Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00127753/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
- 2021/BZP 00134834/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145574 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie koncepcji gospodarowania wodami opadowymi na terenie miasta Puławy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7162469877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skowieszyńska 51
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdm.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdmpulawy.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie koncepcji gospodarowania wodami opadowymi na terenie miasta Puławy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eec413fd-eeb9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002918/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Opracowanie koncepcji funkcjonowania kanalizacji deszczowej na terenie miasta Puławy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127753/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM.421.20.2021.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie programu gospodarowania wodami opadowymi dla miasta Puławy, tzn. opracowanie graficzne, obliczeniowe i opisowe przedstawiające planowany układ sieci kanalizacyjnych, deszczowych a także rowów odprowadzających wody opadowe i roztopowe oraz obiektów niezbędnych do przesyłu, odbioru, retencji regulacji i oczyszczania wód.
Celem opracowania jest opracowanie koncepcji, która ma na celu określenie rozwiązań zagospodarowania wód opadowych dla miasta Puławy. W opracowaniu należy uwzględnić istniejącą kanalizację deszczową, określić jej rezerwy i tzw. wąskie gardła oraz zaproponować rozwiązania modernizacji i budowy nowych elementów dla właściwego odprowadzenia i zagospodarowania wód deszczowych.
Koncepcja będzie podstawą do opracowania szczegółowej dokumentacji projektowej zabezpieczenia przed wodami opadowymi dla terenu miasta Puławy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Zarząd Dróg Miejskich w Puławach unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ), który brzmi, cyt.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Uzasadnienie:
W terminie do złożenia ofert, tj. do dnia 11.08.2021 r., do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty z cenami ofertowymi brutto:
- I oferta – 750.300,00 zł.
- 2 oferta – 227.254,80 zł.
Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia to kwota 50.000,00 zł. brutto. W związku z powyższym, ponieważ ceny ofertowe złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie w/w zamówienia Zamawiający postąpił, jak wyżej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227254,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750300,00 PLN
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Świadczenie usług prawno-podatkowych na rzecz Startupów będących w inkubacji w ramach projektu Wschodni Akcelerator Biznesu 2"
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMÓW LEKOWYCH Z PODZIAŁEM NA 5 ZADAŃ DLA ODDZIAŁU REUMATOLOGII SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Przegląd i naprawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych
- Świadczenie usługi ochrony w Zakładzie Herbologii i Technik Uprawy Roli IUNG-PIB we Wrocławiu
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, STWIOR oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla planowanej inwestycji na działkach nr ewid. 934/15, 934/16 obręb Czempiń w Czempiniu
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy : Ścieżka dydaktyczna "Góra Brusno" w Leśnictwie Polanka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Budowa chodnika przy ulicy Dąbrówki w Piekarach Śląskich - w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane
- Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 42 w województwie łódzkim w m. Ładzice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.