Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00125661/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145908 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśniczego w
biurze nadleśnictwa w Miętnem wraz z termomodernizacją w zakresie
wymiany stolarki okiennej i docieplenia stropu poddasza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GARWOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.5.2.) Miejscowość: Miętne
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 256841140
1.5.8.) Numer faksu: 256841159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: garwolin@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://garwolin.warszawa.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://garwolin.warszawa.lasy.gov.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśniczego wbiurze nadleśnictwa w Miętnem wraz z termomodernizacją w zakresie
wymiany stolarki okiennej i docieplenia stropu poddasza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87785b27-eb8d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145908
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00073638/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa pomieszczeń sekretariatu i gabinetu nadleśniczego w biurze nadleśnictwa w Miętnem wraz z termomodernizacją w zakresie wymiany stolarki okiennej i docieplenia stropu poddasza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125661/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 327530,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń sekretariatu i gabinetu Nadleśniczego w budynku biurowego Nadleśnictwa wraz z termomodernizacją w zakresie wymiany stolarki okiennej i dociepleniem stropu poddasza. Zakres zadania:
a. wydzielenie zaplecza socjalnego z gabinetu nadleśniczego poprzez wykonanie ścianki działowej, wykonanie otworu drzwiowego wraz z nadprożem do nowopowstałego pomieszczenia oraz zamurowanie jednego okno i doprowadzenie wody.
b. powiększenie sekretariatu poprzez przestawienie ścianki działowej w kierunku gabinetu zastępcy nadleśniczego. W sekretariacie zostanie powiększone jedno okno, jedno okno zostanie zamurowane. Powiększone zostaną też drzwi wejściowe i zamontowane szklane.
c. powiększenie otworów okiennych wraz z wykonaniem nowego nadproża i montażem witryny szklanej o konstrukcji z profili aluminiowych w gabinecie nadleśniczego
d. wymiana oświetlenia na energooszczędne wraz z przeróbką instalacji elektrycznej
e. przeróbka instalacji centralnego ogrzewania
f. wymiana urządzeń klimatyzacyjnych w czterech pomieszczeniach
g. przeniesienie do serwerowni urządzeń instalacji teletechnicznej znajdujących się w pomieszczeniu sekretariatu
h. zamontowanie dodatkowego okablowania wraz z montażem gniazd RJ45 w całym budynku
i. wymiana stolarki okiennej w części pomieszczeń budynku w ilości 26 szt.
j. docieplenie wełną mineralną strop nad ostatnią kondygnacją
k. wykonanie pomostów roboczych nad dociepleniem z wełny mineralnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia09.08.2021 r. do godz. 10:00 wpłynęła oferta: Przedsiębiorstwo Budowlane „AL BUD”
Robert Marchewka, ul. Wiejska 50, 08-460 Sobolew, cena oferty: 471 079,32 zł brutto.
Wobec tego, że cena jedynej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa
kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy
Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471079,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471079,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.