eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Przebudowa drogi powiatowej Nr 0098 T Solec-Zdrój - Wełnin - Klucz (na odcinku od ulicy Tadeusza Kościuszki w Solcu Zdroju (km 0+000) do drogi krajowej nr 79 w miejscowości Wełnin (km 2+666)"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146105 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 0098 T Solec-Zdrój - Wełnin – Klucz (na odcinku od ulicy Tadeusza Kościuszki w Solcu Zdroju (km 0+000) do drogi krajowej nr 79 w miejscowości Wełnin (km 2+666)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku -Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wełecz 146

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 16 46

1.5.8.) Numer faksu: 41 378 46 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.gadek@pzd.busko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.busko.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://pzdbusko.topbip.pl/przetargi.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi powiatowej Nr 0098 T Solec-Zdrój - Wełnin – Klucz (na odcinku od ulicy Tadeusza Kościuszki w Solcu Zdroju (km 0+000) do drogi krajowej nr 79 w miejscowości Wełnin (km 2+666)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07ceaf77-bc60-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014722/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej Nr 0098T Solec - Zdrój - Wełnin - Klucz od km 0+000 do km 2+666 dł. 2666 m

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062408/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 261.3.PN.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3111351,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na Przebudowie drogi powiatowej Nr 0098T Solec-Zdrój - Wełnin – Klucz (na odcinku od ulicy Tadeusza Kościuszki w Solcu Zdroju (km 0+000) do drogi krajowej nr 79 w miejscowości Wełnin (km 2+666).
W zakres prac wchodzi:
• odnowa istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni o szer. 5,50 m, w km 0+000,00 do 2+666,00;
• odnowa istniejącej nawierzchni bitumicznej jednokierunkowej ścieżki rowerowej o szer. 1,50 m, w km 0+958,00 do 2+664,00;
• wymiana nawierzchni istniejącego chodnika dla pieszych o szerokości 2,00 m po prawej stronie, od ulicy T. Kościuszki do jednokierunkowej ścieżki rowerowej, w km 0+000,00 do 0+912,00;
• wykonanie nowego chodnika dla pieszych po prawej stronie bezpośrednio przy krawędzi jezdni drogi o szerokości 2,00 m (netto), w km 0+912,00 do 0+958,00;
• poszerzenie istniejącego chodnika po lewej stronie drogi bezpośrednio przy krawędzi jezdni do szerokości 2,00 m, w km 0+097,00 do 0+748,00;
• rozbiórka istniejącego chodnika, w km 0+753,00 do 0+767,00;
• wykonanie nowego chodnika dla pieszych po lewej stronie drogi bezpośrednio przy krawędzi jezdni o szerokości 2,00 m (netto), w km 0+951,00 do 0+987,00;
• wykonanie chodnika dla pieszych po lewej stronie drogi o szerokości 1,50 m, w km 0+987,00 do 1+109,00, w miejscowości Wełnin za rowem;
• wykonanie chodnika dla pieszych po lewej stronie drogi bezpośrednio przy krawędzi jezdni
o szerokości 2,00 m, w km 1+109,00 do 2+666,00, w miejscowości Wełnin;
• odwodnienie i odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych z korpusu drogowego poprzez
oczyszczenie i konserwację istniejących rowów gruntowych oraz wymianę istniejących wpustów kanalizacji deszczowej na nowe na ulicy Partyzantów;
• remont i wymianę uszkodzonych elementów istniejących przepustów Ø 60 cm w km: 1+510,00 oraz 1+934,00;
• remont i wymianę uszkodzonych elementów istniejących zjazdów do posesji przyległych do drogi (część przelotowa, ścianki czołowe, nawierzchnia zjazdów).
2. Zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzonych robót należy do obowiązków Wykonawcy.
3. Materiał Wykonawcy jest materiałem nowym, na który posiada świadectwo jakości.
4. Materiały:
1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów i surowców własnych.
2) Materiały użyte do wykonania robót powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Materiały, które nie są określonej jakości będą odrzucane. Każda robota, w której wykorzystano odrzucone materiały nie zostanie przyjęta.
4) Na każde żądanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru) Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: kopie faktur zakupu wraz z certyfikatem na znak bezpieczeństwa, deklaracją zgodności lub certyfikatem zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
5) Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy, braku możliwości dojazdu, poboru wody oraz podłączeń dla potrzeb zaplecza budowy itd. Braki te nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.
6) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, rowów odwadniających, systemu drenarskiego, wodociągów i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju spowodowane przez niego lub jego Podwykonawców podczas wykonywania Robót.
7) Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt.
8) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi normami i przepisami oraz z należytą starannością.
9) Wszelkie powiadomienia i korespondencję pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą należy dostarczyć w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego i Wykonawcy na adres wskazany w niniejszej umowie.
10) Wykonanie usługi odbywać się będzie na podstawie pisemnych, telefonicznych, bądź przekazywanych pocztą elektroniczną dyspozycji Urzędu Miasta i Gminy określających rodzaj, zakres, miejsce oraz termin wykonania robót.
5. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zabezpieczenia terenu objętego robotami i zapewnienia bezpieczeństwa ruchu,
2) zabezpieczenia istniejącego drzewostanu i zieleni, a w przypadku jego uszkodzenia –odtworzenie do stanu pierwotnego,
3) wykonania oznakowania ostrzegawczego zgodnie z przepisami Kodeksu Drogowego,
4) zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót,
5) uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3139040,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3728902,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3139040,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DROGOMEX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-020-14-24

7.3.3) Ulica: Stefana Bryły 4

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3139040,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 305 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.