eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec-Zdrój › Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2021/2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144091 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Solec-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Solec-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-131

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413776039

1.5.8.) Numer faksu: 413776022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec-zdroj.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://solec-zdroj.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70324fa6-e494-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011200/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2020/2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116585/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOO.VII.4464.1.2021.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215586,67 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia - Dowóz i odwóz dzieci i uczniów do Zespołu Szkół w Solcu-Zdroju oraz Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Zborowie w roku szkolnym 2020/2021, realizowany w formie zakupu biletów miesięcznych

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów następujących szkół z terenu Gminy Solec-Zdrój w roku szkolnym 2021/2022:
a) Zespołu Szkół w Solcu-Zdroju – około 129 uczniów i 7 dzieci przedszkolnych,
b) Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Zborowie – około 116 uczniów i 7 dzieci przedszkolnych.
2. Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi około 259 w tym 245 uczniowie szkół podstawowych, 14 dzieci przedszkolne.
3. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi – mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Nie można podać maksymalnej liczby biletów oraz wskazać kiedy liczba biletów może ulec zmianie, gdyż decydują o tym indywidualne przypadki losowe, na co Zamawiający nie ma wpływu.
4. Zamawiający będzie dokonywał zakupu biletów miesięcznych dla uczniów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018 r. poz. 295 ze zm).
5. Faktury za zakup biletów na poszczególne miesiące będą wystawiane na gminę.
6. Kursy pojazdów przystosowanych do przewozu osób będą odbywały się w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2021/2022 Ministerstwa Edukacji Narodowej.
7. Przewidywane godziny dowozu uczniów do szkół: od 6.50 do 8.00 (zajęcia w szkołach będą rozpoczynać się o godzinie 8.00).
8. Przewidywane godziny odwozu: od 12.40 do 15.20. Godziny odwozu uczniów mogą ulec zmianie w poszczególnych szkołach.
9. Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy rozkład jazdy pojazdów przystosowanych do przewozu osób do poszczególnych szkół i rozwiesi go na wyznaczonych przystankach.
10. Harmonogram przywozu uczniów do poszczególnych szkół:
Piasek Mały (19) – Kolonia Zagajów (10) – Zagajów (11) – Chinków (2) – Strażnik (8) – Solec-Zdrój szkoła (50)
Piestrzec (52) – Zborów szkoła (52)
Sułkowice (15) – Kików (14) – Zborów szkoła (29)
Zagaje Kik. (2) – Kików (21) – Zborów szkoła (23) - Włosnowice (12) – Solec szkoła (4) – Zborów szkoła (8)
Zagórzany (2) – Wełnin (39) – Solec-Zdrój szkoła (41)
Zielonki (9) – Ludwinów (9) – Świniary (23) – Solec-Zdrój szkoła (41)
Magierów (4) – Żuków (7) – Zborów szkoła (11)
11. Harmonogram odwozu uczniów z poszczególnych szkół:
12:40 Solec-Zdrój szkoła (21) – Piasek Mały (10) – Kolonia Zagajów (4) – Zagajów (6) – Chinków (0) – Strażnik (1)
14.20 Solec-Zdrój szkoła (29) – Piasek Mały (9) – Kolonia Zagajów (6) – Zagajów (5) – Chinków (2) – Strażnik (7)
13:05 Zborów szkoła (24) – Piestrzec (24)
14.50 Zborów szkoła (28) – Piestrzec (28)
12.40 Zborów szkoła (22) – Kików (14) – Sułkowice (8)
14:20 Zborów szkoła (38) – Solec szkoła (4) –Włosnowice (12) – Kików (21) – Zagaje Kikowskie (2) - Sułkowice (7)
14.50 Solec-Zdrój szkoła (28) – Wełnin (26) – Zagórzany (2)
12.40 Solec-Zdrój szkoła(29) – Wełnin (13) – Zielonki (4) – Ludwinów (6) – Świniary (6)
14.20 Solec-Zdrój szkoła (25) – Zielonki (5) – Ludwinów (3) – Świniary (17)
14.50 Zborów szkoła (11) – Magierów (4) – Żuków (7)
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i harmonogram dowozów do szkół i odwozów zawiera Tom III SWZ.
13. Wykonawca winien zatrudnić kierowców do w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wymaganych przepisami prawa.
14. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekunów w każdym pojeździe dowożącym uczniów do szkół. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia niekarana, nie figurująca w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (publicznym i z dostępem ograniczonym), przeszkolona w zakresie bhp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 182259,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia – Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Solec-Zdrój do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Broninie w roku szkolnym w 2021/2022.
1. Przedmiotem II części zamówienia jest dowóz 6 dzieci niepełnosprawnych (2 dzieci do internatu ośrodka, 4 codziennie do szkoły) z terenu Gminy Solec-Zdrój do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Broninie w roku szkolnym 2021/2022.
2. Z uwagi na trwający proces rekrutacji, liczba dzieci dowożonych i odwożonych do szkoły może ulec zmianie.
3. Dowóz dzieci będzie odbywał się do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Broninie z miejscowości:
a) Piestrzec, Zagajów, Zagaje Kikowskie – przywóz na początku tygodnia, odwóz na koniec tygodnia – szacunkowa ilość kilometrów dziennie (przywóz, odwóz łącznie) – 59 km
b) Piestrzec, Zagaje Kikowskie – pozostałe przywozy i odwozy w tygodniu- szacunkowa ilość kilometrów dziennie (przywóz, odwóz łącznie) – 46 km
4. Średnia tygodniowa ilość kilometrów wykonanych w celu realizacji zamówienia to około 256 km (tj. 59 km + 46 km +46 km + 46 km + 59 km).
5. Ilość przejechanych kilometrów za które Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie będzie liczona od momentu (miejsca) zabrania pierwszego dziecka do siedziby szkoły oraz powrót z siedziby szkoły do miejsca zamieszkania ostatniego dziecka.
6. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej;
b) 2 dzieci dowożonych będzie do internatu ośrodka na początku tygodnia a odwożonych w ostatni dzień tygodnia
c) rano dzieci zabierane będą z miejsca zamieszkania i zawożone do szkoły;
d) po południu dzieci zabierane będą z ośrodka i rozwożone do miejsca zamieszkania;
e) dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci ustalane będą z zamawiającym, Dyrekcją szkoły i uzależnione od ich rozkładu zajęć w szkole;
f) wszystkie dzieci dowożone będą jednym pojazdem oraz jednym kursem do szkoły oraz miejsca zamieszkania.
7. W przypadku awarii samochodu Wykonawca organizuje transport zastępczy.
8. Wykonawca w czasie dowozu musi zapewnić dzieciom opiekę osoby dorosłej.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 33327,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Na realizację części I zadania Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2020/2021 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował Wykonawców, o kwotach jakie zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części zamówienia tj:
na realizację części II zamówienia – 38900,00 zł brutto
Na realizację części 2 zadania Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2020/2021 wpłynęły 2 oferty zawierające taka samą cenę - 48 640,00 zł brutto przekraczające tym samym kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48640,00 PLN

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.