Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075828/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144836 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d42ca720-c835-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003841/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa, modernizacja , remont dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075828/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIPG.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40121,55 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszywa naturalnego łamanego kamiennego frakcji 0-31,5 mm. lub 0-32 mm., o odporności na rozdrabnianie co najmniej LA25, w ilości 705 ton, przeznaczonego do remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
część nr 1 Dostawa kruszywa dla miejscowości Łotoszyny (plac/działka nr 342/3 w Czerniczynie) - 85 ton;
Dostarczone kruszywo powinno spełniać warunki normy PN-EN 13242, posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, kruszywo nie może być zanieczyszczone, w szczególności kawałkami drewna, drutu, gwoździ itp., mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, kruszywo powinno być jednorodne, nie może być rozwarstwione.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kruszywa na określone drogi, place, działki w godzinach od 7.00 do 15.00, z rozładunkiem. W wyjątkowych sytuacjach dostawa może odbyć się w innych godzinach za zgodą przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku braku możliwości rozładunku we wskazanym miejscu z przyczyn niezależnych materiał zostanie rozładowany w innym miejscu. Wykonawca przed rozładunkiem zawiadomi sołtysa danego sołectwa gminy Hrubieszów, przedłoży dokument z ważenia materiału. W sytuacji dostarczania kruszywa bezpośrednio od producenta, dystrybutora Wykonawca dodatkowo okaże dokument, który określa ilość kruszywa. W przypadku wątpliwości co do jakości i ilości dostarczonego materiału osoba uczestnicząca przy odbiorze zażąda wyjaśnień, na które wykonawca niezwłocznie udzieli odpowiedzi. W zakresie ilości dostarczanego kruszywa dostawy Zamawiający ma prawo dokonać ważenia dostarczonego kruszywa. Zamawiający dysponuje wagą (do 50 t), znajdującą się w m. Moniatycze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 4837,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszywa naturalnego łamanego kamiennego frakcji 0-31,5 mm. lub 0-32 mm., o odporności na rozdrabnianie co najmniej LA25, w ilości 705 ton, przeznaczonego do remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
część nr 2 Dostawa kruszywa dla miejscowości Metelin (plac/działka nr 342/3 w Czerniczynie) – 110 ton;
Dostarczone kruszywo powinno spełniać warunki normy PN-EN 13242, posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, kruszywo nie może być zanieczyszczone, w szczególności kawałkami drewna, drutu, gwoździ itp., mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, kruszywo powinno być jednorodne, nie może być rozwarstwione.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kruszywa na określone drogi, place, działki w godzinach od 7.00 do 15.00, z rozładunkiem. W wyjątkowych sytuacjach dostawa może odbyć się w innych godzinach za zgodą przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku braku możliwości rozładunku we wskazanym miejscu z przyczyn niezależnych materiał zostanie rozładowany w innym miejscu. Wykonawca przed rozładunkiem zawiadomi sołtysa danego sołectwa gminy Hrubieszów, przedłoży dokument z ważenia materiału. W sytuacji dostarczania kruszywa bezpośrednio od producenta, dystrybutora Wykonawca dodatkowo okaże dokument, który określa ilość kruszywa. W przypadku wątpliwości co do jakości i ilości dostarczonego materiału osoba uczestnicząca przy odbiorze zażąda wyjaśnień, na które wykonawca niezwłocznie udzieli odpowiedzi. W zakresie ilości dostarczanego kruszywa dostawy Zamawiający ma prawo dokonać ważenia dostarczonego kruszywa. Zamawiający dysponuje wagą (do 50 t), znajdującą się w m. Moniatycze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 6260,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszywa naturalnego łamanego kamiennego frakcji 0-31,5 mm. lub 0-32 mm., o odporności na rozdrabnianie co najmniej LA25, w ilości 705 ton, przeznaczonego do remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
część nr 3 Dostawa kruszywa do miejscowości Mieniany (plac/działka nr 119/1) - 170 ton;
Dostarczone kruszywo powinno spełniać warunki normy PN-EN 13242, posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, kruszywo nie może być zanieczyszczone, w szczególności kawałkami drewna, drutu, gwoździ itp., mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, kruszywo powinno być jednorodne, nie może być rozwarstwione.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kruszywa na określone drogi, place, działki w godzinach od 7.00 do 15.00, z rozładunkiem. W wyjątkowych sytuacjach dostawa może odbyć się w innych godzinach za zgodą przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku braku możliwości rozładunku we wskazanym miejscu z przyczyn niezależnych materiał zostanie rozładowany w innym miejscu. Wykonawca przed rozładunkiem zawiadomi sołtysa danego sołectwa gminy Hrubieszów, przedłoży dokument z ważenia materiału. W sytuacji dostarczania kruszywa bezpośrednio od producenta, dystrybutora Wykonawca dodatkowo okaże dokument, który określa ilość kruszywa. W przypadku wątpliwości co do jakości i ilości dostarczonego materiału osoba uczestnicząca przy odbiorze zażąda wyjaśnień, na które wykonawca niezwłocznie udzieli odpowiedzi. W zakresie ilości dostarczanego kruszywa dostawy Zamawiający ma prawo dokonać ważenia dostarczonego kruszywa. Zamawiający dysponuje wagą (do 50 t), znajdującą się w m. Moniatycze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 6974,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszywa naturalnego łamanego kamiennego frakcji 0-31,5 mm. lub 0-32 mm., o odporności na rozdrabnianie co najmniej LA25, w ilości 705 ton, przeznaczonego do remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
część nr 4 Dostawa kruszywa do miejscowości Brodzica (działka nr 696, 718) – 140 ton;
Dostarczone kruszywo powinno spełniać warunki normy PN-EN 13242, posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, kruszywo nie może być zanieczyszczone, w szczególności kawałkami drewna, drutu, gwoździ itp., mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, kruszywo powinno być jednorodne, nie może być rozwarstwione.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kruszywa na określone drogi, place, działki w godzinach od 7.00 do 15.00, z rozładunkiem. W wyjątkowych sytuacjach dostawa może odbyć się w innych godzinach za zgodą przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku braku możliwości rozładunku we wskazanym miejscu z przyczyn niezależnych materiał zostanie rozładowany w innym miejscu. Wykonawca przed rozładunkiem zawiadomi sołtysa danego sołectwa gminy Hrubieszów, przedłoży dokument z ważenia materiału. W sytuacji dostarczania kruszywa bezpośrednio od producenta, dystrybutora Wykonawca dodatkowo okaże dokument, który określa ilość kruszywa. W przypadku wątpliwości co do jakości i ilości dostarczonego materiału osoba uczestnicząca przy odbiorze zażąda wyjaśnień, na które wykonawca niezwłocznie udzieli odpowiedzi. W zakresie ilości dostarczanego kruszywa dostawy Zamawiający ma prawo dokonać ważenia dostarczonego kruszywa. Zamawiający dysponuje wagą (do 50 t), znajdującą się w m. Moniatycze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 7967,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszywa naturalnego łamanego kamiennego frakcji 0-31,5 mm. lub 0-32 mm., o odporności na rozdrabnianie co najmniej LA25, w ilości 705 ton, przeznaczonego do remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
część nr 5 Dostawa kruszywa do miejscowości Husynne (działka nr 67) – 200 ton;
Dostarczone kruszywo powinno spełniać warunki normy PN-EN 13242, posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, kruszywo nie może być zanieczyszczone, w szczególności kawałkami drewna, drutu, gwoździ itp., mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, kruszywo powinno być jednorodne, nie może być rozwarstwione.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kruszywa na określone drogi, place, działki w godzinach od 7.00 do 15.00, z rozładunkiem. W wyjątkowych sytuacjach dostawa może odbyć się w innych godzinach za zgodą przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku braku możliwości rozładunku we wskazanym miejscu z przyczyn niezależnych materiał zostanie rozładowany w innym miejscu. Wykonawca przed rozładunkiem zawiadomi sołtysa danego sołectwa gminy Hrubieszów, przedłoży dokument z ważenia materiału. W sytuacji dostarczania kruszywa bezpośrednio od producenta, dystrybutora Wykonawca dodatkowo okaże dokument, który określa ilość kruszywa. W przypadku wątpliwości co do jakości i ilości dostarczonego materiału osoba uczestnicząca przy odbiorze zażąda wyjaśnień, na które wykonawca niezwłocznie udzieli odpowiedzi. W zakresie ilości dostarczanego kruszywa dostawy Zamawiający ma prawo dokonać ważenia dostarczonego kruszywa. Zamawiający dysponuje wagą (do 50 t), znajdującą się w m. Moniatycze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 11382,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5959,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8154,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5959,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROTEX" Robert Tadla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191142884
7.3.3) Ulica: Teratyn 2A
7.3.4) Miejscowość: Uchanie
7.3.5) Kod pocztowy: 22-510
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5959,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7712,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10553,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7712,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROTEX" Robert Tadla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191142884
7.3.3) Ulica: Teratyn 2A
7.3.4) Miejscowość: Uchanie
7.3.5) Kod pocztowy: 22-510
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7712,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11918,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16309,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11918,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROTEX" Robert Tadla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191142884
7.3.3) Ulica: Teratyn 2A
7.3.4) Miejscowość: Uchanie
7.3.5) Kod pocztowy: 22-510
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11918,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9815,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13431,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9815,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROTEX" Robert Tadla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191142884
7.3.3) Ulica: Teratyn 2A
7.3.4) Miejscowość: Uchanie
7.3.5) Kod pocztowy: 22-510
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9815,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14022,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14022,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROTEX" Robert Tadla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191142884
7.3.3) Ulica: Teratyn 2A
7.3.4) Miejscowość: Uchanie
7.3.5) Kod pocztowy: 22-510
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14022,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Przebudowy i remonty dróg gminnych
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111100L w miejscowości Kozodawy
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Sukcesywna dostawa kruszywa
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.