eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa wejścia głównego siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 90



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144618 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wejścia głównego siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 90

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930186230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: P. Czajkowskiego 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-171

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713252562

1.5.8.) Numer faksu: 713261396

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulwroclaw.wroclaw.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wejścia głównego siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 90

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0016221d-d000-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00077282/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Prace budowlane w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088188/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.270.6.2021.TPBN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 99804,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa wejścia głównego siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 90 we Wrocławiu”.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę wejścia głównego siedziby Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 90 w zakresie:
a) demontaż istniejących drzwi wejściowych,
b) wyburzenie istniejącego filara,
c) wykonanie nowego nadproża,
d) częściowe zamurowanie istniejących otworów drzwiowych,
e) wykonanie portalu wejściowego,
f) zakup, dostawa i montaż dwuskrzydłowych drzwi wejściowych,
g) remont schodów wejściowych do budynku,
h) remont fragmentu holu wejściowego,
i) budowa ścianki tymczasowej,
j) montaż kurtyny powietrznej,
k) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej kurtynę i oświetlenie.
3) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
Główny kod CPV:
45000000-7 – Roboty budowlane
45111300-1 – Roboty rozbiórkowe
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 – Roboty instalacyjna elektryczne
4) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i zakres prac określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2A do SWZ wraz z zatwierdzoną Decyzją nr 4295/2020 Prezydenta Miasta Wrocławia z dnia 07.10.2020 roku, zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych („STWiORB”) stanowiąca załącznik nr 2B do SWZ oraz obowiązujące Polskie Normy i standardy wykonania z użyciem materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
5) Roboty budowlane będą realizowane w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00 – 18:00, od daty podpisania umowy do dnia 15.09.2021r.
6) Miejscem realizacji zadania inwestycyjnego będzie ul. Grunwaldzka 90, 55-357 Wrocław, dz. nr 28/1 (przedmiotowy budynek) oraz 47/1 (komunikacja), AR5, obręb Plac Grunwaldzki.
7) Dla miejsca realizacji robót budowlanych w zakresie wymaganym przepisami prawa opracowano Projekt Czasowej Organizacji Ruchu stanowiący załącznik nr 2C do SWZ.
8) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz obowiązującymi normami.
9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z rzeczywistym przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia.
10) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją przetargową (SWZ wraz z załącznikami) i wszelkie wątpliwości wyjaśnić na etapie trwania postępowania o udzielenie zamówienia i przygotowywania oferty.
11) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w rozdziale 3 SWZ.
12) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114688,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114688,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114688,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niwczyk Kazimierz Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411492077

7.3.3) Ulica: Zielona Wieś 56 B

7.3.4) Miejscowość: Zielona Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114688,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31
2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.