eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozy › Dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Kozy w roku 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144098 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Kozy w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 0338298650

1.5.8.) Numer faksu: 0338298674

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kozy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kozy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Kozy w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b40bd4a-e541-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001430/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Kozy w roku 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115202/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2021.EH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego naturalnego (tzn. kruszywa mineralnego, które poza obróbką mechaniczną nie zostało poddane żadnej innej formie obróbki), przeznaczonego do utrzymania i remontów dróg na terenie Gminy Kozy, spełniającego wymagania normy PN-EN 13242:2010 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Zamawiający wyklucza możliwości dostawy:
a)kruszywa drogowego wytworzonego na bazie żużla stalowniczego,
b)kruszywa pochodzącego z przerobu surowców poprodukcyjnych z kopalń węgla kamiennego,
c)kruszywa powstającego w wyniku przeróbki nieorganicznego materiału stosowanego uprzednio w budownictwie,
d)kruszywa dolomitowego.
Szacowane ilości przewidzianego do dostarczenia kruszywa wynoszą:
a)kliniec 16 (20) – 31,5 (32) mm – 50 Mg,
b)kliniec 6 (4;6,3) – 20 mm – 50 Mg,
c)tłuczeń 31,5 – 63 mm – 150 Mg,
d)mieszanka 0 – 31,5 (32) mm – 150 Mg,
e)mieszanka 0 – 63 mm – 250 Mg.
Powyższe zestawienie stanowi podstawę wyceny wartości zamówienia.
Inne uwarunkowania:
Wszystkie ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych pozycji asortymentu z zastrzeżeniem dokonywania przez Zamawiającego zakupów do maksymalnej kwoty łącznej określonej w § 8 ust. 1 umowy, wynikającej ze złożonej oferty (łączna cena ofertowa), Zamawiający będzie dokonywał zakupów sukcesywnie, według faktycznych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 8 ust.1 umowy. Z tytułu zmniejszenia kwoty wynagrodzenia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe.
Sposób dostawy:
Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, samochodami ciężarowymi samowyładowczymi, na podstawie telefonicznego lub mailowego zgłoszenia określającego ilość i rodzaj zamawianego kruszywa, w terminie 5 (pięciu) dni roboczych, przyjmując jako pierwszy dzień kolejny dzień po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu zapotrzebowania. Kruszywo ma zostać dostarczone na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Kozy, do którego możliwy będzie dojazd wybranym przez Wykonawcę środkiem transportu (w zdecydowanej większości do magazynu gminnego usytuowanego przy ul. Lipowej 23). Zamawiający pozostawia do decyzji Wykonawcy dobór środka transportu, dopuszczonego do ruchu po drogach publicznych gminnych w Polsce (dopuszczalny nacisk pojedynczej osi do 8 t), umożliwiającego najbardziej ekonomiczną dostawę całości przedmiotu zamówienia (ciągnik siodłowy z przyczepą samowyładowczą, samochód ciężarowy samowyładowczy trój-, czteroosiowy itp.). Zamawiający będzie zamawiał materiały sukcesywnie i wg faktycznych potrzeb, co oznacza, że ilość poszczególnych rodzajów zamawianego kruszywa może ulec zmianie. Termin realizacji reklamacji wynosi 5 dni roboczych, przyjmując jako pierwszy dzień, kolejny dzień po telefonicznym lub mailowym zgłoszeniu pojedynczego zamówienia lub reklamacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37884,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37884,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37884,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. BESKID - BRUK Paweł Kłaptocz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521658455

7.3.3) Ulica: Mazańcowicka 98A

7.3.4) Miejscowość: Czechowice - Dziedzice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-502

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37884,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że okres obowiązywania umowy przestaje obowiązywać i umowa ulega zakończeniu z dniem w którym wynagrodzenie Wykonawcy osiągnie planowaną wartość o której mowa w § 8 ust. 1 umowy,
bądź z dniem w którym po wykonaniu ostatniej czynności Wykonawcy oraz zapłacie wynagrodzenia
za tę czynność okaże się, ze kwota niewykorzystana będzie niewystarczająca, by zlecić Wykonawcy jakąkolwiek czynność na podstawie umowy lub z dniem, w którym umowa ulega rozwiązaniu zgodnie
z § 13 umowy.
2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.