Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00064421/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145089 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i przeprowadzenia międzynarodowego konkursu
dla startupów z branż technologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI FUNDUSZ ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚFR Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385412081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeliwna 38
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-599
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@sfr-slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sfr-slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sfr-slaskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i przeprowadzenia międzynarodowego konkursudla startupów z branż technologicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4862e748-bd95-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145089
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. Promocja gospodarcza regionu oraz działania związane z tworzeniem przyjaznych warunków do inwestowania i eksportowania współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejski ego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064421/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TP-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i przeprowadzenie międzynarodowego konkursu dla startupów z branż technologicznych.Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Przygotowanie i przeprowadzenie międzynarodowego konkursu dla startupów z branż technologicznych, posiadających prototyp, gotowy produkt, lub produkt na poziomie MVP o nazwie In Silesia – Investment SFR Award i wybór 20 finalistów konkursu (startupów), których przedstawiciele wezmą udział w pitching session day podczas wydarzenia Europejskie Forum Przyszłości.2) Przeprowadzenie sesji coachingowo – mentoringowych dla 20 laureatów w zakresie tworzenia pitchdecków inwestorskich oraz przygotowania do prezentacji przed szeroką publicznością podczas finałowego pitching session day w ramach Europejskiego Forum Przyszłości3). Przygotowanie i przeprowadzenie finałowego pitching session day podczas wydarzenia Europejskie Forum Przyszłości (moderowanie wydarzenia, organizacja prac jury, przeprowadzenie głosowania z udziałem publiczności, w tym publiczności internetowej – z wykorzystaniem dostępnych narzędzi)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w niżej wymienionych załącznikach do niniejszej specyfikacji: 1.1 Formularz cenowy – wg załącznika nr 1.1 do specyfikacji warunków zamówienia.1.2 Opis przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 1.2 do specyfikacji warunków zamówienia. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia („Projektowane postanowienia umowy”, w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 98113000-8 - Usługi świadczone przez organizacje specjalistyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71230000-9 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193678,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193678,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plug and Play Austria GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 74841825
7.3.3) Ulica: Towerstraße 3/Top A15
7.3.4) Miejscowość: 300 Flughafen Wien, Austria
7.3.7.) Kraj: Austria
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193678,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-082021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Instalowania paneli fotowoltaicznych na budynku Dyrekcji wraz z remontem dachu, budowa carportów (wiat samochodowych) i wiat rowerowych przy budynku Dyrekcji oraz przy budynku Bloku operacyjnego
- BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 927 Z ULICAMI GÓRNĄ I WOJSKA POLSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MIKOŁÓW.
- Dostawa sprzętu audio
- Wykonanie usługi w postaci opracowania: Określenie emisji metanu do powietrza wentylacyjnego oraz atmosfery poprzez modelowanie i analizę sieci wentylacyjnej w Kopalni Pniówek ....
- SZBI- Dokumentacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.