eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Termomodernizacja wraz z modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury nr 2 w Piekarach Śląskich.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144167 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Termomodernizacja wraz z modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury nr 2 w Piekarach Śląskich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja wraz z modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury nr 2 w Piekarach Śląskich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f34bde79-d4ca-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Termomodernizacja wraz z modernizacją Młodzieżowego Domu Kultury nr 2 w Piekarach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093024/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-16/IG/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133848,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę / dokonaniem zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego przez organ bez protestu dla działki, terenu, budynków i obiektów Młodzieżowego Domu Kultury nr 2 w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 152, w terminie wskazanym w punkcie nr 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: audytu energetycznego (AEner) z uwzględnieniem i wyliczeniem efektu energetycznego (EEner) i efektu ekologicznego (EEkol), ze wskazaniem najbardziej optymalnego wariantu do realizacji, z uwzględnieniem wytycznych oraz wymogów wskazanych w obowiązujących przepisach prawa i normach, projektu budowlanego (PB) – wraz ze wszystkimi składowymi wynikającymi z Prawa budowlanego, projektów wykonawczych (PW), kosztorysów inwestorskich szczegółowych i uproszczonych (KI), kosztorysów ofertowych w formacie arkusza kalkulacyjnego (KO), przedmiarów robót, w tym przedmiarów robót w formacie arkusza kalkulacyjnego (PR), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), informacji BIOZ, uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę / dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego przez organ bez protestu (PNB/ZR), uzyskanie prawomocnej decyzji na wycinkę zieleni – jeżeli będzie konieczna (PNW), wykonanie projektu nasadzeń – jeżeli będzie konieczny (PN), prawomocnego pozwolenia na rozbiórkę / zgłoszenia robót rozbiórkowych przyjętego przez organ bez protestu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej rozbiórek (PNR/ZR) oraz innych dokumentów, opracowań i czynności wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnych dla wykonania i ukończenia kompletnego przedmiotu zamówienia zgodnie z niniejszym opisem i postanowieniami umowy. Zakres dokumentacji winien obejmować wszelkie roboty, w tym w szczególności: wyburzeniowe, rozbiórkowe, demontażowe, ogólnobudowlane, dekarskie, konstrukcyjne, wykończeniowe, murarskie, murowe, fundamentowe, termoizolacyjne, hydroizolacyjne, posadzkowe, ścienne, sufitowe, płytkarskie, stropowe, modernizacyjne, termomodernizacyjne, okładzinowe, malarskie, stolarskie, dostosowanie do przepisów p.poż., w zakresie zagospodarowania terenu, instalacyjne: elektryczne, słaboprądowe, wod-kan, c.o., c.w.u. i wentylacji, przyłączeniowe oraz pozostałe dla kompletnego zaprojektowania całego terenu i wszystkich obiektów dla całościowej ich modernizacji i termomodernizacji objętej przedmiotem zamówienia.
Uwaga: Zamawiający w załączniku nr 3 zamieszcza dokumentację projektową, którą posiada na samą termomodernizację. Dokumentacja ta stanowi materiał pomocniczy, a wykonawca opracowuje przedmiot zamówienia całościowo i kompleksowo oraz w pełni odpowiada za przygotowanie całego opracowania będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.
2. Teren objęty opracowaniem: teren, działka, obiekty i budynki Młodzieżowego Domu Kultury nr 2, ul. Bytomska 152, 41-940 Piekary Śląskie, zlokalizowane są na działce 575/68. Zamówienie obejmuje także w zakresie niezbędnym działki przyległe z uwagi na to, że budynek stoi w granicy działki (np. remont płotu, wyburzenia obiektów, płot z Kalwarii itd).
3. Termin realizacji określony został w następujący sposób: wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu kompletny przedmiot zamówienia wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę / dokonanym zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez protestu przez właściwy organ wraz z wszelkimi pozostałymi elementami objętymi niniejszym przedmiotem zamówienia - w terminie 135 dni od dnia zawarcia umowy.
4. Zamawiający w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wymaga uzyskania przez wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę lub dokonania zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego bez protestu przez właściwy organ - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, opisu przedmiotu zamówienia i Umowy. Zamawiający nie limituje ilości pozwoleń na budowę i nie limituje ilości zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia na budowę, Zamawiający nie limituje także ilości części dokumentacji projektowej - z zastrzeżeniem pozostałych zapisów umowy, opisu przedmiotu zamówienia i SWZ.
5. Wykonawca będzie pełnił nadzór autorski zgodnie z postanowieniami umowy.
6. Wykonawca dokumentacji projektowej będzie odpowiadał na zapytania wykonawców robót w trakcie przeprowadzanych procedur przetargowych i w razie potrzeby dokonywał modyfikacji, poprawy, uzupełnienia itp. dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego przedmiotu zamówienia.
7. Zadanie jest realizowane w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
8. Dokumentacja powinna być podzielona na części, aby ogłosić postępowanie przetargowe zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
9. Dokumentacja będzie obejmować wszelkie branże i roboty dla pełnej oraz całościowej modernizacji, termomodernizacji oraz zagospodarowania terenu i działki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym będzie zawierać niezbędne wyburzenia, przebudowę, budowę i remont budynków, obiektów i całego zagospodarowania.
10.Ilekroć w jakiejkolwiek części dokumentów przetargowych, ogłoszenia o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), opisie przedmiotu zamówienia lub umowie, mowa jest o kompletnej dokumentacji projektowej, dokumentacji lub projekcie należy zawsze odnosić takie wskazanie do całościowego przedmiotu zamówienia objętego umową oraz innych dokumentów, opracowań i czynności wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnych dla wykonania i ukończenia przedmiotu zamówienia - łącznie, pozwalających na realizację robót budowlanych objętych zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia oraz na przeprowadzenie postępowania przetargowego o zamówienie publiczne na roboty budowlane - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
11.Zakres dokumentacji będzie obejmował całe budynki, obiekty i wszystkie branże wraz z zagospodarowaniem terenu i działki, w tym także mieszczące się w nich łączniki, piwnice, poddasza, części: użytkowe, socjalne, zaplecza techniczne i inne części składowe budynków i zagospodarowania terenu oraz działki, w tym obiektów zlokalizowanych w granicy.
Pełny opis zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218817,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250305,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218817,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sound&Space Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721232231

7.3.3) Ulica: W.Biegańskiego 61A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-682

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218817,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.