eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Pełnienie funkcji insp. nadz. inwest.na zad. p.n.: "Przeb. sieci kanalizacji ogólnospł. w obszarze ul.: Rzeszowska, Kolejowa, Towarowa, Handlowa i Wiktora w Kolbuszowej na system kan. rozdzielczej"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146299 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji insp. nadz. inwest.na zad. p.n.:
„Przeb. sieci kanalizacji ogólnospł. w obszarze ul.: Rzeszowska, Kolejowa, Towarowa, Handlowa i Wiktora w Kolbuszowej na system kan. rozdzielczej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172271333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji insp. nadz. inwest.na zad. p.n.:
„Przeb. sieci kanalizacji ogólnospł. w obszarze ul.: Rzeszowska, Kolejowa, Towarowa, Handlowa i Wiktora w Kolbuszowej na system kan. rozdzielczej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97da3dfa-df1d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107481/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.45.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w pełnym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1186) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) albo odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcję Inspektora Nadzoru
w zakresie niniejszego zamówienia.

2. Szczegółowy zakres inwestycji objętej niniejszym nadzorem określa dokumentacja przetargowa na roboty budowlane dla 3 zadań inwestycyjnych w zakresie branży sanitarnej.

3. Zakres robót budowlanych

Zadanie nr 1
Przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej w obszarze ulic: Rzeszowskiej, Kolejowej, Towarowej, Handlowej i Wiktora w Kolbuszowej na system kanalizacji rozdzielczej

1) BRANŻA SANITARNA – kanalizacja deszczowa i kanalizacja sanitarna
Niniejsze opracowanie ma na celu uporządkowanie gospodarki ściekowej na obszarze dzielnicy przemysłowej położonej w obrębie w/w ulic. Doprowadzenie do rozdziału ścieków sanitarnych od ścieków deszczowych wpłynie korzystnie na pracę istniejącej miejskiej oczyszczalni ścieków oraz podniesie sprawność i efektywność odprowadzenia wód deszczowych z rozpatrywanego obszaru.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje :

a) budowę i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości L = 4971,0 m
o średnicach: fi160 mm, fi200 mm i Ø 315 mm,
b) budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków mieszkalnych i do budynków przedsiębiorstw o łącznej długości L = 1408,5 m o średnicach: Ø160 mm i Ø200 mm,
c) budowę rurociągu tłocznego Ø90 mm o długości 175,0 m,
d) budowę pompowni ścieków wraz z utwardzeniem i ogrodzeniem terenu – 1 szt.,
e) budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej o łącznej długości L = 1726,5 m o średnicach: od Ø160 mm do fi1000 mm,
f) budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do działek prywatnych i do przedsiębiorstw o łącznej długości L = 275,0 m o średnicach: od Ø 160 mm do Ø 400 mm,
g) budowę wylotu betonowego Ø 1000 mm do potoku Przyrwa-Nil,
h) budowę przekroczenia drogi krajowej nr 9 Radom – Rzeszów Płn. - przekroczenie A-A w km 165+896 projektowaną kanalizacją sanitarną,
i) przebudowę istniejącego wodociągu kolidującego z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej.

Uwaga:
Rodzaje materiałów do budowy kanalizacji należy stosować zgodnie z przedmiarem robót.

Zadanie nr 2
Przebudowa drogi gminnej nr 103992R ul. Kolejowej w Kolbuszowej

Zadanie nr 3
Odtworzenie ulicy Wiktora w Kolbuszowej po robotach kanalizacyjnych

4. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru, zwanego dalej „Inspektorem”, obejmuje następujące czynności:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, jak również zatwierdzenie materiałów przewidzianych do montażu,
3) systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji inwestycji w ramach zadania zgodnie z dokumentami przetargowymi i z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu wraz z zaproponowaniem programów naprawczych;
4) współpracę z autorami dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania,
5) sporządzanie przy udziale Inwestora protokołów konieczności określających ilość w/w robót dodatkowych i uzupełniających oraz szacowania ich zakresu i wartości,
6) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenia,
7) kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu,
8) kontrolowanie terminowości realizacji inwestycji,
9) zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów, oświadczeń, zgłoszeń itp.,
10) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów prac zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, przy czym Inspektor nie może zaakceptować prac ulegających zakryciu bez akceptacji Zamawiającego,
11) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji projektu,
12) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, pomiarach stopnia zagęszczeniach gruntu oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzanych w trakcie realizacji prac montażowych,
13) udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowalnych, a także przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania oraz inicjowanie i prowadzenie takich spotkań,
14) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego,
15) stwierdzenie zakończenia robót budowalnych, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej,
16) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców prac montażowych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów,
17) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych,
18) udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień,
19) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadania, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia objętego umową,
20) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania,
21) pomocy w dochodzeniu od Wykonawcy robót należnych kar, odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych,
22) koordynacja robót budowlanych w poszczególnych branżach,
23) współpraca z archeologiem pełniącym nadzór archeologiczny na przedmiotowym zadaniu,
24) prowadzenie narad koordynacyjnych / rad budowy wg. częstotliwości określonej
25) w umowie na roboty budowalne i dodatkowo w miarę potrzeb,
26) Sporządzanie protokołów i list obecności z wszystkich narad koordynacyjnych / rad budowy w wersji elektronicznej oraz przekazanie drogą e-mailową do wszystkich uczestników w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze oraz przekazanie Zamawiającemu w wersji papierowej oryginału protokołu i listy obecności w terminie dwóch dni roboczych od narady koordynacyjnej / rady budowy,
27) Informowanie Zamawiającego o koniczności dokonania zmiany umowy,
28) przygotowywanie projektów protokołów konieczności w terminie 5 dni roboczych
29) od wezwania Zamawiającego w przypadku potrzeby zmiany umowy wg. wzoru przedstawionego przez Zamawiającego,
30) stawienie się na budowie w terminie określonym w ofercie Wykonawcy na każde wezwanie zamawiającego,
31) inne czynności wynikające z umowy na realizację nadzorowanego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36887,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59590,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36887,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klimasystem Grzegorz Wolski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 817-153-54-27

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 11

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36887,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.