Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086165/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw w rejonie ul. Ułanów w Knurowie wraz z terenem przyległym do tężni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw w rejonie ul. Ułanów w Knurowie wraz z terenem przyległym do tężni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-595663ba-a11d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja placu zabaw w rejonie ul. Ułanów w Knurowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086165/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 457370,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację placu zabaw w rejonie ul. Ułanów w Knurowie wraz z terenem przyległym do tężni, w tym: 1) budowę placu zabaw w obrębie działki nr 3530/10 w rejonie ul. Ułanów w Knurowie, w tym: a) dostawa i montaż następujących urządzeń: a.1) duże urządzenie zabawowe wielofunkcyjne – 1 szt. a.2) duże urządzenie sprawnościowe – 1 szt. a.3) bujak sprężynowy – 1 szt. a.4) piaskownica – 1 szt. a.5) zadaszenie przeciwsłoneczne żagiel czworokątny – 1 szt. a.6) urządzenie wielofunkcyjne integracyjne – 1 szt. a.7) huśtawka potrójna integracyjna z siedziskiem prostym, kubełkowym i bocianie gniazdo – 1 szt. b) dostawa i montaż ogrodzenia systemowego panelowego z dwiema furtkami i bramą wjazdową – 1 szt. c) dostawa i montaż koszy na odpady – 2 szt. d) dostawa i montaż stojaka na rowery – 3 szt. e) dostawa i montaż ławek na placu zabaw – 5 szt.
f) dostawa i montaż ławek dwustronnych koło tężni – 8 szt. g) dostawa i montaż koszy do segregacji odpadów – 4 szt. h) nasadzenie pasa zieleni z sadzonek Thuji, i) wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej poliuretanowej wraz z podbudową pod urządzenia zabawowe, j) wykonanie nawierzchni żwirowej pod pas zieleni z sadzonek Thuji, k) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową, pod stojaki na rowery, l) demontaż i ponowny montaż istniejącego regulaminu placu zabaw – 1 szt. 2) roboty towarzyszące (prace ziemne, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia robót, itp.), 3) serwisowanie urządzeń zabawowych przez autoryzowane jednostki lub producenta w okresie obowiązywania gwarancji, w przypadku gdy w ramach umowy zamontowano urządzenia wymagające serwisowania przez autoryzowane jednostki lub producenta, 4) zapewnienie przeprowadzenia corocznej kontroli podstawowej przez producenta tych urządzeń lub autoryzowany serwis w okresie obowiązywania gwarancji, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wykonanie zaleceń wynikających z protokołu kontroli, 5) pielęgnację nasadzonej zieleni ozdobnej w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
3. Wszystkie oferowane urządzenia zabawowe, które będą zamontowane na placu zabaw (w tym urządzenia równoważne do opisanych w dokumentacji projektowej) winny być zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normami dotyczącymi wymagań bezpieczeństwa, w tym z normą EN 1176:2009 lub EN 1176:2017 lub PN-EN 1176:2009 lub PN-EN 1176:2017 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie oraz posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa dopuszczające urządzenia do użytkowania na ogólnodostępnych placach zabaw. 4. Wszystkie nawierzchnie bezpieczne, które zamontowane będą na placu zabaw winny być zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normami dotyczącymi wymagań bezpieczeństwa, w tym z w/w normami oraz normą PN-EN 1177-2009 lub normą PN-EN 1177:2018. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 6. Podanie typów urządzeń, kart katalogowych, opisów, rysunków oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się, aby urządzenia zabawowe równoważne dla opisanych w dokumentacji projektowej różniły się wymiarami +/- 10 % w parametrach: długość / szerokość / wysokość. 7. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno – eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w SWZ i jej załącznikach. Zmiana któregokolwiek z urządzeń, elementów, materiałów itd. winna uwzględniać wszystkie parametry techniczne, które są istotne z punktu widzenia działania obiektu jako całości, a także konkretne ograniczenia architektoniczno – konstrukcyjne oraz zagospodarowania terenu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Ponadto zobowiązany będzie w okresie gwarancyjnym, przez okres 12 miesięcy do pielęgnacji wykonanego trawnika. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713550,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 786369,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713550,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUGART Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381824415
7.3.3) Ulica: Floriana 7
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713550,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.