eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677-23-37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639-30-54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4aa546c-8c2e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 PRIORYTET: IV Infrastruktura drogowa dla miast DZIAŁANIE: 4.2 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących poza siecią drogową TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077374

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.1.2023.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 624682,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa drogi na odcinku około 5 km w ciągu drogi krajowej nr 74 od al. 1 Maja (most na rzece Łabuńka) do ulicy Szczebrzeskiej (granica miasta Zamość)” dofinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 PRIORYTET: IV Infrastruktura drogowa dla miast DZIAŁANIE: 4.2 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących poza siecią drogową TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego
3. Zamówienie jest udzielane w podziale na 2 części:
3.1. Część 1 zamówienia – Dostawa i montaż wiat przystankowych
3.2. Część 2 zamówienia – Dostawa i montaż śmietników
4. Informacje dotyczące części 1 zamówienia - Dostawa i montaż wiat przystankowych:
4.1. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż 10 wiat przystankowych w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu.
4.2. Wymagania:
- wiata o lekkiej konstrukcji nośnej i dużych przeszkleniach,
- wiata stalowa, ocynkowana, składająca się z czterech segmentów,
- konstrukcja pokryta piecowym lakierem proszkowym,
- tylna ściana wypełniona szkłem hartowanym, bezpiecznym,
- dach przeszklony z imprintem lub matowieniem w formie pasów w celu ograniczenia nasłonecznienia.
4.3. Wyposażenie dodatkowe:
- ławka: siedzisko – szczeble – drewno lakierowane, podstawa ławki – obudowa ze stali malowanej proszkowo,
- tablica informacyjna: tablica stalowa z blachy malowanej, wypełnienie frontu ze szkła bezpiecznego lub poliwęglanu litego, plecy z blachy stalowej, rama z rury stalowej prostokątnej malowanej proszkowo, profil stalowy zakotwiczony w fundamencie.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):
1) projekt małej architektury,
2) projekt umowy.
5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
6. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 i 4 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że projekt małej architektury wymieniony w pkt 4, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z projektu małej architektury wymienionego w pkt 4 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
8. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 9 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.
11. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Droga Męczenników Rotundy, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Za-mość, ciąg drogi krajowej nr 74.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe

4.5.5.) Wartość części: 569563,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiat przystankowych i śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Przebudowa drogi na odcinku około 5 km w ciągu drogi krajowej nr 74 od al. 1 Maja (most na rzece Łabuńka) do ulicy Szczebrzeskiej (granica miasta Zamość)” dofinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 PRIORYTET: IV Infrastruktura drogowa dla miast DZIAŁANIE: 4.2 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących poza siecią drogową TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego.
3. Zamówienie jest udzielane w podziale na 2 części:
3.1. Część 1 zamówienia – Dostawa i montaż wiat przystankowych
3.2. Część 2 zamówienia – Dostawa i montaż śmietników
4. Informacje dotyczące części 2 zamówienia - Dostawa i montaż śmietników:
4.1. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż 31 śmietników w ciągu drogi krajowej nr 74 w Zamościu.
4.2. Wymagania:
- główna konstrukcja nośna z blachy stalowej ocynkowanej malowanej, mocowana do fundamentu,
- obudowa kosza z blachy stalowej,
- kosz wyciągany,
- panele drewniane.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):
1) projekt małej architektury,
2) projekt umowy.
5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami.
6. Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 i 4 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że projekt małej architektury wymieniony w pkt 4, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z projektu małej architektury wymienionego w pkt 4 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.
8. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 9 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.
11. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Droga Męczenników Rotundy, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Za-mość, ciąg drogi krajowej nr 74.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 55118,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515887,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673239,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515887,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 621-184-04-50

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515887,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112788,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117504,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112788,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 621-184-04-50

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112788,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-04

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w sekcji VIII pkt 8.3 ogłoszenia (dotyczy obu części):
Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia, objętego częścią 1 i częścią 2, do 160 dni (kalendarzowych), licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jednak nie później niż do 04.08.2023 r.
Termin realizacji zamówienia określony konkretną datą (04.08.2023 r.), wynika z warunków realizacji umowy nr POIS.04.02.00-00-0036/16-00 o dofinansowanie projektu „Przebudowa drogi na odcinku około 5 km w ciągu drogi krajowej nr 74 od al. 1 Maja (most na rzece Łabuńka) do ulicy Szczebrzeskiej (granica miasta Zamość)”, która określa okres kwalifikowania wydatków w ramach ww. projektu do 31.08.2023 r. Biorąc pod uwagę ewentualną konieczność wydłużenia terminu realizacji umowy i okres niezbędny do przeprowadzenia procedury zapłaty za wykonanie zamówienia, termin wykonania zamówienia określono na 04.08.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.