eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa samochodu lekkiego specjalnego rozpoznawczo - ratowniczego typu "pickup" z napędem terenowym.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146611 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu lekkiego specjalnego rozpoznawczo – ratowniczego typu „pickup” z napędem terenowym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191123504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Beniowskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58)769-05-01

1.5.8.) Numer faksu: (58)554-29-66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sektretariat.przetargi@kmpsp.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gdansk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://www.gov.pl/web/kmpsp-gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu lekkiego specjalnego rozpoznawczo – ratowniczego typu „pickup” z napędem terenowym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40216fe9-f038-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00097262/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa samochodu lekkiego specjalnego rozpoznawczo – ratowniczego typu „pickup” z napędem terenowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.II.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu lekkiego specjalnego rozpoznawczo – ratowniczego typu „pickup” z napędem terenowym.

2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanym postanowieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

3. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
1) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji warunków zamówienia i być zgodny z obowiązującymi normami,
2) być fabrycznie nowy, rok produkcji 2021, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich,
3) posiadać komplet dokumentacji technicznej – eksploatacyjnej umożliwiającej jego rejestrację.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. W postępowaniu, w terminie wyznaczonym do składania ofert wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy: GBG Gołębiewski Sp. z o.o. Sp.k., ul. Lubichowska 141, 83-200 Starogard Gdański.
2. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: GBG Gołębiewski Sp. z o.o. Sp.k., ul. Lubichowska 141, 83-200 Starogard Gdański:
1) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp tj. „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy”, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp tj. „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. W związku z powyższym, iż Wykonawca nie złożył przedmiotowej oferty ani w formie ani w postaci elektronicznej, podlega ona odrzuceniu.
2) na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp tj. „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego”.
Zamawiający po przeprowadzeniu deszyfracji pliku oferty poddał go walidacji (sprawdzeniu czy oferta została prawidłowo podpisana). W wyniku sprawdzenia poprawności podpisów Zamawiający otrzymał wynik weryfikacji:
„Uwierzytelnienie e-dokumentu nie jest możliwie. Weryfikator nie wykrył wśród przesłanych plików żadnego pliku z podpisem”.
Oferta nie została opatrzona podpisem w formie elektronicznej ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym bądź osobistym, jak wymagał tego Zamawiający w SWZ. Przedmiotowa oferta została jedynie zeskanowana bez opatrzenia jej odpowiednim podpisem, w związku z powyższym podlega ona odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.