Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00077374/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00095578/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37
1.5.8.) Numer faksu: 84 639-30-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4aa546c-8c2e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 PRIORYTET: IV Infrastruktura drogowa dla miast DZIAŁANIE: 4.2 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących poza siecią drogową TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.1.2023.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 624682,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa drogi na odcinku około 5 km w ciągu drogi krajowej nr 74 od al. 1 Maja (most na rzece Łabuńka) do ulicy Szczebrzeskiej (granica miasta Zamość)” dofinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 PRIORYTET: IV Infrastruktura drogowa dla miast DZIAŁANIE: 4.2 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących poza siecią drogową TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego
3. Zamówienie jest udzielane w podziale na 2 części:
3.1. Część 1 zamówienia – Dostawa i montaż wiat przystankowych
3.2. Część 2 zamówienia – Dostawa i montaż śmietników
4. Informacje dotyczące części 1 zamówienia - Dostawa i montaż wiat przystankowych:
4.1. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż 10 wiat przystankowych w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu.
4.2. Wymagania:
- wiata o lekkiej konstrukcji nośnej i dużych przeszkleniach,
- wiata stalowa, ocynkowana, składająca się z czterech segmentów,
- konstrukcja pokryta piecowym lakierem proszkowym,
- tylna ściana wypełniona szkłem hartowanym, bezpiecznym,
- dach przeszklony z imprintem lub matowieniem w formie pasów w celu ograniczenia nasłonecznienia.
4.3. Wyposażenie dodatkowe:
- ławka: siedzisko – szczeble – drewno lakierowane, podstawa ławki – obudowa ze stali malowanej proszkowo,
- tablica informacyjna: tablica stalowa z blachy malowanej, wypełnienie frontu ze szkła bezpiecznego lub poliwęglanu litego, plecy z blachy stalowej, rama z rury stalowej prostokątnej malowanej proszkowo, profil stalowy zakotwiczony w fundamencie.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):
1) projekt małej architektury,
2) projekt umowy.
5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
6. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 i 4 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że projekt małej architektury wymieniony w pkt 4, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z projektu małej architektury wymienionego w pkt 4 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
8. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 9 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.
11. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Droga Męczenników Rotundy, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Za-mość, ciąg drogi krajowej nr 74.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.5.) Wartość części: 569563,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu.2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa drogi na odcinku około 5 km w ciągu drogi krajowej nr 74 od al. 1 Maja (most na rzece Łabuńka) do ulicy Szczebrzeskiej (granica miasta Zamość)” dofinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 PRIORYTET: IV Infrastruktura drogowa dla miast DZIAŁANIE: 4.2 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących poza siecią drogową TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego.
3. Zamówienie jest udzielane w podziale na 2 części:
3.1. Część 1 zamówienia – Dostawa i montaż wiat przystankowych
3.2. Część 2 zamówienia – Dostawa i montaż śmietników
4. Informacje dotyczące części 2 zamówienia - Dostawa i montaż śmietników:
4.1. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż 31 śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu.
4.2. Wymagania:
- główna konstrukcja nośna z blachy stalowej ocynkowanej malowanej, mocowana do fundamentu,
- obudowa kosza z blachy stalowej,
- kosz wyciągany,
- panele drewniane.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):
1) projekt małej architektury,
2) projekt umowy.
5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
6. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 i 4 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że projekt małej architektury wymieniony w pkt 4, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z projektu małej architektury wymienionego w pkt 4 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
8. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 9 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.
11. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Droga Męczenników Rotundy, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Za-mość, ciąg drogi krajowej nr 74.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 55118,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515887,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673239,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515887,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 621-184-04-50
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515887,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112788,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117504,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112788,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 621-184-04-50
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112788,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-04SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia, objętego częścią 1 i częścią 2, do 160 dni (kalendarzowych), licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jednak nie później niż do 04.08.2023 r.
Termin realizacji zamówienia określony konkretną datą (04.08.2023 r.), wynika z warunków realizacji umowy nr POIS.04.02.00-00-0036/16-00 o dofinansowanie projektu „Przebudowa drogi na odcinku około 5 km w ciągu drogi krajowej nr 74 od al. 1 Maja (most na rzece Łabuńka) do ulicy Szczebrzeskiej (granica miasta Zamość)”, która określa okres kwalifikowania wydatków w ramach ww. projektu do 31.08.2023 r. Biorąc pod uwagę ewentualną konieczność wydłużenia terminu realizacji umowy i okres niezbędny do przeprowadzenia procedury zapłaty za wykonanie zamówienia, termin wykonania zamówienia określono na 04.08.2023 r.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację robót budowlanych dotyczących budynku przy ul. Partyzantów 5 w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji
- Dostawa płynów i sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą czterech aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadań inwestycyjnych z podziałem na części: Cz.1-Rozbudowa dr.gm. nr 110384L w m.Wólka Panieńska Cz.2-Rozbudowa dr.gm. nr 110392L w m.Płoskie
- Dostosowanie lądowiska do obowiązujących przepisów w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Dostawa i dzierżawa pojemników
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją zieleni w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Zielona Wieczysta", dla ZZM w Krakowie
- ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM - ETAP I
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją posadzonych roślin w latach 2024-2025, w ramach realizacji zadania IX edycji budżetu obywatelskiego pn.: "Park Tuchowski zamiast drogi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.