eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › Rozbudowa ulicy Wrzosowej i ulicy Czerwonych Beretów w Niepołomicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ulicy Wrzosowej i ulicy Czerwonych Beretów w Niepołomicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 2509413

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.niepolomice.eu https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ulicy Wrzosowej i ulicy Czerwonych Beretów w Niepołomicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e101eb9-a3c4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038927/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa ulicy Wrzosowej i ulicy Czerwonych Beretów w Niepołomicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080865

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7749184,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja polega na rozbudowie istniejących dróg gminnych poprzez wykonanie poszerzenia ich jezdni wraz z budową chodnika, budową systemu odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia drogowego oraz przebudowie kolidującej infrastruktury technicznej. Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego zarówno pieszych jak i zmotoryzowanych poprzez odseparowanie ich ruchu od siebie oraz doprowadzenie parametrów przedmiotowych dróg do zgodności z obowiązującymi wytycznymi). Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład - Programu Inwestycji Strategicznych.

W ramach robót budowlanych przewidziano
- rozbudowę istniejącej jezdni ul. Czerwonych Beretów, Wrzosowej oraz fragmentu ul. Potasińskiego do szerokości 5,0m,
- przebudowa skrzyżowania ulic Czerwonych Beretów, Wrzosowej oraz Potasińskiego na rondo 5-wlotowe o średnicy 22,0m,
- przebudowa istniejących skrzyżowań polegająca na korekcie szerokości wlotów i promieni wyłukowań,
- budowę chodników jednostronnych wzdłuż przedmiotowych dróg szerokości 2,2m (z krawężnikiem),
- przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych,
- budowę nowego lub przebudowę istniejącego systemu odwodnienia drogi w postaci budowy kanalizacji deszczowej,
- budowę nowego lub przebudowę istniejącego systemu oświetlenia ulicznego - wg opracowania branżowego,
przebudowę istniejącej sieci elektroenergetycznej - wg opracowania branżowego,
- przebudowę istniejącej sieci teletechnicznej - wg opracowania branżowego,
- przebudowę istniejącej sieci wodociągowej - wg opracowania branżowego,
- przebudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej - wg opracowania branżowego,
- likwidację ogrodzeń kolidujących z przedmiotową inwestycją,
- wycinkę zieleni kolidującej z przedmiotową inwestycją.
- modernizację istniejącego oznakowania poziomego i pionowego - wg. projektu docelowej organizacji ruchu,
- zagospodarowanie zielenią terenu objętego opracowaniem (obsianie trawą).

Wymiana kolidującej z inwestycją drogową sieci gazowej zostanie wykonana przez gestora sieci. W dokumentacji projektowej został podany zakres robót gazowych do wiadomości wykonawcy. W przedmiarze zakres robót nie został uwzględniony. Wykonawca zezwoli wejść na teren budowy w celu przebudowy sieci gazowej i uzgodni z gestorem sieci termin przebudowy. Do dokumentacji powykonawczej wykonawca wykona i dołączy inwentaryzację robót gazowych
Uwaga:
Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej oraz przebudowa istniejącej sieci kanalizacyjnej sanitarnej rozliczane będzie na zasadach wynagrodzenia kosztorysowego w związku z tym wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. W kosztorysie należy ująć wszystkie pozycje zawarte w przedmiarze robót dołączonych do SWZ ( bez scalania lub rozszerzania poszczególnych pozycji).
W przypadku nie dołączenia kosztorysu lub pominięcia pozycji w złożonym kosztorysie cała oferta zostanie odrzucona. Pozostałe elementy rozliczane będą na zasadzie wynagrodzenia ryczałtowego.

Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym sporządzi i przedłoży harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia w rozbiciu kwartalnym w najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Przy sporządzaniu harmonogramu należy uwzględnić, że zadanie realizowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład - Programu Inwestycji Strategicznych jako zadanie wieloletnie. Finansowanie zadania jest podzielone na lata 2023-2024 w związku z powyższym ustala się limit płatności. W roku 2024 kwota płatności nie może wynieść więcej niż 4 987 500 zł. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie będzie traktowane jako zmiany umowy i nie będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa , STWiORB oraz uszczegółowienie przedmiotu zamówienia

Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności:
1) ogólnobudowlane (w tym roboty ziemne, roboty brukarskie oraz pozostałe roboty)
Osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego powinny być zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, co najmniej przez cały okres, w którym będą realizować wskazane wyżej czynności.
2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233128-2 - Roboty budowlane w zakresie rond

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9444410,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12380912,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9444410,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P-BUD PRZEMYSŁAW BIRKOWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner: R-BUD RYSZARD BIRKOWSKI Partner: Firma Usługowo-Handlowa MONTER Artur Kasprzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681771718

7.3.3) Ulica: Zawada

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Roboty branży energetycznej oraz teletechnicznej
2) roboty brukarskie
3) wykonanie nawierzchni asfaltowej
4) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9444410,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.