eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Rozbudowa i modernizacja infrastruktury turystycznej i edukacyjnej w Poleskim Parku Narodowym



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144845 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury turystycznej i edukacyjnej w Poleskim Parku Narodowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poleski Park Narodowy

1.3.) Oddział zamawiającego: Poleski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061360188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 3a

1.5.2.) Miejscowość: Urszulin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 82 5713-071

1.5.8.) Numer faksu: +48 82 5713-003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poleskipn@poleskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.poleskipn.pl/, https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja infrastruktury turystycznej i edukacyjnej w Poleskim Parku Narodowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deb9f82a-def7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008382/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa nowych i utrzymanie istniejacych obiektów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej w PPN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106768/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB/213/12/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 97535,42 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- wymiana istniejącej kładki drewnianej o długości około 90 mb, kładka posadowiona na palach ok. 50- 80cm nad powierzchnię terenu, kładka o szerokości 90 cm, zabezpieczona barierką jednostronną (długość barierki 90 mb, wysokość ok. 90 cm).
- wykonanie nowej kładki o długości około 30 m ( o szerokości 60 cm). Kładka wykonana z drewna dębowego ułożona na legarach dębowych.
- wykonanie nowej barierki z drewna dębowego o łącznej długości 160 mb, barierka dwustronna wysokość barierki ok. 90 cm, ponad gruntem słupy dębowe 8x8 cm, wkopane w grunt na głębokość ok. 0,8 m, do słupów przymocowany pochwyt z deski dębowej szerokości ok. 10 - 12cm i gr. 2,5cm, dodatkowo należy zamontować w dwóch rzędach deski drewniana dębowe szerokości 10 - 12cm i gr. 2,5cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 52495,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie Interaktywnej tablicy edukacyjnej pt. „Ścieżki dydaktyczne PPN” (1 tablica składająca się z 5 obrotowych tablic dwustronnych) –
a) Założenia ogólne wykonania Interaktywnej tablicy edukacyjnej pt. „Ścieżki dydaktyczne PPN”:
Interaktywna tablica edukacyjna pt. „Ścieżki dydaktyczne PPN” (1 sztuka) doposaży infrastrukturę ścieżki edukacyjnej „Żółwik” na terenie Ośrodka Dydaktyczno – Muzealnego Poleskiego Parku Narodowego w Starym Załuczu. Tablica interaktywna składać się będzie z 5 obrotowych tablic zawierających informacje na temat ścieżek dydaktycznych Poleskiego Parku Narodowego.
b) Założenia graficzne projektu:
- Każda z pięciu tablic poświęcona będzie innej ścieżce dydaktycznej PPN: „Dąb Dominik”, „Spławy”, „Perehod”, „Czahary”, „Obóz Powstańczy”.
• Jedna strona tablicy: nazwa ścieżki, mapka z przebiegiem ścieżki, legenda do mapki, długość ścieżki, wyposażenie, oraz charakterystyczne zdjęcie obrazujące tą ścieżkę;
• Druga strona tablicy: krótki opis ścieżki i zdjęcia ukazujące jej walory przyrodniczo – krajobrazowe.
- Treść i grafika tablic ma zachęcać i zapraszać do odwiedzenia ścieżek dydaktycznych Poleskiego Parku Narodowego – treść w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej – tłumaczenie tekstów leży po stronie Zamawiającego.
Projekty graficzne tablic dostarcza Zamawiający.
c) Parametry techniczne projektu graficznego Interaktywnej tablicy edukacyjnej pt. „Ścieżki dydaktyczne PPN”:
- Konstrukcja nośna tablicy wykonana z drewna dębowego toczonego fi. 15 cm,: długość ok. 6,5 m, wysokość npt. ok. 2,5m, z dachem dwuspadowym, pokrycie wykonane z desek dębowych w kształcie łuski w dwóch rzędach. Tablica połączona z gruntem za pomocą kotew metalowych zacementowanych w gruncie. W konstrukcji osadzone będą obrotowe tablic z ramą drewnianą dębową – 5 sztuk.
- Wydruk tablic dwustronny, wielkoformatowy na blasze o wymiarach około 90x60 cm.
- Tablica zewnętrzna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 13333,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie Aranżacji ściennej „Rok z życia Żółwia błotnego” w Ośrodku Ochrony Żółwia Błotnego, w Ośrodku Dydaktyczno-Administracyjnym Poleskiego Parku Narodowego w Urszulinie –o powierzchni ok. 24 m2 (wys. 0,6 m x dł. 40,60 mb):
a) Założenia ogólne aranżacji ściennej:
Aranżacja ścienna, umieszczona będzie na ścianach w korytarzach prowadzących do głównych pomieszczeń Ośrodka Ochrony Żółwia Błotnego, gdzie znajdują się małe żółwie błotne. Aranżacja ścienna w prosty i jednocześnie dostępny sposób pozwoli wprowadzić, w trudną tematykę ochrony jednego z najrzadszych gadów w kraju. Zostanie wykonana w postaci nadruków na płytach z pleksi, przytwierdzonych do ściany za pomocą konstrukcji aluminiowej. Nadruki zawierać będą zdjęcia i grafiki przedstawiające środowisko życia żółwia błotnego w Poleskim Parku Narodowym. Całość aranżacji podświetlana będzie za pomocą oświetlenia Led.
b) Scenariusz aranżacji ściennej:
Część I korytarza – ŚRODOWISKO WODNE.
Jest to pomieszczenie owalne, w którym aranżacja winna ukazywać środowisko wodne żółwi błotnych w Poleskim Parku Narodowym. Zdjęcia ukazujące typowe miejsca bytowania żółwi błotnych: niewielkie zbiorniki wodne takie, jak oczka wodne czy torfianki, żółwie w wodzie, wygrzewające się na kłodach czy zboczach zbiorników. Łączna długość projektu graficznego w Części I wyniesie ok. 14mb. Zdjęcia i projekt graficzny dostarczy Zamawiający.
Część II korytarza – KWITNĄCE KOSAĆCE ŻÓŁTE
Jest to pomieszczenie prostokątne o szerokości ok. 1m i dł. ok. 4m. Aranżacja ścienna po obu stronach korytarza winna ukazywać kwitnące kosaćce żółte. W momencie kiedy obserwujemy w naturze kwitnące kosaćce żółte, jest to taki sygnał, że właśnie zaczyna się okres lęgowy żółwi, czyli żółwice opuszczają swoje środowisko wodne i udają się na ląd, na miejsca lęgowisk aby złożyć jaja. Dlatego ważne jest aby między środowiskiem wodnym a lądowym umieścić kwitnące kosaćce żółte.
Łączna długość projektu graficznego w Części II wyniesie ok. 8 mb. Zdjęcia i projekt graficzny dostarczy Zamawiający
Część III korytarza – ŚRODOWISKO LĄDOWE - LĘGOWISKO
Jest to pomieszczenie prostokątne o szerokości ok. 1m i dł. ok. 9m. Aranżacja ścienna po obu stronach korytarza winna ukazywać środowisko lądowe a mianowicie lęgowisko żółwi błotnych na terenie Poleskiego Parku Narodowego. Zdjęcia ukazują typowe miejsca lęgowe żółwi błotnych, najpierw samicę żółwia idącą po lęgowisku, następnie kopiącą norę w ziemi i składającą jaja. Ostatnie zdjęcia w części III winny być umieszczone najbliżej wejścia do Ośrodka Ochrony Żółwia Błotnego, gdzie znajdują się żywe żółwiki. Zdjęcia będą ukazywać małe żółwie błotne wykluwające się z jaj i wychodzące z komory lęgowej, oraz wędrujące do zbiornika wodnego, czyli w naszym przypadku do ośrodka.
Łączna długość projektu graficznego w Części III wyniesie ok. 16mb. Zdjęcia i projekt graficzny dostarczy Zamawiający.
c) Parametry techniczne projektu graficznego aranżacji ściennej:
Łączna powierzchnia projektu graficznego – ok. 24 m2 (wys. 0,6 m x dł. 40,60 mb),
z czego;
• Część I korytarza – ŚRODOWISKO WODNE - ok. 9m2 (wys. 0,6m x dł. 14,34mb),
• Część II korytarza – KWITNĄCE KOSAĆCE ŻÓŁTE - ok. 5m2 (wys. 0,6m x dł. 7,90mb),
• Część III korytarza – ŚRODOWISKO LĄDOWE - LĘGOWISKO - ok. 10m2 (wys. 0,6m x dł. 16,90mb).

Aranżacja trwale połączona ze ścianą wykonaną z cegły czerwonej za pomocą profili metalowych (stal nierdzewna lub aluminium), na potrzeby zlicowania powierzchni ściany i aranżacji należy skuć warstwę tynku cementowego na wysokość ok 0,6m, w razie konieczności wykonać bruzdy w ścianach w celu montażu profili konstrukcyjnych, do których należy zamontować zdjęcia z aranżacją, zdjęcia na wysoko przezroczystej pleksi, między zdjęciem a ścianą zamontować podświetlenie LED w celu doświetlenia oraz wyostrzenia całości aranżacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 31706,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84630,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANIEL DENISIUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651512844

7.3.4) Miejscowość: Nowy Brus 44

7.3.5) Kod pocztowy: 22-244

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANIEL DENISIUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651512844

7.3.4) Miejscowość: Nowy Brus 44

7.3.5) Kod pocztowy: 22-244

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24231,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.