eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk kalendarza dziennego biurkowego oraz książki o tematyce restytucyjnej.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146500 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk kalendarza dziennego biurkowego oraz książki o tematyce restytucyjnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY DZIEDZICTWA NARODOWEGO I SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkwiecinska@kulturaisport.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura, dziedzictwo narodowe, sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk kalendarza dziennego biurkowego oraz książki o tematyce restytucyjnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07b1b95b-e3b7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006749/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Druku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113016/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 180487,80 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84180,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk, dostawa wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego:
a) kalendarza dziennego biurkowego na rok 2022, w nakładzie 1200 egzemplarzy, zwanego dalej „Kalendarzem”
b) książki o tematyce restytucyjnej, w nakładzie 500 egz., zwanej dalej „Książką”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22110000-4 - Drukowane książki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone 2 oferty:
Oferta Nr 1 – oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 Ustawy tj. oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny.
Zgodnie z wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi w celu udowodnienia, że złożona oferta nie zawiera ceny rażąco niskiej, Wykonawca poinformował, że zastosował błędną stawkę podatku VAT co powoduje odrzucenie jego oferty.
Niemożliwym jest uznanie powstałej omyłki za omyłkę rachunkowa czy też inną omyłkę, która Zamawiający mógłby poprawić na mocy przepisów ustawy Pzp..
Wszelkie modyfikacje treści oferty tj. poprawienie omyłek w zaistniałym stanie faktycznym stanowiłoby niedozwolone negocjacje złożonej oferty, a więc postępowanie sprzeczne z treścią przepisu art. 223 ust. 1 zd 2 PZP.
W dalszych wyjaśnieniach (odmiennie niż pierwotnie) Wykonawca wskazał, iż zastosowana stawka VAT jest prawidłowa, jednak podał błędną stawkę netto. W tym wypadku również mamy do czynienia z błędem w obliczeniu ceny, a więc, zawartą w przepisie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy PZP przesłanką odrzucenia oferty Wykonawcy.
Drugie wyjaśnienia złożone przez Wykonawcę (sprzeczne z pierwszym w tym zakresie) pozwoliły zidentyfikować błąd w obliczeniu ceny, co w ocenie Zamawiającego nie może stanowić „oczywistej omyłki”, mogącej zostać poprawioną przez Zamawiającego. Wszelkie modyfikacje treści oferty Wykonawcy w zaistniałym stanie faktycznym stanowiłyby niedozwolone negocjacje złożonej oferty, a więc postępowanie sprzeczne z treścią przepisu art. 223 ust. 1 zd 2 Ustawy.
Oferta Nr 2 – oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.
Złożona oferta narusza przepis art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym „w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
Złożona oferta nie została podpisana żadnym z wymaganych przepisami ustawy podpisem co oznacza, że jest niezgodna z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43746,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.