Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00146888/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00146888/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06 (po zmianach)
- 2022/BZP 00252288/01 - Wynik z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
.Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w gminie Pszczyna obejmująca modernizację oświetlenia w oparciu o technologię LED
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 2
1.4.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146905
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00146888/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
4.1 Doświadczenie zawodowe:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, prace związane z budową sieci elektroenergetycznej wraz z oświetleniem ulicznym, modernizacją lub wymianą oświetlenia ulicznego o min. wartości 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych)
4.2 Kadra techniczna:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie:
- minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję: kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 2 robót budowlanych obejmujących budowę sieci elektroenergetycznej wraz z oświetleniem ulicznym, modernizacją, wymianą oświetlenia ulicznego lub robotami na sieciach elektroenergetycznych o łącznej wartości 1 000.000,00 zł brutto zł, (słownie: jeden milion złotych) którymi ta osoba kierowała
- minimum 2 osobami posiadającym uprawnienia do prowadzenia prac pod napięciem,
- minimum 1 osobą posiadającymi uprawnienia do prowadzenia prac pod napięciem – poleceniodawcy,
- minimum 1 osobą posiadającymi uprawnienia do prowadzenia prac pod napięciem – kierowników budów
Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1117 ze zm.), którą przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy
Po zmianie:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
4.1 Doświadczenie zawodowe:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, prace związane z budową sieci elektroenergetycznej wraz z oświetleniem ulicznym, modernizacją lub wymianą oświetlenia ulicznego o min. wartości 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych)
4.2 Kadra techniczna:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie:
- minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję: kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 2 robót budowlanych obejmujących budowę sieci elektroenergetycznej wraz z oświetleniem ulicznym, modernizacją, wymianą oświetlenia ulicznego lub robotami na sieciach elektroenergetycznych o łącznej wartości 1 000.000,00 zł brutto zł, (słownie: jeden milion złotych) którymi ta osoba kierowała
- minimum 2 osobami posiadającym uprawnienia do prowadzenia prac pod napięciem,
- minimum 1 osobą posiadającymi uprawnienia do prowadzenia prac pod napięciem – poleceniodawcy,
- minimum 1 osobą posiadającymi uprawnienia do prowadzenia prac pod napięciem – kierowników budów
Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1117 ze zm.), którą przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy
4.3 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienie tj. min.:
- dwoma podnośnikami montażowymi na podwoziu samochodowym,
- dwoma samochodami dostawczym o masie całkowitej min. 3,5 t.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
10. Informacja dotycząca zaliczek – Zaliczka będzie przekazana w wysokości 10% wynagrodzenia brutto wskazanego w Formularzu Oferty tytułem realizacji robót budowlanych w terminie do 21 dni – po podpisaniu umowy, zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ
Po zmianie:
Informacja dotycząca zaliczek – Zaliczka będzie przekazana w wysokości 10% wynagrodzenia brutto wskazanego w Formularzu Oferty tytułem realizacji robót budowlanych w terminie do 21 dni – po podpisaniu umowy, zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- ZP/36/2025 - dostawa systemu uzdatniania wody w ramach realizacji zadania pn.: Zapewnienie rezerwowego źródła wody dla Szpitala Joannitas w Pszczynie samorządowa spółka z o.o. w restrukturyzacji
- Ochrona osób i mienia w Ogrzewalni w Pszczynie w okresie od 01.01.2026 r. do 30.04.2026 r. i od 01.10.2026 r. do 31.12.2026 r. oraz ochrona osób i mienia w budynkach Ośrodka Pomocy Społecznej 2026
- Zapewnienia schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Pszczyna w 2026 roku
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- Utworzenie klubu dziecięcego w Hołubli, ul. Strażacka 13, 08-107 Paprotnia
- Zmiana sposobu użytkowania budynku w części pomieszczeń szkoły przy ul. Zamkowej 4 na przedszkole. Utworzenie żłobka gminnego w Kamieńcu Ząbkowickim.
- Adaptacja infrastruktury na potrzeby realizacji usług społecznych na terenie MOF Kraśnika
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży elektrycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





