eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146635 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 424 12 26

1.5.8.) Numer faksu: 87 424 12 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cb211f6-d58a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001742/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095167/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Org.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 287758,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla Gminy Pisz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Pisz.
2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 347 punktów odbioru energii dla zasilania przepompowni, studni, obiektów turystycznych, szkół, świetlic, budynków biurowych i oświetlenia ulicznego.
Szczegółowy wykaz oraz charakterystyka punktów odbioru znajdują się w załączniku
nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Wykaz podmiotów biorących udział w postępowaniu (zwanych dalej „Odbiorcami Końcowymi”):
1) Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz;
2) Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu, ul. Tęczowa 2,
12-200 Pisz;
3) Muzeum Ziemi Piskiej w Piszu, Plac Ignacego Daszyńskiego 7, 12-200 Pisz;
4) Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Piszu, ul. Jagodna 1C,
12-200 Pisz;
5) Ośrodek Profilaktyki i Terapii w Piszu, ul. Mikołaja Kopernika 8, 12-200 Pisz;
6) Zespół Ekonomicznej Obsługi Szkół i Przedszkoli w Piszu, ul. Dworcowa 2,
12-200 Pisz;
7) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu, ul. dr Władysława Klementowskiego 2, 12-200 Pisz;
8) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Liskach, Liski 22, 12-200 Pisz;
9) Szkoła Podstawowa w Hejdyku, Hejdyk 8, 12-220 Ruciane-Nida;
10) Szkoła Podstawowa im. Św. Maksymiliana Marii Kolbego w Kotle Dużym, Kocioł Duży 6,12-200 Pisz;
11) Szkoła Podstawowa w Jeżach, Jeże 14, 12-200 Pisz;
12) Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Trzonkach, Trzonki 29,
12-200 Pisz;
13) Zespół Szkolno – Przedszkolny Nr 1 w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 8,
12-200 Pisz;
14) Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jana Pawła II w Piszu, ul. Michała Wołodyjowskiego 2a, 12-200 Pisz;
15) Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piszu, ul. Adama Mickiewicza 2, 12-200 Pisz,
16) Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Piszu, Plac Ignacego Daszyńskiego 7A, 12-200 Pisz;
17) Administrator Sp. z o.o. w Piszu, ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz;
18) Piski Zakład Aktywności Zawodowej „Wieża” w Piszu, ul. Gdańska 11,
12 - 200 Pisz.
4. Zamówiona moc umowna dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej wynosi
4401,3 kW w podziale na grupy taryfowe:
1) B 23 – 630 kW;
2) C11 –1 952,6 kW;
3) C12a – 283,2 kW;
4) C12b – 1199,5 kW;
5) C21– 289,0 kW;
6) G11 – 47,0 kW.
5. Szacowana ilość dostarczanej energii elektrycznej w okresie 1 miesiąca wynosi
344 427 kWh (344,427 MWh) w podziale na zużycie w następujących grupach taryfowych:
1) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej
B 23 szczyt przedpołudniowy – 35 817 kWh;
2) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej
B 23 szczyt popołudniowy – 25 805 kWh;
3) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej
B 23 pozostałe godziny doby - 135 158 kWh;
4) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej
C 11 – 67 186 kWh;
5) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej
C 12a strefa szczytowa – 5 141 kWh;
6) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej
C 12a strefa pozaszczytowa – 11 973 kWh;
7) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej
C 12b strefa dzienna – 14 524 kWh;
8) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej
C 12b strefa nocna – 30 044 kWh;
9) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej
C 21- 18 203 kWh;
10) dla punktów odbioru energii elektrycznej rozliczanych w grupie taryfowej
G11 – 576 kWh.
6. Zamawiający oświadcza, że prognoza zużycia energii elektrycznej wskazana powyżej stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców Końcowych. Niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców Końcowych żadnych roszczeń finansowych, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub Odbiorcy Końcowi zakupią od Wykonawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana, w szczególności jeżeli taka sytuacja została spowodowana zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów poboru energii elektrycznej dla poszczególnych Odbiorców Końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych punktów poboru energii, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych punktów poboru energii.
7. W zaoferowanej jednostkowej cenie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych muszą być uwzględnione wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające
z dokonywania bilansowania handlowego czy też stałe koszty opłat handlowych, podatku akcyzowego.
8. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, a w szczególności ze standardami obsługi odbiorców określonymi
w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. poz. 623 z późn. zm.).
9. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej na warunkach wynikających z oferty dla poszczególnych Odbiorców Końcowych nastąpi z dniem zakończenia obowiązywania dotychczasowych umów na dostawę energii oraz w przypadku umów kompleksowych
z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów. Warunkiem rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej jest skuteczne przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy.
10. Warunkiem koniecznym dla realizacji umowy jest jednoczesne obowiązywanie umów:
1) umowy o świadczenie usług dystrybucji, zawartej pomiędzy Zamawiającym
a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego zwanym dalej „OSD”, posiadającym koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki do pełnienia funkcji OSD na obszarze, na którym znajdują się punkty odbioru energii elektrycznej wskazane w umowie;
2) Generalnej Umowy Dystrybucyjnej zawartej pomiędzy Wykonawcą a OSD, posiadającym koncesję na dystrybucję energii elektrycznej wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki do pełnienia funkcji OSD na obszarze,
na którym znajdują się punkty odbioru energii elektrycznej wskazane w umowie.
11. Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy wszystkie informacje i dokumenty niezbędne do prawidłowego zgłoszenia sprzedawcy z zachowaniem terminów wynikających z przepisów prawa. Wybrany Wykonawca dołoży należytej staranności, aby przeprowadzić zmianę sprzedawcy w określonym terminie.
12. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że części ani całość zamówienia nie mogą być powierzone Podwykonawcom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422628,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422628,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422628,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182126841

7.3.3) Ulica: Poznańska 86/88

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422628,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.