Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117015/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00131373/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00133141/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
- 2022/BZP 00296201/01 - Wynik z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa basenu przy Szkole Podstawowej nr 8 w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO SIEDLCE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.4.2.) Miejscowość: Siedlce
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144858
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00117015/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00011388/01/P
Po zmianie:
2022/BZP 00011388/02/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Roboty budowlane w tym m. in. - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, wymiana niecki żelbetowej na nową stalową, naprawa i remont stropu nad piwnicami w pomieszczeniu niecki basenowej, przebudowa i remont pomieszczeń zaplecza technicznego i basenowego (przebudowa ścianek działowych, tynki wewnętrzne, roboty malarskie, okładziny ścienne, posadzki), przebudowa klatki schodowej, stolarka okienna i drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna, dostosowanie obiektu
do wymagań p.poż, dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych, wyposażenie pomieszczeń, schody techniczne zewnętrzne, elewacja.
2. Roboty elektryczne w tym m. in. - instalacje elektryczne wewnętrzne: oświetleniowa i gniazd wtykowych, instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja LAN, instalacja nagłośnienia, instalacja pomiaru czasu, instalacja zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, elektroniczny system obsługi klienta, instalacja odgromowa.
3. Roboty sanitarne w tym m. in. – instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej, instalacja z.w. i c.w.u., instalacja wodociągowa przeciwpożarowa, montaż urządzeń i armatury wod.-kan. i p.poż., instalacja c.o., instalacja c.t., instalacja wentylacji mechanicznej, technologia uzdatniania wody basenowej.
Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), będącej załącznikiem do Specyfikacji Warunków Zamówienia, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze (załącznik nr 5 do SWZ).
Po zmianie:
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Roboty budowlane w tym m. in. - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, wymiana niecki żelbetowej na nową stalową, naprawa i remont stropu nad piwnicami w pomieszczeniu niecki basenowej, przebudowa i remont pomieszczeń zaplecza technicznego i basenowego (przebudowa ścianek działowych, tynki wewnętrzne, roboty malarskie, okładziny ścienne, posadzki), przebudowa klatki schodowej, stolarka okienna i drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna, dostosowanie obiektu
do wymagań p.poż, dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych, wyposażenie pomieszczeń, schody techniczne zewnętrzne, elewacja.
2. Roboty elektryczne w tym m. in. - instalacje elektryczne wewnętrzne: oświetleniowa i gniazd wtykowych, instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja LAN, instalacja nagłośnienia, instalacja pomiaru czasu, instalacja zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, elektroniczny system obsługi klienta, instalacja odgromowa.
3. Roboty sanitarne w tym m. in. – instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej, instalacja z.w. i c.w.u., instalacja wodociągowa przeciwpożarowa, montaż urządzeń i armatury wod.-kan. i p.poż., instalacja c.o., instalacja c.t., instalacja wentylacji mechanicznej, technologia uzdatniania wody basenowej.
Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), będącej załącznikiem do Specyfikacji Warunków Zamówienia, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze (załącznik nr 5 do SWZ).
Zamawiający dokonuje zmiany poprzez dodanie punktu 5.14.Wymagania dotyczące elektromobilności o brzmieniu:
„Zgodnie z art. 68. ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania musi wynosi co najmniej 10%.”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 175 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia
5 maja do godz. 09.45.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach
nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999
z dopiskiem: Wadium na: „Przebudowa basenu przy Szkole Podstawowej nr 8
w Siedlcach” nr postępowania F.271.8.2022
Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego.
Zamawiający ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, winno spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) jako Beneficjenta należy wskazać Zamawiającego, którym jest Gmina-Miasto Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce;
2) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;
3) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
4) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;
5) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
7) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
9) oryginał gwarancji lub poręczenia musi zostać złożone wraz z ofertą na platformie zakupowej Zamawiającego w postaci elektronicznej.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 175 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia
11 maja do godz. 09.45.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach
nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999
z dopiskiem: Wadium na: „Przebudowa basenu przy Szkole Podstawowej nr 8
w Siedlcach” nr postępowania F.271.8.2022
Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego.
Zamawiający ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, winno spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) jako Beneficjenta należy wskazać Zamawiającego, którym jest Gmina-Miasto Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce;
2) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;
3) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
4) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;
5) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
7) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
9) oryginał gwarancji lub poręczenia musi zostać złożone wraz z ofertą na platformie zakupowej Zamawiającego w postaci elektronicznej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-05 09:45
Po zmianie:
2022-05-11 09:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-05 10:00
Po zmianie:
2022-05-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-03
Po zmianie:
2022-06-09
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Modernizacja obiektu - I/Mińsk Mazowiecki"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Chemicznych
- Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa grypy ptaków dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa kolumienek SPE dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącym im. Dąbrówki w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.