eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie kompletnej wielobranżowej dok. proj. oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania - Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1 w W-wie - nr postęp: 10/ZP/22.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie kompletnej wielobranżowej dok. proj. oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania – Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1 w W-wie – nr postęp: 10/ZP/22.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie kompletnej wielobranżowej dok. proj. oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania – Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1 w W-wie – nr postęp: 10/ZP/22.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbc2dff0-a06e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326836/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084691/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 659956,07 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 282607,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1, która polega na dobudowie segmentu dydaktycznego o wysokości 1 kondygnacji nadziemnej o powierzchni zabudowy ok. 400 m2, pomiędzy zachodnim skrzydłem szkoły a boiskami szkolnymi,
b) opracowanie dokumentacji projektowej wykonawczej instalacji kanalizacji wewnętrznej
w istniejącym budynku szkoły w zakresie dostosowania istniejącej instalacji do obowiązujących przepisów i norm (rozdzielenie kanalizacji sanitarnej bytowej od deszczowej), w zakresie niezbędnym z uwagi na stan techniczny,
c) pełnienie nadzoru autorskiego, nie krócej niż do dnia odbioru końcowego robót budowlanych prowadzonych na podstawie wymienionej powyżej lit. a)-b) dokumentacji projektowej,
w ramach realizacji zadania: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 132 przy ul. Grabowskiej 1 w Warszawie.
2) Zamówienie będzie realizowane w etapach:
Etap I - opracowanie koncepcji architektonicznej rozbudowy szkoły w dwóch wariantach;
Etap II - opracowanie projektu budowlanego rozbudowy szkoły, na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej wraz z niezbędnymi innymi opracowaniami, dokumentami formalno-prawnymi wymaganymi do uzyskania decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenie na budowę,
Etap III - opracowanie pozostałej dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy szkoły i dokumentacji wykonawczej instalacji kanalizacji wewnętrznej w istniejącym budynku szkoły - oddzielnie dla dokumentacji wskazanej w ppkt 1 lit. a) i ppkt 1 lit. b),
Etap IV - pełnienie nadzoru autorskiego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają: projektowane postanowienia umowy - wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami – stanowiący załącznik nr 3 do wzoru umowy.
4) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia obejmującego usługi architektoniczne i inżynieryjne w zakresie projektowania, tj. zamówienia polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowych dotyczących różnych obiektów budowlanych na części. Dla każdej części przewidziano przeprowadzenie odrębnego postępowania. Niniejsze zamówienie jest udzielane jako część ww. zamówienia.
5) Zgodnie z treścią § 3 ust. 7 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy.
6) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 347.607,51 zł.
7) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): G&G PROJEKT Paweł Golc

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: G&G PROJEKT Piotr Golc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491808258

7.3.3) Ulica: Dekabrystów

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-218

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.