eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłowice › Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kawęczynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146249 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kawęczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Masłowice 4

1.5.2.) Miejscowość: Masłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447874616

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@maslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.maslowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kawęczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6da5d1d7-d4fd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002387/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kawęczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094208/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.IOŚ.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Kawęczynie” na dz. nr ew. 227, ob. 0007 Kawęczyn
4.2. Zakres rzeczowy wykonania robót obejmuje w szczególności:
Kompleksową budowę nowego budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kawęczyn. Zaprojektowano wykonanie dróg dojazdowych, chodników, dojść do
budynku oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych w ilości 10 sztuk z czego 2 szt. przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Tereny zielone zostaną wykonane jako siew mieszanki traw wraz z nasadzeniami krzewów i drzew. W ramach zadania przewiduje się budowę elementów małej architektury, a także zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej.
Budynek będzie składał się ze: świetlicy wiejskiej z niezbędnymi do jej funkcjonowania pomieszczeniami.
Parametry budynku: wysokość budynku ponad poziom terenu – 6,885 m, powierzchnia zabudowy – 111,88 m2, liczba kondygnacji nadziemnych – 1. Powierzchnia użytkowa budynku – 87,12 m2, kubatura 589,20 m3.
Budynek będzie wykonany w technologii tradycyjnej murowanej, wzmocniony układem rdzeni i wieńców żelbetowych. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne stanowiące konstrukcję nośno – wypełaniającą wykonane z bloczków gazobetonowych. Dach wielospadowy pokryty blachodachówką. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem. Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi.
Wykonanie zagospodarowania terenu zewnętrznego polegające na wykonaniu wewnętrznej drogi dojazdowej, chodników, dojść do budynku oraz miejsc postojowych.
Wykonanie ogrodzenia oraz montaż, podłączenie i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej (PV) przewidzianej do tego typu budynków.
Wykonanie elementów małej architektury tj. ustawienie urządzeń małej architektury: huśtawki ważka na sprężynach, bujak auto, karuzela krzyżowa, ławka, kosz, a także nasadzeń krzewów i drzew.

W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania,
2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy:
a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji,
b) projektem organizacji ruchu i zajęciem pasa drogowego,
c) innych – niezbędnych przy realizacji zadania,
4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
5) uporządkowanie terenu po budowie,
6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej całego budynku świetlicy,
7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego nieprawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
oraz wszelkie inne prace nie objęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

Charakterystyka budynku:
 powierzchnia zabudowy: 111,88 m2;
 kubatura: 589,20 m3;
 powierzchnia użytkowa: 87,12 m2;
 wysokość budynku: 6,885 m;
 ilość kondygnacji nadziemnych: 1;
 ilość kondygnacji podziemnych: 0

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: PZP) zawiadamia wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3 Pzp
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 610 000,00 zł brutto (słownie: sześćset dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr).).
W dniu 17 czerwca 2021 roku działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP, Zamawiający przekazał następujące informacje o:
Nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte, cenach lub kosztach zawartych w ofertach:
1) MARCIN STAWIARSKI - BUDMAR 97-515 Masłowice, Kawęczyn 21A NIP 7721844683 REGON 100075029 - 849 000,00 zł,
2) BERA TEN Paweł Suliga
Komorniki 6,
29-120 Kluczewsko
NIP 6090024070 REGON 260286242 - 909 991,75 zł
W związku z powyższym cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.