eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wymiana stolarki okiennej i drzwi w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Marii Konopnickiej w Bytomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144569 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana stolarki okiennej i drzwi w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Marii Konopnickiej w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 IM.MARII KONOPNICKIEJ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000723135

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Macieja Rataja 3

1.4.2.) Miejscowość: Bytom

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-905

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.4.7.) Numer telefonu: (32) 387-53-60

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spnr16@wp.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp16.bytom.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144569

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00132847/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwi w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu, szczegółowo opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2. Zamówienie obejmuje między innymi:
• prace rozbiórkowe z utylizacją odpadów,
• prace murarsko-tynkarskie z obróbką otworów,
• wymianę drzwi przeciwpożarowych wewnętrznych o klasie przeciwpożarowej EI60 – 1 sztuki,
• wymianę okien o szerokości 1860 mm x wysokość 2170 mm – 15 sztuk,
- sala 20 - 3 szt.
- sala 26 - 3 szt.
- sala 25 - 3 szt.
- aula 35 - 5 szt.
- gabinet Higienistki - 1 szt.
• wymianę okien o szerokości 1900 mm x wysokość 1700 mm – 15 sztuk,
- biblioteka - 3 szt.
- sala 27 - 4 szt.
- portier - 1 szt.
- pomieszczenie socjalne sprzątaczek - 1 szt. mleczne szyby w większej części
- intendentka - 1 szt.
- warsztat - 3 szt. całe szyby mleczne
- warsztat II – 1 szt.
- schody – 1 szt. całe szyby mleczne
• wymianę okien o szerokości 2000 mm x wysokość 1700 mm – 2 sztuki,
- kuchnia – 2 szt. mleczne szyby w większej części, możliwość zamontowania wiatraka w późniejszym czasie bez utraty gwarancji
• wymianę okien o szerokości 1500 mm x wysokość 1700 mm – 1 sztuka,
- biblioteka 1 szt.
• wymianę okien o szerokości 1000 mm x wysokość 1400 mm – 1 sztuka,
- WC – 1szt. całe szyby mleczne,
• wymianę okien o szerokości 1400 mm x wysokość 1700 mm – 2 sztuki,
- kotłownia – 2 szt. szyby antywłamaniowe i całe szyby mleczne
• wymianę okien o szerokości 600 mm x wysokość 400 mm – 2 sztuki,
- piwnica – 1 szt. szyba mleczna
• wymianę okien (słupek stały) o szerokości 1400 mm x wysokość 1700 mm – 1 sztuka,
szyby mleczne
• wymianę okien o szerokości 2200 mm x wysokość 2300 mm – 1 sztuka,
- strych – 1 szt.
• wymianę okien o szerokości 1200 mm x wysokość 1300 mm – 1 sztuka,
- strych – 1 szt.
• wymianę okien o szerokości 2500 mm x wysokość 1300 mm – 4 sztuki,
- strych – 4 szt.
• wymianę okien na poddaszu połaciowych (półkole) o szerokości 2200 mm x wysokość 600 mm – 4 sztuki,
• wymianę okien na poddaszu: wyłaz dachowy o wymiarach 450 mm x 550 mm - 5 sztuk
• wymianę okna na poddaszu: okno połaciowe 350 mm x 530 mm – 1 sztuka
3. Zaoferowane okna muszą być wizualnie dopasowane wzorem i kolorem do tych które zostały już do tej pory wymienione.
4. Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ, stanowiący materiał pomocniczy do wyceny.
5. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i / lub zutylizowane.
6. Zamawiający określa minimalny wymagany 24 – miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.
7. W przypadku gdy na określone urządzenia bądź ich elementy producent udziela standardowo dłuższej niż minimalnie bądź maksymalnie punktowany okres gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w formie cesji, uprawnień gwarancyjnych i warunków oraz obowiązków z nich wynikających, które zostały opisane w dostarczonych Zamawiającemu kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych itp. dokumentach lub oświadczeniach producenta. W takim przypadku uprawnienia z tytułu gwarancji, jak i obowiązki związane z przestrzeganiem jej warunków, w tym konserwacją, serwisem, po upływie okresu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego.
8. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz jego opisem lub normami.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisanym.
11. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, jednakże Zamawiający zaleca dokonanie wizji, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.
12. Roboty budowlane od miesiąca września będą realizowane w warunkach czynnej/otwartej szkoły. Do umowy Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem publicznym.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwi w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu, szczegółowo opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2. Zamówienie obejmuje między innymi:
• prace rozbiórkowe z utylizacją odpadów,
• prace murarsko-tynkarskie z obróbką otworów,
• wymianę drzwi przeciwpożarowych wewnętrznych o klasie przeciwpożarowej EI60 – 1 sztuki,
• wymianę okien o szerokości 1860 mm x wysokość 2170 mm – 15 sztuk,
- sala 20 - 3 szt.
- sala 26 - 3 szt.
- sala 25 - 3 szt.
- aula 35 - 5 szt.
- gabinet Higienistki - 1 szt.
• wymianę okien o szerokości 1900 mm x wysokość 1700 mm – 15 sztuk,
- biblioteka - 3 szt.
- sala 27 - 4 szt.
- portier - 1 szt.
- pomieszczenie socjalne sprzątaczek - 1 szt. mleczne szyby w większej części
- intendentka - 1 szt.
- warsztat - 3 szt. całe szyby mleczne
- warsztat II – 1 szt.
- schody – 1 szt. całe szyby mleczne
• wymianę okien o szerokości 2000 mm x wysokość 1700 mm – 2 sztuki,
- kuchnia – 2 szt. mleczne szyby w większej części, możliwość zamontowania wiatraka w późniejszym czasie bez utraty gwarancji
• wymianę okien o szerokości 1500 mm x wysokość 1700 mm – 1 sztuka,
- biblioteka 1 szt.
• wymianę okien o szerokości 1000 mm x wysokość 1400 mm – 1 sztuka,
- WC – 1szt. całe szyby mleczne,
• wymianę okien o szerokości 1400 mm x wysokość 1700 mm – 2 sztuki,
- kotłownia – 2 szt. szyby antywłamaniowe i całe szyby mleczne
• wymianę okien o szerokości 600 mm x wysokość 400 mm – 2 sztuki,
- piwnica – 1 szt. szyba mleczna
• wymianę okien (słupek stały) o szerokości 1400 mm x wysokość 1700 mm – 1 sztuka,
szyby mleczne
• wymianę okien o szerokości 2200 mm x wysokość 2300 mm – 1 sztuka,
- strych – 1 szt.
• wymianę okien o szerokości 1200 mm x wysokość 1300 mm – 1 sztuka,
- strych – 1 szt.
• wymianę okien o szerokości 2500 mm x wysokość 1300 mm – 4 sztuki,
- strych – 4 szt.
• wymianę okien na poddaszu połaciowych (półkole) o szerokości 2200 mm x wysokość 600 mm – 4 sztuki,
• wymianę okien na poddaszu: wyłaz dachowy o wymiarach 450 mm x 550 mm - 5 sztuk
• wymianę okna na poddaszu: okno połaciowe 450 mm x 550 mm – 1 sztuka
3. Zaoferowane okna muszą być wizualnie dopasowane wzorem i kolorem do tych które zostały już do tej pory wymienione.
4. Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ, stanowiący materiał pomocniczy do wyceny.
5. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i / lub zutylizowane.
6. Zamawiający określa minimalny wymagany 24 – miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.
7. W przypadku gdy na określone urządzenia bądź ich elementy producent udziela standardowo dłuższej niż minimalnie bądź maksymalnie punktowany okres gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w formie cesji, uprawnień gwarancyjnych i warunków oraz obowiązków z nich wynikających, które zostały opisane w dostarczonych Zamawiającemu kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych itp. dokumentach lub oświadczeniach producenta. W takim przypadku uprawnienia z tytułu gwarancji, jak i obowiązki związane z przestrzeganiem jej warunków, w tym konserwacją, serwisem, po upływie okresu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego.
8. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz jego opisem lub normami.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisanym.
11. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, jednakże Zamawiający zaleca dokonanie wizji, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.
12. Roboty budowlane od miesiąca września będą realizowane w warunkach czynnej/otwartej szkoły. Do umowy Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem publicznym.

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.