonej do SWZ mapie poglądowej (obszar zaznaczony niebieską linią).

Wykonawca zrealizuje roboty na swój koszt i ryzyko oraz zapewni obsługę geodezyjną w związku z wykonywanymi przez siebie robotami, a także obsługę administracyjną, m.in. w zakresie zajęcia pasa drogowego oraz tymczasowej organizacji ruchu – przy współpracy z Zamawiającym.

Przedmiotem inwestycji jest budowa zewnętrznej sieci kanalizacyjnej obejmująca:

• budowę kolektorów głównych grawitacyjnych wraz z kanałami bocznymi do granic nieruchomości, zgodnie z załączonym obszarem robót wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami we wszystkich bocznych ulicach w odległości do najbliższej projektowanej studni w tych ulicach wraz z budo-wą tych studni oraz odtworzeniem nawierzchni do wysokości tych studni
• budowę rurociągu grawitacyjnego,
• odtworzenie nawierzchni w pełnej jej szerokości na całym odcinku prowadzonych prac w drodze wojewódzkiej nr 130,
• na odcinku drogi gminnej oznaczonej numerem ewidencyjnym 270 po zakoń-czeniu prac wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty odtworzeniowe w niepełnym zakresie tj. wykonać podbudowę z kruszywa łamanego wraz z warstwą wiążącą asfaltu bez nawierzchni ścieralnej dla drogi kategorii KR1/KR2
• wykonawca zobowiązany jest sporządzić projekt czasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych prac i uzyskać jej zatwierdzenie we właściwym organie,
• wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego.


Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót załączony do SWZ nie jest dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy. Załączony przedmiar robót stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, jest opracowaniem wtórnym wykonanym na podstawie projektu. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robot budowlanych i pomóc wykonawcy w oszacowaniu kosztów inwestycji. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym i nie zwalnia Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty.


Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w 4 egzemplarzach z potwierdzeniem o złożeniu zawiadomienia o wykonaniu prac geodezyjnych celem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz szkice geodezyjne powykonawcze w 2 egzemplarzach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ,
- przedmiar - załącznik nr 9 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i załączyć wraz z formularzem oferty kosztorys ofertowy.
Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczał-towa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy
w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Do wyliczeń tego wynagrodzenia będą miały zastosowanie ceny jednostkowe określone w kosz-torysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy z wykonawcą.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 20.03.2023r. o godzinie 12.15 na Platformie zakupowej Zamawiającego przeprowadzono otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Przed otwarciem ofert na Platformie automatycznie opublikowano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania tj. 896 263,57 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.03.2023r. do godz. 12.00, złożono 2 oferty na przedmiotowe zadanie tj:
OFERTA 1 – SANITEX sp. z o.o. ul. Niemcewicza 5, 66-400 Gorzów Wlkp. NIP 894 257 00 26; Regon 932115055
za cenę 750 400,00 zł netto, 922 992,00 zł brutto
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 24 miesiące
OFERTA 2 – M&K Zakład Sieci Sanitarnych sp. z o.o. ul. gen. Dąbrowskiego 18, 66-400 Gorzów Wlkp. NIP 599 000 46 94; Regon 210128826
za cenę 812 946,19 zł netto, 999 923,81 zł brutto
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 24 miesiące

Złożone oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dlatego też, biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający działając w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922992,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999923,81 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.